نوشته شده توسط : سهیل

منطقه ۱

 آدرس مدرسه  غیر دولتی ابوریحان (۳ راه قیطریه): خیابان شریعتی، سه راه قیطریه، کوچه حسینی، بن بست ابوریحان، پلاک ۴۵-شماره تماس ۲۲۲۰۱۸۱۷

از نظر ما و بسیاری والدین بهترین مدرسه سطح متوسطه دوره اول برای دختران در کل شهر تهران است. از نظر کیفیت علمی-آموزشی بسیار قوی، امکانات کامل و کادر مدیریتی قابل قبول است. اکثر نارضایتی والدین بخاطر شهریه و نیز سخت گیری در برخی دروس مثل ریاضی ست. در این مدرسه کلاسهای فوق برنامه رباتیک ، هنر ،کامپیوتر دارد و کلاس زبان پیشرفته و معمولی نیز دارد. کلاس زبان در دو سطح A و B است که بسیار از پایه کار می شود.

نظر کاربران و اولیا

این مدرسه با حضور معلمان بسیار با تجربه باعث شده که دانش آموزان خوبی را پرورش بده ولی اگه کسی درس نخونه دوام نمیاره درحدی که ما از ٨اردیبهشت تا ٢٩اردیبهشت فقط ٢روز امتحان نداشتیم(اما به هر حال پرسش داشتیم) رقابت بالاست در حدی که من خودم برای امتحان جامع ساعت ١١ می خوابیدم و ٣صبح بیدار میشدم به مدت ٣هفته و حتی شبی را یادم می آید که برای هندسه ٢ساعت خوابیدم ولی من مشکلی نداشتم و دوام آوردم ولی بچه های باحال در آنجا هستند و اصلاً از خود راضی نیستند

 از بعضی از افراد تعهد حجاب گرفته شد دقت کنید که سال هفتم فشاری نیست و کلا اردو نمیبرند شاید سالی یک بار اونم موزه ای جایی اردو مسافرتی هم وجود نداره بسته به علایق خودتون و سطح تحمل فشار و این که بدونید هیچ تفریحی وجود نداره حتی مدرسه اینه هم نداره میتونید انتخاب کنید اما خوبی این مدرسه اینه که هیچ وقت وعده ی الکی نمیده مث خیلی از مدرسه های دیگه برای جذب دانش اموزان

از نظر مذهبی سخت گیر نیستن ولی از نظر علمی تکالیف زیاد میدن. محیط مدرسه ش امن و کاملا بانشاط هست و مدیریت پیگیری داره

آدرس مدرسهغیر دولتی خرد (ولنجک): ولنجک، بلوار دانشجو، بالاتر از مسجدالنبی -شماره تماس ۲۲۴۲۰۰۸۶

خرد بسیار با برنامه، مرتب و منظم است. از جهات مختلف سخت گیری های بی مورد اعمال نمی کند و اگر با شهریه آن کنار بیایید جزو بهترین ها در کل شهر تهران است. کلاس ها نسبت به سایر مدارس خلوت تر، معلمان خوش اخلاق و خوش برخورد و پیگیر  و همچنین امکانات آن کاملا قابل قبول هستند. برخی والدین نسبت به بد بودن مسیر و دسترسی نامناسب ناراضی هستند.

نظر کاربران و اولیا

برای من همون موقع هم رفتار خوب معلم ها و کادر مدرسه و حتی خردیا با بچه های دیگه خیلی عجیب بود چون هیچ مدرسه دیگه ای این کارو نمیکرد و باعث شد که از همون موقع ازش خوشم بیاد. راجع به جمعیت کلاس ها بستگی داره و هر سال ثابت نیست. مثلا ما خودمون امسال ۴ تا کلاس ۲۵ نفره بودیم اما هشتما هر کلاس ۲۰ نفر و هفتما ۲۶ نفر بودن اما مطمئن باش که جمعیت بیشتر از ۲۷ نفر نمیشه

از نظر علمی شاید بهترین نباشه ولی از نظر تربیتی، کلاس های فوق برنامه و تجهیزات از بهترین های تمام کشور هست

 اگر می خواهید توانایی های مهمی مثل  برقرارى ارتباط، کار گروهى، حل مشکلات، توانایى جستجو، توانایى هاى نوشتن و خواندن و گوش دادن موثر ارتقا دهید این مدرسه مورد کاملا مناسبى هست.

منطقه ۲

آدرس مدرسهغیر دولتی ابوعلی سینا (ستارخان): ستارخان، خیابان خسرو جنوبی، کوچه ۲۷ شرقی، پلاک ۱  -شماره تماس ۴۴۲۲۵۹۱۲

یکی از منظم ترین و بابرنامه ترین مدارس در سطح منطقه ۲ تهران است که مدیریت آن زبان زد است. کادر اموزشی نیز اکثرا جوان ولی با سواد هستند. اگر با کلاس های شلوغ و شهریه مشکلی ندارید ما این مدرسه را به عنوان بهترین انتخاب در این منطقه توصیه می کنیم. این مدرسه سخت گیری های زیادی در مسائل مذهبی و پوششی اعمال نمی کند.

نظر کاربران و اولیا

به مسائل اخلاقی به خوبی توجه می کنند و از طرف دیگه قبولی شون در تیزهوشان و … هم بالاست اما تجهیزاتش مثل آزمایشگاه و کارگاه کامپیوترش کم هستن نسبت به جمعیت

تقریبا از همه جنبه ها راضی هستم ولی نمیدونم اخیرا چرا اینقدر پذیرشش رو راحت کردن این کار باعث شده کلاسا شلوغ بشن

هزینه شهریه رو هر سال دارن بالا می برن. درسته مدرسه خوبیه ولی باید طبق مصوبه آموزش پرورش شهریه بگیرن نه بیشتر

آدرس مدرسه دولتی فضیلت ۱ (سعادت آباد): سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی، خیابان ۳۸ غربی -شماره تماس ۸۸۶۸۰۰۰۸

کادری دلسوز و تلاش گر! این مدرسه که از نظر اولیای دانش آموزان در ۳ سال اخیر شلوغ شده است دارای کادر مدیریتی و آموزشی باتجربه و پیگیر می باشد. محیط مدرسه بانشاط است و سخت گیری های اخلاقی در آن انجام نمی شود. اما امکانات و تجهیزات آن در حد یک مدرسه درجه ۱ نیست.

نظر کاربران و اولیا

به نظرم از کلاس های با جمعیت زیاد و شهریه بالا هم بگین

مدیر مدرسه: سرکار خانم فاضلی نیا (در عین قاطعیت بسیار خوش برخورد، مهربان و منطقی و در مجموع بسیار دوست داشتنی). در مجموع مدرسه خوبی است. سرکار خانم نعیمی (علوم) و سرکار خانم راویشی (ریاضی) از معلمان بسیار خوب این مدرسه می باشند.

از نظر مذهبی خیلی سخت گیر نیستن و همین که چادر بودن رو اجبار نکردن جای شکر داره

منطقه ۳

آدرس مدرسهغیر دولتی نوآور (شریعتی):خیابان شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، پلاک ۱۴۰۰ -شماره تماس ۷۴۸۰۴۰۰۰

از جنبه کیفیت آموزش علمی نمی توانیم لقب بهترین را بدهیم ولی می توان گفت مدرسه ای با کیفیت از نظر محیط شاداب و کادر مدیریتی ست که نه سخت گیری های اخلاقی دارد و نه الزامات آنچنانی. فعالیت های فوق برنامه زیادی در آن انجام می شود و در صورتی که با شهریه آن مشکلی ندارید انتخاب مناسبی ست.

نظر کاربران و اولیا

به نظرم اگه تکالیف بچه ها رو کم کنن بهتره و کمی از نظر مذهبی روشون کار کنن مدرسه بهتری میشه.

متوسطه دوره اولش خیلى خوبه علاوه بر امکانات زیادى که داره مثل کتابخانه و آزمایشگاه مجهز و بزرگ ولی دبیرستان مرحله دومش افتضاح هست.

فعالیت های فوق برنامه شون خیلی خوبه. محیط مدرسه شون با نشاطه ولی نمیدونم چرا دبیراشون رو جوون انتخاب می کنن.

آدرس مدرسه غیر دولتی کوشش (محدوده ظفر): خیابان ظفر، بین مدرس و آفریقا، پلاک ۲۴۳ -شماره تماس ۸۸۷۸۷۰۷۰

از نظر امکانات عالی نیست اما اخیرا به زیر نظر مجموعه ای برای هوشمند شدن قرار گرفته است. کادر آموزشی مجربی دارد و مدیریت آن نیز نسبتا خوب عمل می کند. محیط و فضای مدرسه کاملا بزرگ و نوساز است ولی به طور هوشمندسازی نشده است. اکثر نظر والدین نسبت به این مدرسه مثبت است جز اینکه شهریه آن متغیر بوده و اینکه از نظر مذهبی به اندازه کافی روی بچه ها کار نمی شود.

نظر کاربران و اولیا

نمیدونم چرا سخت گیری روی درس خوندن بچه ها ندارن. امکانات مدرسه هم در حد معمولی هست نسبت به شهریه ای که می گیرن

دختر من ۴ ساله شاگرد کوشش هست، متوسطه اول کوشش بسیار عالی هست ولی از کادر آموزشی متوسطه راضی نبودم و از کادر مدیریت انتظار داریم از کادر آموزشی با تجربه تری استفاده کنند..

خوبی ش اینه که از نظر پوشش سخت گیری نمی کنند ولی امتحانات بچه ها زیاد برگزار میشه و حجم تکالیف شون هم زیاده.

منطقه ۴

آدرس مدرسهنمونه دولتی سعدی (محدوده جشنواره): خیابان جشنواره، خیابان جعفر پناه، خیابان شهید رحیمی -شماره تماس ۷۷۳۹۲۰۲۰

از بعد آموزش علمی و امکانات بدون شک از نظر ما بهترین مدرسه موجود در منطقه و یکی از بهترین ها در سطح تهران است. کادر اموزشی و مدیریتی کاملا قوی، تجهیزات و امکانات در حد مدارس غیرانتفاعی و حتی بالاتر و فضای وسیع از نکات مثبت این مدرسه هستند. از طرف دیگر برخی والدین از سخت گیری های امتحانی و پذیرش ورودی دشوار مدرسه گلایه دارند.

نظر کاربران و اولیا

من دو ساله که تو این مدرسه هستم با اینکه خودم هم جزء کسایی بودم که بدون آزمون و با گزینش قبول شدم، به نظرم سال پیش خیلی بهتر از امسال بود سال به سال سطح علمی داره افت میکنه

مدرسه حیاط تقریبا خوبی داره ولی ، ولی برای ۳ پایه حداقل ۱۰۰ نفره به نظرم مناسب نیست . من تو کلاس های تابستانه ثبت نام کردم ، معلم ها نسبتا خوب بودن. کلاس ها تقریبا برای ۲۰ تا ۲۴ نفر استفاده میشد و زیاد کلاس داشت . دارای آزمایشگاه و کلاس کامپیوتر با کلی کامپیوتر قابل استفاده است و شما حق استفاده ازشون رو دارین .

نمیدونم چرا اخیرا دارن خیلی ها رو بدون آزمون ورودی می گیرن. دانش آموزا و معلما عالی هستن ولی نباید اینقدر راحت مدرسه به این خوبی و با رقابت زیاد شلوغ بشه و ضعیف و قوی با هم قاطی بشن

 

آدرس مدرسههیات امنایی پویا (پاسداران): پاسداران، گلستان ۴، نبش خیابان اسلامی، پلاک ۶ -شماره تماس ۲۲۵۴۲۱۹۲

یکی از خوش نام ترین  مدارس دوره اول متوسطه دخترانه تهران در منطقه ۴ همین مدرسه است. از نظر والدین این مدرسه فعالیت های فوق برنامه بسیار متنوع و موثری دارد، سواد کادر آموزشی مجرب آن کاملا خوب است اما تجهیزات قدیمی بوده و تعویض نمی گردند. برخی از والدین نیز اظهار می کنند که برخی دبیران باسابقه در چند سال اخیر از این مدرسه رفته اند. هر چند ما از نظر کیفیت دبیران جدید را تایید می کنیم. اما کیفیت تجهیزات مدرسه کافی نیست.

نظر کاربران و اولیا

به ساعت ورزش خیلی توجه میشه و کار های هنری خیلی مورد توجه هست به نظرم بچه ها رو کم اردو میبرند.. تجهیزاتش ولی درجه یک نیستن

به نظرم برخی از دبیرانش خیلی سخت گیر هستند و بخصوص معلم ریاضی. با وجود مراجعه ای که کردم دبیر ریاضی رو عوض نکردن

به نظرم کادر آموزشی خوبی نداره ولی این مدرسه درسته معلمای خوبی داره ولی درحال حاضر توی تمام مدارس حتی مدارس دولتی شوفاژ هست ولی مدرسه ی پویا با این همه مبلغ بالا یه بخاری شییشه ای داره..

منطقه ۵

آدرس مدرسهغیر دولتی روشنگران (آیت الله کاشانی):آیت اله کاشانی، خیابان بهمنی نژاد، خیابان ایثارگران، پلاک ۴۱ -شماره تماس ۴۴۴۳۷۸۷۶

این مدرسه مجهز، تمیز و با امکانات جزو بهترین مدارس غیردولتی سطح شهر تهران است. از نظر آموزشی این مدرسه کمی سخت گیر است ولی از نظر اخلاق، پوشش و سایر موارد الزامات آنچنانی ندارد. در صورتیکه با هزینه آن کنار بیایید جزو مدارس عالی این منطقه است. عمده گلایه والدین از این است که امکانات این مدرسه نسبت به هزینه دریافتی کم است.

نظر کاربران و اولیا

از نظر تمیزی و نظافت و فضای ساختمان که به جرات میتونم بگم بهترینه. منوی غذاهاش هم عالیه، با کیفیت خیلی خوب،

از اول سال در مورد عوض کردن یکی از معلم ها که خوب درس نمی داد اعتراض کردیم که ترتیب اثر داده نشده. به نظرم به بقیه دانش آموزا توی پایه های بالاتر هم کاری ندارن.

از نظر آموزشی خیلی عالیه خداییش و از همین جا از زحمات سرکار خانم آخدر و شفیعی تشکر می کنم ولی آخه جبرانی ……. اونم جمعه……با ۴درس امتحان تاریخ و ریاضی پیشرفته…وااااااااااااااییی کی حال داره جمعه بره مدرسه که ریاضی پیشرفته و تاریخ هم داشته باشه؟؟

 

آدرس مدرسهغیر دولتی پروفسور حسابی (فلکه صادقیه): فلکه صادقیه، بلوار فردوس، خیابان شهید قبادی، خیابان ظرافتی، پلاک ۸۶ -شماره تماس ۴۴۰۷۰۵۲۴

پیگیری مناسب فرد به فرد دانش آموزان و امکانات مناسب ویژگی اصلی این مدرسه است.  مهمترین نکته در مورد مدرسه این است که سیستم مدیریتی بسیار کارآمد است و باعث شده حواشی خارج از آموزش وجود نداشته باشد . این مدرسه از نظر فعالیت های فوق برنامه کمی ضعیف تر از سایر مدارس عمل می کند ولی در کل به نظر ما بهترین مدرسه غیر دولتی این محدوده است.

نظر کاربران و اولیا

من توی دبستان که بودم مدرسم خیلی بهتر از اینجا بود ، معلمین خوبی وجود داره تو این مدرسه ،اما مبلغ بیشتری علاوه بر شهریه برای ساخت بوفه و کارهای جانبی دریافت کردند. صبح ها حق اینو نداریم که در کلاس و ببندیم چون سرده وقتی درو که میبندیم ده نفر از کادر مدرسه میان و میگن که نباید در بسته باشه ، بر خورد بعضی از کادر مدرسه خوب نیست.هیچ برنامه ای برای مناسبت ها ندارن.

پسر من ۴ سال در این مدرسه درس خوند همیشه از رفتار خوب و مسئولانه معلمان و کادر مدرسه راضی و سپاسگزار بودم. و تنها ضعف این مدرسه اجرای اردوهای تفریحی بود … به نظرم یا نداشت و اگر هم داشت غیر عادلانه بود.

منطقه ۶

آدرس مدرسهنمونه دولتی نرجس -هیات امنایی- (بلوار کشاورز): بلوار کشاورز، خیابان نادری، تقاطع ایتالیا، پلاک ۵ -شماره تماس ۸۸۹۷۲۰۴۰

این مدرسه بهترین مدرسه متوسطه دوره اول دخترانه در منطقه ۶ است که می توانید برای دخترتان پیدا کنید. از لحاظ آموزشی و مدیریتی عالی، تجهیزات مدرن و به روز و همچنین فضایی وسیع و شاداب. اکثر نارضایتی والدین نسبت به روند پذیرش و ورود به این مدرسه و همچنین شهریه که گهگاه خارج از روند مصوبات آموزش و پرورش دریافت می گردد بوده است.

نظر کاربران و اولیا

به نظرم مدرسه هیت امنایی شده اما همون کارهای نمونه دولتی رو انجام میدن و مثل قبله. سال پیش آزمون نگرفتن اما انگار امسال یه امتحان غیر رسمی از داوطلب ها گرفتن

به نظرم تا الان که مدرسه خوبی بوده تو تابستون برای ما کلاس گذاشتن که شامل ریاضی و فیزیک و شیمی و مهارت های زندگی می‌شد معلم‌هامون فوق‌العاده بودن و من تا به حال آزمایشگاه تکمیل‌تر از آزمایشگاه این مدرسه ندیدم به نظرم عالیه

من خودم تو این مدرسه درس میخونم هم معلماش مولف کتابن هم از لحاظ المپیاد پیشرفت زیادی داشته ولی به پای فرزانگان نمیرسه به نظرم هر کی قبول شد حتما به این مدرسه بره.

 

آدرس مدرسههیات امنایی نور (کریمخان): خیابان کریمخان زند، خیابان شهید دکتر حسن عضدی شمالی، بعد از زرتشت شرقی، کوی روشن نو، پلاک ۱۱ -شماره تماس ۸۸۹۰۰۵۶۶

از نظر علمی، مدیریتی و محیط بانشاط مدرسه کاملا قابل قبولی ست. برخی والدین نسبت به عدم تجهیز کافی مدرسه گلایه دارند و برخی نیز نسبت به عدم سخت گیری درسی. به نظر ما یک اشکال عمده کمبود فعالیت های فوق برنامه در این مدرسه است و بجز آن مدرسه مناسبی در منطقه ۶ محسوب می شود.آموزش و پرورش

نظر کاربران و اولیا

در کل برای بچه هایی که توان خوبی برای یادگیری و انجام تکالیف(حجم کاری دانش اموزان بالاست) دارن و یا علاقه زیادی به رقابت در مسابقات دارن عالیه.

من تعریف این مدرسه رو زیاد شنیدم و تصمیم دارم که دخترم رو برای هفتم اونجا ثبت نام کنم، ولی از برخورد مسئولین و تاکید زیاد روی شهریه داشت و جزییات شغل والدین تعجب کردم. تاکید زیادی روی شهریه داشت و جزییات شغل والدین خیلی براش مهم بود

به نظرم مدرسه خوبی نیست خیلی زود به زود کادر و نیرو هاشون عوض میشه. اما به نظرم تجهیزاتش برای یک مدرسه هیات امنایی خوبه

منطقه ۷

آدرس مدرسهغیر دولتی سیمای نور (۷ تیر): میدان هفت تیر، جنب مسجد الجواد، کوچه بختیار، پلاک ۴۰-شماره تماس ۸۸۸۲۰۹۸۸

مدرسه ای با فعالیت های بانشاط فراوان. در این مدرسه اردوهای مختلفی به صورت متناوب برگزار می شود و از لحاظ اخلاقی و پوشش سخت گیری بیش از حد انجام نمی شود. پیگیری های فرد به فرد در این مدرسه عالی ست. نارضایتی والدین عمدتا نسبت به پایین تر بودن کیفیت آموزش در دوره دوم این مدرسه است و از طرفی هزینه های دریافتی که بیشتر از مبلغ ذکر شده در سایت آموزش و پرورش است.

نظر کاربران و اولیا

دخترم را در پایه هفتم این مدرسه ثبت نام کرده ام برای گزینش آزمون نداشتند اما با مشاوره عالی و تفسیر نقاشی به من کمک کردند تا ارتباطم را با دخترم بهتر و بیشتر کنم که در این زمینه از خانم کیانی کمال سپاس را دارم

در دوره اول کلاس خیلی زیاد بخواد شلوغ باشه ۲۲ نفر در یک کلاس هستن…در دوره دوم هم بستگی به رشته داره…در رشته های تجربی و ریاضی ۱۵ الی ۱۷ نفر در یک کلاس هستن و رشته علوم انسانی ۷ الی ۹ نفر در یک کلاس هستن

دوره دوم این مدرسه یه نظرم برنامه ریزی خوبی ندارن هستند ولی دوره اول عالی است

آدرس مدرسه غیر دولتی شایستگان نور (سهروردی): سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، کوچه میناب، پلاک۳۴ -شماره تماس ۸۸۵۴۵۸۶۸-

این مدرسه که محیط نسبتا شاد هم دارد دارای برخی امکانات یک مدرسه هوشمند بوده و از نظر علمی و مدیریتی در سطح منطقه جزو بهترین هاست. کلاس ها معمولا بیش از ۱۵ نفر نیست و رسیدگی و پیگیری پیشرفت تحصیلی به خوبی انجام می شود. عمده نگرانی والدین از تغییر کادر مدیریت قبلی ست که ممکن است به علت جوان بودن باعث پسرفت نظم در مدرسه شوند.

 

 

نظر کاربران و اولیا

پانسیون مطالعاتی دم امتحانات ترم گذاشتن که واقعا یکی از بهترین خاطراتم تو مدرسه بود. بشدت روی ادب و صداقت تاکید دارن . در ضمن اینم بگم که بچه ها خیلی در مدرسه مشارکت میکنن . حتی یه روزایی مدیریت مدرسه به دست بچه هاست و ماها مدیر و معاون و دبیر میشیم . کلا مدرسه مو دوست دارم و همین که با برنامه درس میخونم کلی از استرسم کم شده.

این مدرسه واقعا عالیه .از مدیر و ناظمان تا معلمان همه عالی تنها بدیه این مدرسه اینکه اردوهایی که میبرن اصلا خوب نیست جاهای خوبی نمی برن اگه میشه امسال ما رو پینت بال و کارتینگ ببرین.

به عنوان دانش اموزی که سه سال در این مدرسه درس خواندم از مدرسه و بعضی از مسئولین راضی نیستم چون به نظرم به مسائل مالی توجه زیادی دارن.

منطقه ۸

آدرس مدرسه  هیات امنایی فردوس (نارمک): نارمک، خیابان ۴۶متری غربی، خیابان سهیلیان، کوچه یوسف شعار-شماره تماس ۷۷۲۶۷۰۴۹

 بهترین مدرسه ای که می توانید در منطقه ۸ برای دخترتان در دوره اول متوسطه انتخاب کنید از نظر ما همین مدرسه است. از نظر کادر آموزش بسیار قوی می باشد و آمار قبولی آن در مقاطع بالاتر در مدارس برتر عالی ست. معلم ها کاملا دلسوز و کادر مدیریتی در کل قابل قبول و محیط نیز در حد قابل قبولی پرنشاط است. اکثر والدین اما از برخی از مسئولین مدرسه نسبت به عدم نظارت کافی بر نظم دانش آموزان و شلوغ بودن مدرسه گله مندند

آدرس مدرسه  نمونه دولتی جنت (نارمک): میدان هلال احمر، خیابان گلستان، میدان ۹۴، کوچه خدایی -شماره تماس ۷۷۸۱۳۰۶۵ این مدرسه از نظر نظم و سیستم مدیریتی کاملا توانا و بسیار دلسوزانه عمل می کند. اکثر والدین نسبت به نحوه برخورد برخی از مسئولین احساس نارضایتی کرده اند ولی از سوی دیگر عمدتا از سخت گیری های علمی در این مدرسه ناراضی اند

منطقه ۹

نمونه دولتی کوثر (استاد معین): انتهای بلوار استاد معین، خیابان شهید دستغیب غربی، نبش خیابان امام خمینی-شماره تماس ۶۶۰۰۳۹۷۶

این مدرسه از نظر علمی کاملا قدرتمند ظاهر شده است و آمار قبولی آن در سطوح بالاتر قابل توجه است. سخت گیری های علمی ممکن است از نقاط ضعف این مدرسه باشد. قطعا در منطقه ۹ بهترین مدرسه برای دخترتان است.

منطقه ۱۰

هیات امنایی جهان تربیت (جیحون): خیابان جیحون، بین دامپزشکی و هاشمی-شماره تماس ۶۶۸۷۹۷۹۷

 در بین سایر مدارس منطقه و حتی در کل تهران از نظر آموزشی عالی ست. والدین از کیفیت مدیریت مدرسه کاملا راضی هستند و برخی والدین نسبت به امتحانات زیاد برگزار شده در این مدرسه گله مندند.

منطقه ۱۱

آدرس مدرسه  هیات امنایی زینب (خ انقلاب): خیابان انقلاب، روبروی پمپ بنزین وصال- شماره تماس ۶۶۴۹۴۳۳۸

 جزو بهترین ها در کل منطقه ۱۱ می باشد. از نظر امکانات و توان آموزشی بسیار عالی ولی از نظر کلاس های فوق برنامه، مدیریت و تناسب شهریه در حد معمولی ست.

 

آدرس مدرسه  نمونه دولتی شایسته (محدوده کمالی): خیابان کمالی، کوچه هفتم غربی -شماره تماس ۵۵۴۱۰۶۰۱

این مدرسه را به عنوان اولویت دوم در این منطقه معرفی می کنیم. کادر آموزشی و مدیریتی بسیار محترمی دارد و سطح آموزشی آن هم از نظر علمی و هم فعالیت های فوق برنامه کاملا قابل قبول است. اما والدین نسبت به دو موضوع ابراز نارضایتی کرده اند: اول هزینه زیاد و دوم شلوغی کلاس ها.

 

منطقه ۱۲

آدرس مدرسه  عادی دولتی زینبیه اسلامی (بهارستان):۱۷ شهریور، خیابان شهید احمد احمدی، پلاک ۲۷-شماره تماس ۳۳۱۳۱۱۰۰

 

 از نظر علمی در سطح متوسط رو به بالا قرار می گیرد. امکانات قابل قبول، محیطی امن و مدیریتی باتجربه دارد. به عنوان انتخاب اول به آن فکر کنید.

 

منطقه ۱۳

آدرس مدرسهغیر دولتی فروغ دانش (محدوده نیروهوایی): سی متری نیروی هوایی ،خیابان ششم نیروهوایی فرعی ۶/٣٠ -شماره تماس ۷۷۴۳۹۲۷۷

 قطعا از نظر علمی بسیار قوی ست و خروجی کاملا موفقی از نظر علمی دارد. از نظر علمی و کلاس های فوق برنامه و هنری هرچند والدین آن را ضعیف ارزیابی کرده اند.

 

آدرس مدرسههیات امنایی شهید محمد منتظری (محدوده نیروهوایی): هشتم نیروی هوایی، ایستگاه سنگکی، کوچه ۳۲/۸-شماره تماس ۷۷۴۷۵۲۱۱

 این مدرسه کادر آموزشی بسیار قدرتمندی دارد ولی از نظر علمی جزو مدارس درجه ۱ قرار نمی گیرد. امکانات نیز قابل قبول می باشند. در بین سایر مدارس این دو مدرسه ذکر شده در منطقه ۱۳ از نظر ما بهترین هستند.

منطقه ۱۴

آدرس مدرسهنمونه دولتی شهید طهماسبی (آیت اله سعیدی): خیابان شهید آیت الله سعیدی، گیلکی جنوبی، نبش عالی فکر -شماره تماس ۳۳۷۰۰۵۰۴

 این مدرسه جزو قوی ترین مدارس در این مقطع در کل شهر تهران است. از نظر مدیریت و امکانات نیز بهترین در منطقه ۱۴ می باشد و والدین نسبت به سخت گیری های درسی ابراز نارضایتی کرده اند.

 

 

آدرس مدرسههیات امنایی اندیشه (بلوار ابوذر): بلوار ابوذر، پل سوم و چهارم، خیابان ربذه شمالی، کوچه پنجم-شماره تماس ۳۳۱۵۱۲۳۰

 

 نکته منفی این مدرسه شلوغی و نبودن تناسب بین امکانات با تعداد دانش آموزان است. از نظر علمی و مدیریتی نیز در سطح متوسط قرار می گیرد ولی در منطقه ۱۴ جزو بهترین هاست.

منطقه ۱۵

آدرس دبیرستان نمونه دولتی شهید همت :خیابان نبرد جنوبی،خیابان شهید بقایی، خیابان شهید آقاجانلو جنوبی،انتهای خیابان انصارالحسین

منطقه ۱۶

آدرس دبیرستان نمونه دولتی رشد :خیابان شهید رجایی – میدان بهشت – جنب مسجد اباعبدالله الحسین (ع)

منطقه ۱۷

 دبیرستان عادی دولتی شهیدان مجتهدی :خ ابوذر -خ سجاد شمالی -روبه روی بانک صادرات

منطقه ۱۸

دبیرستان دوره اول دخترانه هیات امنایی مهدیه :راه یافت آباد بلوار معلم روبروی کمیته امداد

منطقه ۱۹

 نمونه دولتی بشرا  :انتهای خانی آباد نو- خیابان میثاق جنوبی- کوچه ۳۴

منطقه ۲۰

 دبیرستان دکتر حسابی شهر ری : شهر ری، میدان شهر ری، خیابان حرم، کوچه زارع، پلاک۱۴



:: برچسب‌ها: مدارس دوره اول متوسطه دخترانه تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

منطقه ۱

آدرس مدرسه غیر دولتی علامه طباطبایی (واحد فرمانیه(: فرمانیه، دیباجی شمالی، کوهستان هشتم، پلاک ۷۱- شماره تماس ۲۶۱۲۳۸۴۱۳

این مدرسه  از بهترین مدارس غیرانتفاعی پسرانه تهران در سطح منطقه ۱ معرفی می کنیم. حیاط و ساختمان و همچنین تجهیزات این مدرسه نیز در حد مناسبی هستند. دارای کلاس های فوق برنامه، محیط شاد، مدیریت قابل قبول و کادر آموزشی با برنامه است. امکانات و تجهیزات کاملا مناسب هستند و نظر اکثر اولیا نسبت به این دبستان مثبت بوده است فقط برخی نسبت به سخت گیری های درسی ابراز نارضایتی کرده اند که البته این موضوع همیشه نکته منفی نیست.

نظر کاربران و اولیا

  • علامه مدرسه زندگی است.فعالیتها فوق العاده،پیگیریها دقیق وبرخوردها بسیار محترمانه وقاطع است.نیازهای دانش اموز در همه ی زمینه های علمی،فرهنگی،پژوهشی و…به نحو احسن برآورده میشود. ولی به نظرم میزان تکالیف و پیگیری ها بیش از حد هستش
  • به نظرم مدارس علامه طباطبایی نسبت به چند سال پیش خیلی افت کرده
  • اقا باور کنید مبلغ شهریه بیشتره . من خودم در این مدرسه تحصیل می کنم و به ما گفتن که مبلغ شهریه ده میلیونه. لطفا ارقام واقعی بگذارید و برای من وتمام همکلاسیام که ازمون جامع داریم دعا کنید چون که ازمون سختتر از ازمون های مرات و قلم چی هست.

 

آدرس مدرسه غیر دولتی امام جواد (شهرک شهید محلاتی): شهرک شهید محلاتی، فاز ۳ -شماره تماس ۲۲۴۵۸۰۶۴

جزو مدارس با امکانات و تجهیزات مناسب در منطقه ۱ است. هر چند بسیاری از والدین از اهمیت مدیریت مدرسه به مسائل مالی ناراضی هستند و عده ای هم از نبود فعالیت های فوق برنامه هنری می گویند. به عقیده ما این مدرسه دارای نظمی در حد متعادل، امکانات عالی، مدیریت نسبتا خوب و کادر آموزشی کاملا قابل قبول است. از نظر امکانات درجه ۱ هست ولی هزینه ها ممکن است خیلی پایین نباشند.

نظر کاربران و اولیا

  • توجه شون به مسائل مذهبی زیاده و ممکنه بچه از این موضوعات زده بشه. از نظر علمی ولی خوب کار می کنن
  • درسته از نظر تجهیزات و امکانات مدرسه خوبی هست ولی مدیریتش بیشتر به موضوعات اخلاقی توجه دارن تا درسی
  • همه چیز خوبه فقط بحث شهریه شه ک خیلی بالاست و محیط کوچیک مدرسه ک باعث میشه بچه ها خیلی جای بازی و فعالیت نداشته باشن ولی در کل مدرسه ی خوبیه

 

منطقه ۲

آدرس مدرسه نمونه دولتی ۹ دی (سعادت آباد): سعادت آباد، بالای میدان کتابی، سه راه ایثار  -شماره تماس ۲۲۳۴۲۸۸۰

 

بهترین مدرسه متوسطه دوره اول در منطقه ۲ می باشد. کادر مدیریتی و آموزشی بسیار دلسوز، پیگیر و منظم هستند. تجهیزات مدرسه کاملا قابل قبول و محیط آن نیز تقریبا بزرگ و پرنشاط است. هر چند به تجهیزات بیشتری نیاز دارد تا به یک مدرسه هوشمند تبدیل شود. اکثر نارضایتی والدین از کمبود ظرفیت و تاکید زیاد بر بحث علمی دانش اموز گله دارند.

 

نظر کاربران و اولیا

هر ساله بیشتر از ۹۰۰ متقاضی دارد و جالبه اونقدر از سیستم آموزش خودشون مطمئن هستند که اجازه نمیدن برای بچه ها معلم خصوصی گرفته بشه یا اینکه فقط با تایید مدیریت.

به مسائل اخلاقی به خوبی توجه می کنند و از طرف دیگه قبولی شون در تیزهوشان و … هم بالاست اما تجهیزاتش مثل آزمایشگاه و کارگاه کامپیوترش قدیمی هستن.

تقریبا از همه جنبه ها راضی هستم ولی نمیدونم اخیرا چرا اینقدر پذیرشش رو راحت کردن. هر کی رسیده با پارتی بازی میاد قاطی بقیه دانش آموزا.

آدرس مدرسه دولتی عادی آزادی (شهرک غرب)

آدرس:  شهرک قدس، فاز ۱، خیابان ایران زمین، خیابان گلستان، روبروی زمین تنیس -شماره تماس ۸۸۵۷۶۰۲۰

این مدرسه که اخیرا شلوغ شده است ولی از نظر کیفیت کادر آموزش، فضای بانشاط، سیستم مدیریتی و ساختمان و تجهیزات یکی از بهترین ها در تمام سطح منطقه ۲ تهران است. اکثر نارضایتی والدین هم به خاطر شلوغی،  و تجهیزات ناکافی می باشد. هر چند از سطح آموزشی دبیران راضی هستند.

نظر کاربران و اولیا

  • از ایرادات این مدرسه به نظرم نظافت ضعیف مدرسه مخصوصا سرویس بهداشتی ها میباشد این مدرسه به این بزرگی حتی یک ازمایشگاه ساده ندارد
  • این مدرسه برای افرادی که می خوان المپیاد یا تیزهوشان برن تو مراحل بعدی خوب نیست، از نظر مدیریت هم معمولی ست و پیگیر پیشرفت دانش آموز نیستن.
  • بعضی از معلم ها به طور خاص در درسی که تدریس می کنن (بخصوص هنر و قرآن) متخصص نیستن

 

 منطقه ۳

آدرس مدرسهغیر دولتی روزبه (ونک)آدرس:  خیابان ونک، خیابان شیخ بهائی شمالی، کوچه دوازدهم -شماره تماس ۸۸۰۳۹۱۸۲

مجموعه فرهنگی روزبه تقریبا در همه سطوح به آموزش می پردازد ولی به نظر ما تنها مقطع متوسطه مرحله اول آن کیفیت لازم را از نظر اموزش علمی دارد. در واقع امتحانات به صورت منظم برگزار می شوند و فرزند شما از نظر علمی همیشه آماده می ماند ضمن اینکه امکانات خوبی هم دارد. در بین تمام غیردولتی های منطقه ۳ ما این مدرسه را پیشنهاد می کنیم. نارضایتی والدین هم بیشتر به خاطر افزایش سال به سال شهریه است.

نظر کاربران و اولیا

  • به نظرم اگه تکالیف بچه ها رو کم کنن بهتره و کمی از نظر مذهبی روشون کار کنن
  • دوره اولش خیلى خوبه علاوه بر امکانات زیادى که داره مثل کتابخانه و آزمایشگاه مجهز و بزرگ ولی دبستانش افتضاح هست.
  • این مدرسه کاملا از لحاظ امکانات و مذهبی بسیار عالی و من از هفتم تا دهم آنجا بودم. از لحاظ درسی راضی نیستم چون می گویند کتاب کار حل نکنید بعد در امتحان ورودی سوال های سخت میگیرند

آدرس مدرسه هیات امنایی دکتر محمود افشار (خ ولیعصر)

  آدرس: خیابان ولیعصر، میدان ونک، نرسیده به میرداماد، خیابان دامن افشار، پلاک ۵۱ -شماره تماس ۸۸۸۷۴۲۱۲

از نظر امکانات عالی نیست اما اخیرا به زیر نظر مجموعه ای برای هوشمند شدن قرار گرفته است. کادر آموزشی مجربی دارد و مدیریت آن نیز نسبتا خوب عمل می کند. محیط و فضای مدرسه کاملا بزرگ و نوساز است ولی به طور هوشمندسازی نشده است. اکثر نظر والدین نسبت به این مدرسه مثبت است جز اینکه شهریه آن متغیر بوده و اینکه از نظر مذهبی به اندازه کافی روی بچه ها کار نمی شود.

نظر کاربران و اولیا

  • اصلا از این مدرسه راضی نبودم. به نسبت پولی که دریافت می کنند خدمات ارائه نمی دن و از نظر فعالیت های فوق برنامه صفر هستند
  • از جناب رنجبر و زمانزاده مدیر و معاون متوسطه ی اول بابت تمام زحماتشان تشکر میکنم و به همه ی دبیران زحمتکش خسته نباشید میگم.
  • حیاط بزرگی داره، از نظر علمی روی بچه ها خوب کار می کنن. تجهیزاتشون هم خوبه ولی شهریه شون رو زیر نظر آموزش و پرورش دریافت نمی کنن

 

منطقه ۴

آدرس مدرسه  هیات امنایی شهید عباسپور (محدوده رسالت)۴۵ متری رسالت، شهید عراقی شمالی، پلاک ۱۵۰۴۶۲ -شماره تماس ۲۲۸۶۶۶۵۵- آدرس وبسایت

یکی از خوش نام ترین مدارس متوسطه دوره اول پسرانه در منطقه ۴ همین مدرسه شهید عباسپور است. از نظر والدین این مدرسه فعالیت های فوق برنامه بسیار متنوع و موثری دارد، سواد کادر آموزشی مجرب آن کاملا خوب است اما تجهیزات قدیمی بوده و تعویض نمی گردند. برخی از والدین نیز اظهار می کنند که برخی دبیران باسابقه در چند سال اخیر از این مدرسه رفته اند. هر چند ما از نظر کیفیت دبیران جدید را تایید می کنیم.

نظر کاربران و اولیا

  • به نظر من مدرسه دو تا ایراد بزرگ داره .یک _یه سری از دانش آموزان که مخل کلاس هستن رو هیچ گونه برخورد قاطع در قبال اونها انجام نمیدن .دو _وقتی دبیر یا دبیرانی مرتکب خلاف یا اشتباهی میشن مدیر به شدت طرفداری از دبیران میکنه در صورتیکه خود مدیر میدونه حق با معلمش نیست
  • به نظرم برخی از دبیرانش خیلی سخت گیر هستند و بخصوص معلم ریاضی. با وجود مراجعه ای که کردم دبیر ریاضی رو عوض نکردن
  • به نظر من کادر آموزشی این مدرسه نسبت به بقیه مدارس منطقه خیلی خوب هستند وجز چند معلم که باز نشسته هستند ودوباره مشغول کار شده اند بقیه جزء بهترین ها هستند .

آدرس مدرسه  نمونه دولتی شهروز بهزادی (رسالت): میدان رسالت، خیابان هنگام، خیابان فرجام، خیابان شهیدعبادی، خیابان شهید رحمتی -شماره تماس ۷۷۲۴۹۴۳۳

این مدرسه خوش ساخت یکی از بهترین محیط ها دربین دبیرستان های دوره اول شهر تهران را دارد. بر خلاف اینکه مدرسه نمونه دولتی ست، علاوه بر کیفیت آموزشی و خروجی قابل قبول، فعالیت های فوق برنامه زیادی هم دارد. اکثر نارضایتی والدین نسبت به نبود امکانات درجه ۱ و موضوع پذیرش زیاد دانش آموزان در سالهای اخیر است که باعث شلوغ شدن کلاس ها شده است.

نظر کاربران و اولیا

  • حیاط بزرگ و محیط خوش ساختی داره، کیفیت آموزشی شون هم خوبه ولی به اندازه کافی به نظم و انظباط و اخلاقیات دانش آموز اهمیت نمیدن
  • مدرسه خیلی خوبی است اساتید خیلی خوبی دارد مانند آقای حاتمی و آقای ناصرالاسلامی و جناب آقای اکبری معاونت پرورشی و آقای اژدریان ولی من معذرت میخوام امکاناتش کم است
  • البته یکسری مشکلات اقتصادی از قبیل مجهز نبودن آزمایشگاه و کوچکی حیاط مدرسه رو هم داراست .ولی در کل ارزشش رو داره که فرزندتون اونجا بره

 منطقه ۵

آدرس مدرسه غیر دولتی علامه طباطبایی واحد ابشناسان (آبشناسان – ایرانپارس): آبشناسان، کوی طور، شهدا -شماره تماس ۴۴۸۳۲۸۰۱- آدرس سایت

همانطور که در سایت این مدرسه هم مشاهده می کنید، کاملا مجهز است و بر خلاف بسیاری مدارس غیردولتی، کاملا با برنامه پیش می رود. اکثر اولیای دانش آموزان از نامناسب بودن رفتار برخی کادر مدیریتی و ناهماهنگی ها موقع ثبت نام می گویند و برخی نیز از بی برنامگی و دریافت شهریه های غیرمصوب. در کل یکی از مدارس عالی در این منطقه می باشد.

نظر کاربران و اولیا

  • از نظر تمیزی و نظافت و فضای ساختمان که به جرات میتونم بگم بهترینه. منوی غذاهاش هم عالیه، با کیفیت خیلی خوب،
  • مدرسه خیلی خوبی معلم ها هم با اینکه جوان هستن ولی درس دادنشان خیلی خوبه برنامه های تفریحی هم زیاد داره آگه درس خون باشید مدرسه خیلی خوبیه
  • پس از قبولی در مصاحبه حضوری پسرم با تماس مدرسه برای ثبت نام مراجعه کردم در حین فرایند ثبت نام ، بنا به عللی خواستار ملاقات حضوری با مدیر مدرسه شدم که متصدی ثبت نام با تعیین ضرب الاجل ۴۸ ساعته جهت ثبت نام گفتند جهت هماهنگی با روابط عمومی صحبت کنم که پس از مراجعه به این واحد که شخصی هستند که به عنوان پذیرش درب ورودی انجام وظیفه می کنند که برخورد مناسبی نداشتن..

 آدرس مدرسه عادی دولتی جابر ابن حیان-هیات امنایی (شهرک اکباتان): شهرک اکباتان، فاز ۲، بین بلوکهای ۱۶ و ۱۸ -شماره تماس ۴۴۶۴۱۹۲۰

این مدرسه شاید از نظر علمی و کادر اموزشی در حد مدارس معرفی شده در بالا نباشد ولی فوق العاده محیط بانشاط، وسیع و امکانات عالی نسبت به سایر مدارس دولتی دارد. همانگونه که در سایت این مدرسه خوش نام هم مشاهده می کنید دارای انواع امکانات می باشد و از جهتی عمده نارضایتی والدین به دلیل عدم سخت گیری کافی درسی ست.

نظر کاربران و اولیا

  • یکی از دبیران برای دانش آموزان در بیرون مدرسه کلاس تقویتی می گذارد ولی در عوض در مدرسه بچه ها را می برد اتاق فیلم تا فیلم سینمایی ببینند
  • پسر من ۴ سال در این مدرسه درس خوند همیشه از رفتار خوب و مسئولانه معلمان و کادر مدرسه راضی و سپاسگزار بودم. و تنها ضعف این مدرسه اجرای اردوهای تفریحی بود … به نظرم یا نداشت و اگر هم داشت غیر عادلانه بود.
  • امسال ۹ میلیون از من شهریه گرفتن نمیدونم اصلا با مصوبات آموزش و پرورش هماهنگی داره یا از خودشون درآوردن

 منطقه ۶

آدرس مدرسه  غیر دولتی نوید صالحین (محدوده شیخ بهایی): اتوبان همت – خ شیخ بهایی جنوبی – خ ایرانشناسی (شهرک والفجر) – خ یکم – خ یازدهم-شماره تماس ۸۸۰۶۵۳۲۴

قطعا یکی از بهترین مدارس متوسطه دوره اول نه تنها در منطقه ۶ بلکه در کل تهران. ساختمان مدرن، تجهیزات عالی و نسبت به سایر مدارس غیردولتی از سطح آموزشی قابل قبولی برخوردار است. عمده نارضایتی والدین نسبت به شهریه و همچنین تغییرات مداوم در کادر مدیریتی ست.

نظر کاربران و اولیا

  • فرزند من سه ساله که در این مدرسه درس میخونه و امسال سال آخریه که اینجاست. یکی از چیزایی که من و بخصوص فرزندم رو به این مدرسه جلب کرده کلاسهاشه که به صورت موضوعی برگزار میشه. یعنی هر درسی کلاس مخصوص به خودشو داره و بچه ها باید هرساعت به یه کلاس برن. مثلا اگر علوم داشته باشن به کلاس علوم میرن و اگه زنگ بعدی ریاضی داشته باشن به کلاس ریاضی میرن. این کار علاوه بر همه مزایایی که داره باعث میشه بچه ها خسته نشن.
  • کادر و مدیریت به طور کلی تغییر کرده. به نظر من همه ی عوامل بی تجربه و جوان هستند
  • به نظرم مدرسه خوبی نیست خیلی زود به زود کادر و نیرو هاشون عوض میشه و میشه گفت که شما سالی رو تو نوید صالحین نمیبینید که نیرو هاش عوض نشن

آدرس مدرسه هیات امنایی ماندگار البرز (خ انقلاب): خیابان انقلاب، چهارراه کالج، کوچه البرز، پلاک ۱ -شماره تماس ۶۶۴۶۱۴۱۴

از نظر تجهیزات، کادر مدیریتی و محیط مدرسه جزو بهترین ها در منطقه است. از نظر آموزشی عالی نیست ولی اخلاقی، تربیتی و فوق برنامه ای مدرسه ای موفق است. عمده اولیا و خود دانش آموزان نسبت به افت آموزشی این مدرسه طی ۳ سال اخیر ابراز نارضایتی کرده اند، هر چند آمار قبولی در تیزهوشان و نمونه دولتی هنوز هم بالاست.

نظر کاربران و اولیا

  • بنظرم شلوغ و درنتیجه شلوغی وحجم زیاد شاگردان کیفیت رسیدگی وکنترل وآموزش را پایین و این باعث صرف زمان بیشتر وهدرروی وقت مفید برای آموزش و... می شه. روند ثبت نام شون هم گاهی اوقات خسته کننده س.
  • شاید از نظر بعضی افراد این مدرسه در پاره ای از المپیاد ها از سمپاد و انرژی اتمی کمتر باشد اما در مطالب درسی از آن ها بالاتر است. به نظرم مدارس علامه حلی و انرژی اتمی پایه درسی خود را از بالا می چینند. مانند ساختمانی که از پایین پی ریزی نشود.
  • من خودم تو این مدرسه درس میخونم هم معلماش مولف کتابن هم از لحاظ المپیاد پیشرفت زیادی داشته این مدرسه از بعضی از مدارس …. بهتره ولی به پای حلی ۱نمیرسه به نظرم هر کی قبول شد حتما به این مدرسه بره.

 منطقه ۷

آدرس مدرسه هیات امنایی شهید فهمیده (بهشتی): خیابان بهشتی، اندیشه اصلی، نبش اندیشه ۵-شماره تماس ۸۸۴۰۷۱۷۳

این مدرسه پرنشاط، مرتب و در عین حال مفرح، از نظر آموزشی و فعالیت های فوق برنامه مثل موسیقی، فعالیت های هنری و … و تجهیزاتی که داره بسیار قوی عمل می کنه. نقطه ضعف اصلی این مدرسه از نظر اولیا سخت گیری علمی هست (برخی هم معتقد هستند که این سخت گیری بی مورد نیست). اکثر والدین نسبت به سطح فرهنگی بالای مدرسه و مدیریت و سیستم آموزشی قوی اظهار رضایت کرده اند. در منطقه ۷ قطعا به عنوان پیشنهاد اول مطرح می شود.

نظر کاربران و اولیا

  • سلام پسر من در دبیرستان درس می خونه و خداروشکر راضی است و به نظرم تنها نقطه ضعف عدم پاسخگویی به تلفن ها می باشد که خدا شاهده بیش از یک ماه تلاش می کنم لیکن موفق به برقراری ارتباط با مدیر ،بخش اداری و… نمی شوم از جناب آقای حسن بیگی خواهش می کنم به این نقصان نیز رسیدگی نمایند .متشکرم
  • به نظر من خیلی عالی هست من پسر بزرگم غیرانتفاعی تو نیاوران درس خوندولی پسر کوچک تو همین مدرسه درس خوند واقعا معلم های خوبی دارد و سطح آموزش که می دهند با غیر انتفاعی تفاوتی ندارد من به جرات می گویم بهترین مدرسه تو منطقه است

آدرس مدرسه دولتی هدایت (شریعتی):  خیابان شریعتی، بالاتر از سه راه زندان، کوچه ساری، پلاک ۲۵ -شماره تماس ۸۸۴۰۰۱۴۶

این مدرسه تاکید زیادی بر بعد تربیتی، شادابی و امنیت دانش آموزان دارد و از این لحاظ یک نکته بسیار مثبت است. اکثر والدین اما نسبت به نظم جدی حاکم بر مدرسه ناراضی هستند و عده ای نیز این نکته را مثبت می دانند. به نظر ما این مدرسه برای پایه های پایین تر عالی ست ولی اگر تاکید زیادی بر ابعاد علمی فرزندتان دارید گزینه بهتر همان گزینه اول معرفی شده در بالاست.

نظر کاربران و اولیا

  • این مدرسه واقعا عالیه .از مدیر و ناظمان تا معلمان همه عالی تنها بدیه این مدرسه اینکه اردوهایی که میبرن اصلا خوب نیست جاهای خوبی نمی برن اگه میشه امسال ما رو پینت بال و کارتینگ ببرین.
  • از نظر آموزش در سطح درجه ۱ نیست ولی تقریبا از همه ابعاد دیگر در سطح منطقه بهترین است.

منطقه ۸

آدرس مدرسه  غیر دولتی سید الشهدا (نارمک):   نارمک، خیابان جانبازان غربی، خیابان کرمان جنوبی، عادل زاده شرقی پلاک۳-شماره تماس ۷۷۸۱۰۲۰۰

 بهترین مدرسه پسرانه تهران که می توانید در منطقه ۸ برای پسر خود انتخاب کنید از نظر ما همین مدرسه است. از نظر کادر آموزش بسیار قوی می باشد و آمار قبولی آن در مقاطع بالاتر در مدارس برتر عالی ست. معلم ها کاملا دلسوز و کادر مدیریتی در کل قابل قبول و محیط نیز در حد قابل قبولی پرنشاط است. اکثر والدین اما از برخی از مسئولین مدرسه نسبت به عدم نظارت کافی بر نظم دانش آموزان و شلوغ بودن مدرسه گله مندند.

آدرس مدرسه  هیات امنایی هدایت (نارمک): نارمک، خیابان سمنگان، روبروی مسجد جامع، خیابان چمن غربی، میدان ۷۲ -شماره تماس ۷۷۹۰۲۷۸۱

 این مدرسه از نظر نظم و سیستم مدیریتی کاملا توانا و بسیار دلسوزانه عمل می کند. اکثر والدین نسبت به نحوه برخورد برخی از مسئولین احساس نارضایتی کرده اند ولی از سوی دیگر عمدتا از نظر سیستم مدیریتی راضی هستند.

 

آدرس مدرسه  نمونه دولتی شهید حسینی (گلبرگ): آدرس: گلبرگ شرقی، خیابان حمزه لوئی-شماره تماس ۷۷۹۴۳۴۹۵

 از نظر آموزشی بسیار قوی، مدیریت قابل قبول و دارای فضایی سالم است. برخی والدین نسبت به سخت گیری بیش از حد انتقاد کرده اند. 

   منطقه ۹

آدرس مدرسهغیردولتی امیرکبیر (مهرآباد جنوبی):  مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، خیابان تفرش شرقی، پلاک ۱۶۵-شماره تماس ۶۶۶۰۱۶۶۷

به استثنای بعضی معلما همه ی معلم ها به جای توجه به درس دانش اموز به کارهایی مثل تحقیق و…. اهمیت می دن. شهریه نسبت به امکانات مدرسه بالاست. از نظر علمی نیز در سطح متوسط قرار دارد. نظر منفی خاصی نسبت به این مدرسه نداریم.

آدرس مدسههیات امنایی شهید دستغیب ۱(تهرانسر): تهرانسر، بلوار لاله، خیابان قباد شمالی، کوچه فنی و حرفه ای امید، پلاک ۳-

 این دبستان محیط شاداب و مفرحی دارد. امکانات مدرسه در حد درجه ۱ نیستند ولی کادر آموزشی و مدیریتی از حداکثر توان خود استفاده می کنند. والدین از کیفیت و پیگیری علمی راضی هستند و از نبود فعالیت های فوق برنامه ناراضی.

   منطقه ۱۰

آدرس مدرسه  نمونه دولتی شهدای هفتم تیر (کارون): خیابان کارون، بین مرتضوی و مالک اشتر-شماره تماس ۶۶۸۹۵۰۰۰

 در بین سایر مدارس منطقه و حتی در کل تهران از نظر آموزشی عالی ست. والدین از کیفیت مدیریت مدرسه کاملا راضی هستند و برخی والدین نسبت به امتحانات زیاد برگزار شده در این مدرسه گله مندند.

    منطقه ۱۱

آدرس مدرسه  غیر دولتی اندیشمند فردا (میدان انقلاب): میدان انقلاب، خیابان شهید وحید نظری، پلاک ۱۳۸ و ۱۴۰- شماره تماس ۶۶۴۰۱۰۸۹

 این مدرسه غیردولتی جزو بهترین ها در کل منطقه ۱۱ می باشد. از نظر امکانات و توان آموزشی بسیار عالی ولی از نظر کلاس های فوق برنامه، مدیریت و تناسب شهریه در حد معمولی ست.

   

آدرس مدرسه  نمونه دولتی شهید کدخدایی (آذربایجان): آدرس:  خیابان آذربایجان، خیابان شهید آژیده -شماره تماس ۶۶۹۲۰۰۰۶

 این مدرسه از بهترین مدارس نمونه دولتی تهران را به عنوان اولویت دوم در این منطقه معرفی می کنیم. کادر آموزشی و مدیریتی بسیار محترمی دارد و سطح آموزشی آن هم از نظر علمی و هم فعالیت های فوق برنامه کاملا قابل قبول است. اما والدین نسبت به دو موضوع ابراز نارضایتی کرده اند: اول هزینه زیاد و دوم شلوغی کلاس ها.

منطقه ۱۲

آدرس مدرسهغیر دولتی نیک پرور (بهارستان): خیابان بهارستان، کوچه استقلال، کوچه امین الدوله، پلاک ۳-شماره تماس ۷۷۵۳۴۱۱۵

 از نظر علمی در سطح متوسط رو به بالا قرار می گیرد. امکانات قابل قبول، محیطی امن و مدیریتی باتجربه دارد. اگر با شهریه آن مشکلی ندارید به عنوان انتخاب اول به آن فکر کنید.آموزش و پرورش

 

آدرس مدرسه  دولتی امام عصر (میدان شهدا): میدان شهدا، خیابان شهید قادری، بن بست ولیعصر، پلاک ۱۳-شماره تماس ۳۳۱۲۱۲۴۴

در بین مدارس دولتی و غیر دولتی این مدرسه جزو برترین های منطقه ۱۲ است. هم اکثر نظرات والدین و کاربران درباره آن مثبت است و هم محیط قابل قبولی دارد. از نظر امکانات درجه ۱ نیست و همچنین از نظر علمی-آموزشی نیز به نظر ما درجه ۱ نیست ولی در کل جزو مدارس خوب این منطقه محسوب می شود.

   منطقه ۱۳

آدرس مدرسه  نمونه دولتی دانشخواه (محدوده پیروزی) خیابان پیروزی، خیابان ششم نیروی هوایی، خیابان ۶/۴۰-شماره تماس ۷۷۴۰۹۷۸۱

 قطعا از نظر علمی بسیار قوی ست و خروجی کاملا موفقی از نظر علمی دارد. از نظر علمی و کلاس های فوق برنامه و هنری هرچند والدین آن را ضعیف ارزیابی کرده اند.

   آدرس:

آدرس مدرسه  هیات امنایی شیخ فضل اله (پیروزی): پیروزی، انتهای پنجم نیروی هوایی، فرعی ۴۲/۴، پلاک ۵-شماره تماس ۷۷۴۳۶۹۷۹

  این مدرسه کادر آموزشی بسیار قدرتمندی دارد ولی از نظر علمی جزو مدارس درجه ۱ قرار نمی گیرد. امکانات نیز قابل قبول می باشند. در بین سایر مدارس این دو مدرسه ذکر شده در منطقه ۱۳ از نظر ما بهترین هستند.

منطقه ۱۴: 

آدرس مدرسه فجر: بزرگراه بسیج پل شهیدان وصالی طهرانی بلوار هجرت

منطقه ۱۵

آدرس مدرسه نمونه دولتی امام حسن عسگری دوره اول : مسگرآباد کوچه غلامی

منطقه ۱۶

آدرس مدرسه دبیرستان عادی دولتی شریعتی : یاخچی آباد خیابان شریعتی مجتمع آموزشی شریعتی

منطقه ۱۷

آدرس مدرسه دبیرستان نمونه دولتی شهید چمران : خ قلعه مرغی (برادران حسنی، کوچه شهید قارلقی- تماس ۵۵۷۰۸۳۵۳)

منطقه ۱۸

 آدرس مدرسه نمونه دولتی اسوه : بزرگراه آیت الله سعیدی بعد از یافت آباد پشت ساختمان آموزش و پرورش منطقه ۱۸ خیابان حمیدی

منطقه ۱۹

آدرس مدرسه  نمونه دولتی عبدالحسین زمانی– آدرس مدرسه:خیابان ماهان، بلوار مطهری جنب هنرستان نصیرزاده -تماس ۵۵۸۴۲۸۲۸



:: برچسب‌ها: بهترین مدارس نمونه دولتی تهران , بهترین مدارس پسرانه تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

آدرس مدرسه غیر دولتی روزبه (ونک): خیابان ونک، خیابان شیخ بهائی شمالی، کوچه دوازدهم -شماره تماس ۸۸۰۳۹۱۸۲

مجموعه فرهنگی روزبه تقریبا در همه سطوح به آموزش می پردازد ولی به نظر ما تنها مقطع متوسطه مرحله دوم آن کیفیت لازم را از نظر اموزش علمی دارد. در واقع امتحانات به صورت منظم برگزار می شوند و فرزند شما از نظر علمی همیشه آماده می ماند (آمار قبولی کنکور آن قابل توجه است). ضمن اینکه امکانات خوبی هم دارد. نارضایتی والدین هم بیشتر به خاطر افزایش سال به سال شهریه است.

نظر کاربران و اولیا

به نظرم اگه تکالیف بچه ها رو کم کنن بهتره و کمی از نظر مذهبی روشون کار کنن

بهترین دبیرستان پسرانه تهران در مقطع اول خوبه. علاوه بر امکانات زیادى که داره مثل کتابخانه و آزمایشگاه مجهز و بزرگ ولی دبیرستان مرحله اولش افتضاح هست.

این مدرسه کاملا از لحاظ امکانات و مذهبی بسیار عالی و من از هفتم تا دهم آنجا بودم. از لحاظ درسی راضی نیستم چون می گویند کتاب کار حل نکنید بعد در امتحان ورودی سوال های سخت میگیرند

 

آدرس بهترین مدرسه نمونه دولتی ابوعلی سینا (فرجام): فرجام، خیابان عبادی جنوبی نبش کوچه رحمتی -شماره تماس ۷۷۴۵۵۸۵۵

یکی از خوش نام ترین مدارس متوسطه دوره اول پسرانه در منطقه ۴ همین مدرسه است. از نظر والدین این مدرسه فعالیت های فوق برنامه بسیار متنوع و موثری دارد، سواد کادر آموزشی مجرب آن کاملا خوب است اما تجهیزات قدیمی بوده و تعویض نمی گردند. برخی از والدین نیز اظهار می کنند که برخی دبیران باسابقه در چند سال اخیر از این مدرسه رفته اند. هر چند ما از نظر کیفیت دبیران جدید را تایید می کنیم. این مدرسه از نظر علمی و خروجی کنکور بسیار عالی عمل کرده است. آموزش و پرورش

نظر کاربران و اولیا

به نظر من مدرسه دو تا ایراد بزرگ داره .یک، یه سری از دانش آموزان که مخل کلاس هستن رو هیچ گونه برخورد قاطع در قبال اونها انجام نمیدن .دو، وقتی دبیر یا دبیرانی مرتکب خلاف یا اشتباهی میشن مدیر به شدت طرفداری از دبیران میکنه در صورتیکه خود مدیر میدونه حق با معلمش نیست

به نظرم برخی از دبیرانش خیلی سخت گیر هستند و بخصوص معلم ریاضی. با وجود مراجعه ای که کردم دبیر ریاضی رو عوض نکردن ولی قبولی دانشگاه شون خیلی خوبه

به نظر من کادر آموزشی این مدرسه نسبت به بقیه مدارس منطقه خیلی خوب هستند وجز چند معلم که بازنشسته هستند و دوباره مشغول کار شده اند بقیه جزء بهترین ها هستند .

 

 

آدرس مدرسه عادی  دولتی دکتر شریعتی ۲: تهرانپارس، چهارراه اشراق، ابتدای جشنواره، پلاک ۲۷۲ -شماره تماس ۷۷۸۸۲۲۶۲

یکی از بهترین مدارس دولتی تهران از نوع عادی که سطح آن از نظر علمی در حد نمونه دولتی ها و حتی بالاتر است. این مدرسه از دبیران کاربلد و همچنین مدیریت یکپارچه ای است که با تجهیزات و امکانات قابل قبولی ترکیب شده. اکثر نارضایتی والدین نسبت به فرآیند پذیرش است که فقط از برخی مناطق انجام می شود و اینکه اخیرا کلاس ها جمعیتی ۲۵ نفری پیدا کرده اند.

نظر کاربران و اولیا

حیاط بزرگ و محیط خوش ساختی داره، کیفیت آموزشی شون هم خوبه ولی به اندازه کافی به نظم و انظباط و اخلاقیات دانش آموز اهمیت نمیدن

مدرسه خیلی خوبی است اساتید خیلی خوبی دارد مانند آقای حاتمی و آقای ناصرالاسلامی و جناب آقای اکبری معاونت پرورشی و آقای اژدریان ولی من معذرت میخوام امکاناتش کم است

البته یکسری مشکلات اقتصادی از قبیل مجهز نبودن آزمایشگاه و کوچکی حیاط مدرسه رو هم داراست .ولی در کل ارزشش رو داره که فرزندتون اونجا بره چون از نظر علمی و آمار قبولی شون فوق العاده قوی هستن

آدرس مدرسه غیر دولتی نوید صالحین (محدوده شیخ بهایی): اتوبان همت – خ شیخ بهایی جنوبی – خ ایرانشناسی (شهرک والفجر) – خ یکم – خ یازدهم-شماره تماس ۸۸۰۶۵۳۲۴

قطعا یکی از بهترین مدارس متوسطه دوره اول تهران  نه تنها در منطقه ۶ بلکه در کل تهران. ساختمان مدرن، تجهیزات عالی و نسبت به سایر مدارس غیردولتی از سطح آموزشی قابل قبولی برخوردار است. عمده نارضایتی والدین نسبت به شهریه و همچنین تغییرات مداوم در کادر مدیریتی ست.

نظر کاربران و اولیا

فرزند من سه ساله که در این مدرسه درس میخونه و امسال سال آخریه که اینجاست. یکی از چیزایی که من و بخصوص فرزندم رو به این مدرسه جلب کرده کلاسهاشه که به صورت موضوعی برگزار میشه. یعنی هر درسی کلاس مخصوص به خودشو داره و بچه ها باید هرساعت به یه کلاس برن. مثلا اگر علوم داشته باشن به کلاس علوم میرن و اگه زنگ بعدی ریاضی داشته باشن به کلاس ریاضی میرن. این کار علاوه بر همه مزایایی که داره باعث میشه بچه ها خسته نشن.

کادر و مدیریت به طور کلی تغییر کرده…به نظر من همه ی عوامل بی تجربه و جوان هستند

به نظرم مدرسه خوبی نیست خیلی زود به زود کادر و نیرو هاشون عوض میشه و میشه گفت که شما سالی رو تو نوید صالحین نمی بینید که نیرو هاش عوض نشن

 

آدرس مدرسه هیات امنایی ماندگار البرز (خ انقلاب): خیابان انقلاب، چهارراه کالج، کوچه البرز، پلاک ۱ -شماره تماس ۶۶۴۶۱۴۱۴

از نظر تجهیزات، کادر مدیریتی و محیط مدرسه جزو بهترین ها در منطقه است. از نظر آموزشی عالی نیست ولی اخلاقی، تربیتی و فوق برنامه ای مدرسه ای موفق است. عمده اولیا و خود دانش آموزان نسبت به افت آموزشی این مدرسه طی ۳ سال اخیر ابراز نارضایتی کرده اند، هر چند آمار قبولی در دانشگاههای برتر هنوز هم بالاست.

نظر کاربران و اولیا

بنظرم شلوغ و درنتیجه شلوغی وحجم زیاد شاگردان کیفیت رسیدگی وکنترل وآموزش را پایین و این باعث صرف زمان بیشتر وهدرروی وقت مفید برای آموزش و….. می شه. روند ثبت نام شون هم گاهی اوقات خسته کننده س.

شاید از نظر بعضی افراد این مدرسه در پاره ای از المپیاد ها از سمپاد و انرژی اتمی کمتر باشد اما در مطالب درسی از آن ها بالاتر است. به نظرم مدارس علامه حلی و انرژی اتمی پایه درسی خود را از بالا می چینند. مانند ساختمانی که از پایین پی ریزی نشود.

من خودم تو این مدرسه درس میخونم هم معلماش مولف کتابن هم از لحاظ المپیاد پیشرفت زیادی داشته این مدرسه از بعضی از مدارس …. بهتره ولی به پای حلی ۱نمیرسه به نظرم هر کی قبول شد حتما به این مدرسه بره.

 

آدرس مدرسه غیر دولتی سید الشهدا (گلبرگ): تهران – خ گلبرگ غربی – خ کرمان جنوبی – کوچه شهید داود احمدی – پ ۱۲ -شماره تماس ۷۷۲۵۶۷۱۹

بهترین مدرسه ای که می توانید در منطقه ۸ برای پسر خود در دوره دوم انتخاب کنید از نظر ما همین مدرسه است. از نظر کادر آموزش بسیار قوی می باشد و آمار قبولی آن در دانشگاههای برتر عالی ست. معلم ها کاملا دلسوز و کادر مدیریتی در کل قابل قبول و محیط نیز در حد قابل قبولی پرنشاط است. اکثر والدین اما از برخی از مسئولین مدرسه نسبت به عدم نظارت کافی بر نظم دانش آموزان و شلوغ بودن مدرسه گله مندند.

نظر کاربران و اولیا

اصلا از این مدرسه راضی نبودم. به نسبت پولی که دریافت می کنند خدمات ارائه نمی دن و از نظر فعالیت های فوق برنامه صفر هستند

امکانات این مدرسه عالی هست و برخلاف بقیه مدارس غیرانتفاعی از نظر آموزشی بسیار قوی هست. کلاس های ویژه المپیاد و کنکور رو به صورت رایگان با بهترین امکانات برگزار می کنن و آمار قبولی شون خیلی بالاست.

حیاط بزرگی داره، از نظر علمی روی بچه ها خوب کار می کنن. تجهیزاتشون هم خوبه ولی شهریه شون رو زیر نظر آموزش و پرورش دریافت نمی کنن

 

آدرس مدرسه غیر دولتی علامه طباطبایی واحد آبشناسان (ایرانپارس): آبشناسان، کوی طور، شهدا - شماره تماس ۴۴۸۳۲۸۰۱

همانطور که در سایت این مدرسه هم مشاهده می کنید، کاملا مجهز است و بر خلاف بسیاری مدارس غیردولتی، کاملا با برنامه پیش می رود. اکثر اولیای دانش آموزان از نامناسب بودن رفتار برخی کادر مدیریتی و ناهماهنگی ها موقع ثبت نام می گویند و برخی نیز از بی برنامگی و دریافت شهریه های غیرمصوب. در کل یکی از مدارس عالی در این منطقه می باشد. از نظر علمی کاملا قوی و میزان قبولی آن در کنکور کاملا قابل توجه است.

نظر کاربران و اولیا

از نظر تمیزی و نظافت و فضای ساختمان که به جرات میتونم بگم بهترینه. منوی غذاهاش هم عالیه، با کیفیت خیلی خوب،

مدرسه خیلی خوبی معلم ها هم با اینکه جوان هستن ولی درس دادنشان خیلی خوبه برنامه های تفریحی هم زیاد داره آگه درس خون باشید مدرسه خیلی خوبیه. فقط حجم تکالیف رو زیاد می دن. قبولی شون توی دانشگاه و المپیاد خیلی خوبه

پس از قبولی در مصاحبه حضوری پسرم با تماس مدرسه برای ثبت نام مراجعه کردم در حین فرایند ثبت نام ، بنا به عللی خواستار ملاقات حضوری با مدیر مدرسه شدم که متصدی ثبت نام با تعیین ضرب الاجل ۴۸ ساعته جهت ثبت نام گفتند جهت هماهنگی با روابط عمومی صحبت کنم که پس از مراجعه به این واحد که شخصی هستند که به عنوان پذیرش درب ورودی انجام وظیفه می کنند که برخورد مناسبی نداشتن.

         

آدرس مدرسه غیر دولتی انرژی اتمی (امیرآباد شمالی): امیر آباد شمالی ، خیابان جانبازان، خیابان ۲۴غربی ، پلاک ۹۰ -شماره تماس ۸۸۳۳۴۱۲۲

مدرسه غیردولتی انرژی اتمی یکی از مجهزترین مدارس غیردولتی در سطح شهر تهران است که به طرز قابل توجهی آمار قبولی بالایی در کنکور و المپیاد های مختلف دارد. ممکن است سطح بالای تکالیف و سخت گیری و آزمون های متعدد شما را در این مدرسه کمی آزرده کند ولی مطمئنا نتیجه خوبی کسب خواهید کرد. والدین نسبت به شهریه و همچنین کادر مدیریتی که پیگیری فرد به فرد را انجام نمی دهد ناراضی اند.

نظر کاربران و اولیا

ما اینجا در دوره اول تنها چزی که حس نمی کنیم فشار درسی هست و تنها روی پایه نهم اندکی سخت گیرند که آن هم به نسبت مدارس دیگر مانند علامه حلی هست. در دوره دوم هم تقریبا در هر مدسه ای فشار های درسی را دارند و این دلیل بر بد بودن مدرسه نیست

سلام به کسانی که می خواستم بگن انرژی اتمی بهتر از حلی هست کامل در اشتباه هستند شهریه حلی ۱/۴انرژی اتمی است ولی دانش آموزانش و معلم هایش از سطح علمی بسیار بالایی برخوردار هستند . البته نظر ها متفاوت از و از نظر من اگر منطقی باشند نیز قابل احترام

بهترین مدرسه است از همه نظر ولی به نظرم روی بچه ها فشار زیاد هست و به پول توجه زیادی میکنه

 

 آدرس مدرسه غیردولتی کمال (نارمک): نارمک، خیابان سمنگان، بالاترازمسجدجامع، کوچه ربیعی،پلاک ۲۰ -شماره تماس ۷۷۲۶۱۱۱۲

این مدرسه تقریبا بهترین مدرسه غیردولتی در سطح تهران است. از نظر امکانات، تجهیزات آموزشی، مدیریت قوی و میزان قبولی در دانشگاه. بیشتر نارضایتی والدین از شهریه این مدرسه و همچنین نبود نظم موقع ثبت نام بوده است.

نظر کاربران و اولیا

آمار قبولی شون خیلی خوبه ولی شهریه شون از بقیه غیرانتفاعی ها بالاتره. توی تهران جزو بهتریناس

مدرسه عالیه و قبولیاشم زیاده رتبه تکم داشتن من خیلى راضیم ولى خب به نظرم مدرسه سختگیریه به نظرم اینطورى که میگن مذهبى نیست

دبیرستان خوبیه و با البرز و مدارس خوب تهران رقابت میکنه.بى شک یکى از بهترین مدارس ایرانه و اینو میشه از قبولى هاى کنکورش فهمید.همه زیر١٠٠٠ و دورقمى هم دارن.غیر دولتى و شهریه اش نسبت مدارس غیردولتى خوب مثل علامه طباطبایى و سلام کم تر و مناسب تره. یکى از مدارس ریشه دار تهرانى و یه زمانى فقط اینو البرز بهترین بودن

 



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

1. آدرس مدرسه غیر دولتی ابوریحان : خیابان شریعتی، سه راه قیطریه، کوچه حسینی، بن بست ابوریحان، پلاک ۴۵- شماره تماس ۲۲۲۰۱۸۱۷

از نظر ما و بسیاری والدین این مدرسه از بهترین مدارس تهران دخترانه دوره دوم است. از نظر کیفیت علمی-آموزشی بسیار قوی، امکانات کامل و کادر مدیریتی قابل قبول است. اکثر نارضایتی والدین بخاطر شهریه و نیز سخت گیری در برخی دروس مثل ریاضی ست. در این مدرسه کلاسهای فوق برنامه رباتیک ، هنر ،کامپیوتر دارد و کلاس زبان پیشرفته و معمولی نیز دارد. کلاس زبان در دو سطح A و B است که بسیار از پایه کار می شود. میزان قبولی این مدرسه در کنکور و المپیادهای علمی بسیار عالی ست.

نظر کاربران و اولیا

این مدرسه با حضور معلمان بسیار با تجربه باعث شده که دانش آموزان خوبی را پرورش بده ولی اگه کسی درس نخونه دوام نمیاره درحدی که ما از ٨اردیبهشت تا ٢٩اردیبهشت فقط ٢روز امتحان نداشتیم(اما به هر حال پرسش داشتیم) رقابت بالاست در حدی که من خودم برای امتحان جامع ساعت ١١ می خوابیدم و ٣صبح بیدار میشدم به مدت ٣هفته و حتی شبی را یادم می آید که برای هندسه ٢ساعت خوابیدم ولی من مشکلی نداشتم و دوام آوردم ولی بچه های باحال در آنجا هستند و اصلاً از خود راضی نیستند
از بعضی از افراد تعهد حجاب گرفته شد دقت کنید که سال هفتم فشاری نیست و کلا اردو نمیبرند شاید سالی یک بار اونم موزه ای جایی اردو مسافرتی هم وجود نداره بسته به علایق خودتون و سطح تحمل فشار و این که بدونید هیچ تفریحی وجود نداره حتی مدرسه اینه هم نداره میتونید انتخاب کنید اما خوبی این مدرسه اینه که هیچ وقت وعده ی الکی نمیده مث خیلی از مدرسه های دیگه برای جذب دانش آموزان
از نظر مذهبی سخت گیر نیستن ولی از نظر علمی تکالیف زیاد میدن. محیط مدرسه ش امن و کاملا بانشاط هست و مدیریت پیگیری داره


2. آدرس مدرسه غیر دولتی ابوعلی سینا (ستارخان): ستارخان، خیابان خسرو جنوبی، کوچه ۲۷ شرقی، پلاک ۱ -شماره تماس ۴۴۲۲۵۹۱۲

یکی از منظم ترین و با برنامه ترین مدارس در سطح منطقه ۲ تهران است که مدیریت آن زبانزد است. کادر اموزشی نیز اکثرا جوان ولی با سواد هستند. اگر با کلاس های شلوغ و شهریه مشکلی ندارید ما این مدرسه را به عنوان بهترین انتخاب در این منطقه توصیه می کنیم. این مدرسه سخت گیری های زیادی در مسائل مذهبی و پوششی اعمال نمی کند. کارنامه این مدرسه در قبولی دانشگاه ها و المپیادها مثال زدنی ست.

نظر کاربران و اولیا

به مسائل اخلاقی به خوبی توجه می کنند و از طرف دیگه قبولی شون در تیزهوشان و … هم بالاست اما تجهیزاتش مثل آزمایشگاه و کارگاه کامپیوترش کم هستن نسبت به جمعیت
تقریبا از همه جنبه ها راضی هستم ولی نمیدونم اخیرا چرا اینقدر پذیرشش رو راحت کردن این کار باعث شده کلاسا شلوغ بشن
هزینه شهریه رو هر سال دارن بالا می برن. درسته مدرسه خوبیه ولی باید طبق مصوبه آموزش پرورش شهریه بگیرن نه بیشتر
3. آدرس مدرسه نمونه دولتی فراست (نیاوران): نیاوران، سه راه اقدسیه، گلستان ۴، انتهای ناز اول -شماره تماس ۲۲۸۳۱۹۱۹

این مدرسه از بهترین مدرسه دولتی از نظر خروجی علمی بسیار عالی عمل می کند هر چند سخت گیری هایی نیز در این راه انجام داده است که برخی از والدین ناراضی هستند. امکانات مدرسه کاملا قابل قبول و محیط شاداب دارد. آزمون ورودی آن نیز خیلی سخت نیست و اکثر افراد معمولی و بالاتر می توانند وارد آن شوند.

نظر کاربران و اولیا

قبولی توی المپیاد و رتبه های برتر کنکورشون زیاده. امکاناتشون در سطح بهترین مدارس غیرانتفاعی آموزش و پرورش نیست از نظر مذهبی هم خیلی سخت گیر نیستن ولی نمیدونم چرا شهریه می گیرن. مگه دولتی نیست؟
به نظرم تا الان که مدرسه خوبی بوده تو تابستون برای ما کلاس گذاشتن که شامل ریاضی و فیزیک و شیمی و مهارت های زندگی می‌شد معلم‌هامون فوق‌العاده بودن و من تا به حال آزمایشگاه تکمیل‌تر از آزمایشگاه این مدرسه ندیدم به نظرم عالیه
من خودم تو این مدرسه درس میخونم هم معلماش مولف کتابن هم از لحاظ المپیاد پیشرفت زیادی داشته ولی به پای فرزانگان نمیرسه به نظرم هر کی قبول شد حتما به این مدرسه بره.
4. آدرس مدرسه غیر دولتی نوآور (شریعتی): خیابان شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، پلاک ۱۴۰۰ -شماره تماس ۷۴۸۰۴۰۰۰

از جنبه کیفیت آموزش علمی نمی توانیم لقب بهترین را بدهیم ولی می توان گفت مدرسه ای با کیفیت از نظر محیط شاداب و کادر مدیریتی ست که نه سخت گیری های اخلاقی دارد و نه الزامات آنچنانی. فعالیت های فوق برنامه زیادی در آن انجام می شود و در صورتی که با شهریه آن مشکلی ندارید انتخاب مناسبی ست. میزان کار علمی و پژوهشی و همچنین قبولی در دانشگاه های برتر کشور از ویژگی های اصلی این مدرسه است.

نظر کاربران و اولیا

به نظرم اگه تکالیف بچه ها رو کم کنن بهتره و کمی از نظر مذهبی روشون کار کنن مدرسه بهتری میشه.
متوسطه دوره اولش جالب نیست. علاوه بر امکانات زیادى که داره مثل کتابخانه و آزمایشگاه مجهز و بزرگ ولی دبیرستان مرحله دومش عالی هست.
فعالیت های فوق برنامه شون خیلی خوبه. محیط مدرسه شون با نشاطه ولی نمیدونم چرا دبیراشون رو جوون انتخاب می کنن.
5. آدرس مدرسه غیردولتی سوده (اشرفی اصفهانی): اشرفی اصفهانی، نرسیده به پل همت، انتهای خیابان شهید قموشی، بن بست سوده -شماره تماس ۴۴۲۴۹۷۰۲

این مدرسه هوشمند، از بعد آموزش علمی و امکانات بدون شک از نظر ما از بهترین مدارس تهران دخترانه دوره دوم موجود در منطقه و یکی از بهترین ها در سطح تهران است. کادر اموزشی و مدیریتی کاملا قوی، تجهیزات و امکانات در حد مدارس درجه ۱ از نکات مثبت این مدرسه هستند. از طرف دیگر برخی والدین از سخت گیری های امتحانی و تکالیف پرحجم گلایه دارند ولی دقت کنید که هر ساله نتایج درخشانی در کنکور سراسری کسب می کند.

نظر کاربران و اولیا

این مدرسه زیر نظر مجتمع آموزشی سوده هست که به صورت کنکوری و برای اتفاقات علمی کار می کنه و خیلی هم موفق هست.
مدرسه حیاط تقریبا خوبی داره ولی ، ولی برای ۳ پایه حداقل ۱۰۰ نفره به نظرم مناسب نیست . من تو کلاس های تابستانه ثبت نام کردم ، معلم ها نسبتا خوب بودن. کلاس ها تقریبا برای ۲۰ تا ۲۴ نفر استفاده میشد و زیاد کلاس داشت . دارای آزمایشگاه و کلاس کامپیوتر با کلی کامپیوتر قابل استفاده است و شما حق استفاده ازشون رو دارین .
نمیدونم چرا اخیرا دارن خیلی ها رو بدون آزمون ورودی می گیرن. دانش آموزا و معلما عالی هستن ولی نباید اینقدر راحت مدرسه به این خوبی و با رقابت زیاد شلوغ بشه و ضعیف و قوی با هم قاطی بشن
6. آدرس مدرسه غیر دولتی روشنگران (آیت الله کاشانی): تهرانپارس- خیابان ۱۹۶ غربی -بین فلکه سوم و اتوبان باقری- پلاک ۴۶ -شماره تماس ۷۷۷۲۱۱۴۳

این مدرسه مجهز، تمیز و با امکانات جزی از بهترین لیست مدارس غیردولتی سطح شهر تهران است. از نظر آموزشی این مدرسه کمی سخت گیر است ولی از نظر اخلاق، پوشش و سایر موارد الزامات آنچنانی ندارد. در صورتیکه با هزینه آن کنار بیایید جزو مدارس عالی این منطقه است. عمده گلایه والدین از این است که امکانات این مدرسه نسبت به هزینه دریافتی کم است. جالب است با وجود غیرانتفاعی بودن رتبه های عالی کنکور زیادی دارد که نشان از کادر آموزشی موفق آن دارد.

نظر کاربران و اولیا

از نظر تمیزی و نظافت و فضای ساختمان که به جرات میتونم بگم بهترینه. منوی غذاهاش هم عالیه، با کیفیت خیلی خوب،
از اول سال در مورد عوض کردن یکی از معلم ها که خوب درس نمی داد اعتراض کردیم که ترتیب اثر داده نشده. به نظرم به بقیه دانش آموزا توی پایه های بالاتر هم کاری ندارن.
از نظر آموزشی خیلی عالیه خداییش و از همین جا از زحمات سرکار خانم آخدر و شفیعی تشکر می کنم ولی آخه جبرانی ……. اونم جمعه……با ۴درس امتحان تاریخ و ریاضی پیشرفته…وااااااااااااااییی کی حال داره جمعه بره مدرسه که ریاضی پیشرفته و تاریخ هم داشته باشه؟؟

7. مدرسه عادی دولتی آبسال (میدان رسالت):میدان رسالت، خیابان هنگام، بالاتر از میدان الغدیر، سازمان آب، نبش غفاری-شماره تماس ۷۷۴۹۱۴۰۴

اگر به هر دلیلی (هزینه، عدم تمایل و …) می خواهید دخترتان را به مدرسه دولتی بفرستید ما این مدرسه را به عنوان اولویت اول به شما پیشنهاد می کنیم. این مدرسه هوشمند محیطی سالم، شاداب و آموزنده برای فرزندتان تهیه کرده است. از نظر علمی در سطح مدارس بالا نیست ولی ضعیف هم نمی توان توصیفش کرد.

نظر کاربران و اولیا

از نظر آموزشی باید بگم دبیرای رشته انسانی همشون فوق العاده هستند(از دبیران رشته ریاضی و تجربی هم تعریف ها زیادی شنیده ام). هر کدوم با روش خاص خودشون در تلاش برای اثبات مطالب درسی در ذهن دانش آموز هستند، معاونین هم بسیار خوش برخورد هستند و همیشه در صدد برطرف کردن مشکل دانش آموزان هستند و همیشه به درخواست های ما گوش میدن و تا حد امکان نظرات ما رو اعمال می کنن و البته که من تا الان هیچ گونه برخورد بدی از معلمین و معاونین ندیدم، نسبت که برنامه هایی که برای دانش آموزان دارند شهریه ی مناسبی می گیرند و تا حد امکان با والدین برای پرداخت شهریه همکاری می کنند. من سال دهم را در یکی از بهترین مدرسه ی نمونه دولتی بودم در یکی از بهترین مناطق تهران اما نه برخورد کادر مدرسه خوب بود و نه اینکه به درس اهمیت می دادند.
مدرسه خیلی خوبی معلم ها هم با اینکه جوان هستن ولی درس دادنشان خیلی خوبه برنامه های تفریحی هم زیاد داره آگه درس خون باشید مدرسه خیلی خوبیه. فقط حجم تکالیف رو زیاد می دن. قبولی شون توی دانشگاه و المپیاد خیلی خوبه
این مدرسه از وقتی با دوره اول ادغام شده و وارد یک مجتمع شدند مدیریتش ضعیف شده ولی محیط شادی داره و بچه ها رو محدود نمی کنن



:: برچسب‌ها: بهترین مدرسه نمونه دولتی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

خانواده اولین و مهم‌ترین نقش را در رشد شخصیت و اجتماعی شدن کودک برعهده دارد و بعد از خانواده، مدرسه مهم‌ترین نهاد اجتماعی، تربیتی و آموزشی و اصلی‌ترین رکن تعلیم وتربیت فرزند شما است و در رشد اجتماعی و شخصیتی کودک تاثیر بسزایی دارد.در این شرایط صلاحیت کادر مدرسه و سطح آموزشی مدرسه اهمیت پیدا می‌کند.

خانواده اولین ومهم‌ترین نقش را در رشد شخصیت و اجتماعی شدن کودک برعهده دارد در واقع ابتدا بنای شخصیتی کودک در بستر خانواده شکل می‌‌گیرد. بعد از خانواده، مدرسه مهم‌ترین نهاد اجتماعی، تربیتی و آموزشی و اصلی‌ترین رکن تعلیم وتربیت فرزند شما است و در رشد اجتماعی و شخصیتی کودک تاثیر بسزایی دارد. در واقع مدرسه تبدیل به خانه دوم فرزند شما می‌شود چرا که زمان زیادی را در طول روز در کنار هم سن و سال‌های خود و افراد جدید سپری می‌کند، در این شرایط صلاحیت کادر مدرسه و سطح آموزشی مدرسه اهمیت پیدا می‌کند، چیزی که والدین باید حتماً هنگام انتخاب مدرسه آن را مد نظر قرار بدهند. فرزند شما در مدرسه، شروع به برقراری روابط اجتماعی تازه می‌کند، تا حد زیادی تحت تاثیر این روابط قرار می‌گیرد و تلاشش را می‌کند تا با معلم‌ها و کادر آموزشی ارتباط برقرار کند، در نتیجه باید هنگام انتخاب مدرسه به نکات مهمی از جمله روحیات و ویژگی‌های فرزند و ویژگی‌های یک مدرسه ایده‌آل توجه کنند، بنابراین والدین باید زمان بیشتری را برای شناسایی مدرسه مناسب فرزند خود صرف کنند.

یک خانواده ساکن تهران را در نظر بگیرید، همانطور که کودک بزرگتر می‌شود، دغدغه‌ها و نگرانی‌های والدین نیز بیشتر و بزرگ‌تر می‌شود. یکی از این نگرانی‌ها "انتخاب مدرسه مناسب" است، در این مسیر نیاز به یک مرجع مدارس تهران ، مرجعی که بتوان با اطمینان و سرعت از آن برای انتخاب هرچه بهتر مدرسه بهره برد، حس می‌شود. در سایت تیزلند، صفحۀ بهترین مدارس تهران، مشکل بسیاری از والدین را در زمینه انتخاب بهترین مدرسه برای فرزندشان حل کرده‌است. اما به هرحال این خود والدین هستند که وظیفۀ شناخت مدرسه و تشخیص خوب یا بد بودن آن را دارند.

یا تحصیل در بهترین مدارس، می‌تواند موفقیت فرزند شما را تضمین ‌کند؟

هر چقدر که والدین دقت و زمان بیشتری برای جستجوی مدرسۀ مناسب فرزندشان صرف کنند، در آینده و در طول تحصیل فرزند نگرانی دربارۀ مدرسه نخواهند داشت و این اطمینان را دارند که فرزندشان در یک مدرسه خوب در حال تحصیل است.

در واقع می‌توان گفت مدرسۀ مناسب مدرسه‌ای است که دانش‌آموز بتواند به خوبی با محیط و کادر آموزش ارتباط موثر برقرار کند و مهارت‌های خود را پرورش دهد. به عنوان مثال؛ ممکن است شما مدرسه‌ای را برای فرزندتان انتخاب کنید که از بهترین مدارس تهران  باشد اما مسیر طولانی تا محل سکونت شما دارد، به خصوص اگر فرزند شما در مقطع دبستان باشد، تحمل مسیر طولانی قبل از شروع کلاس برای او خسته کننده می‌شود و همین عامل انرژی و تمرکز او را در کلاس‌ها کاهش می‌دهد و عملاً فرزند شما نمی‌تواند حتی بهرۀ کافی از بودن در بهترین مدرسه را کسب کند.

در این مطلب متوجه شدیم که والدین هنگام انتخاب مدرسه مناسب  فرزندشان با چه چالش‌ها و مشکلاتی مواجه می‌شوند و چطور می‌توانند انتخاب بهتری داشته باشند.



:: برچسب‌ها: مدرسه مناسب , بهترین مدارس تهران , مرجع مدارس تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

سوال این است مدارس برتر، چگونه از دیگر مدارس متمایز می‌شوند؟ این مدارس چه ویژگی‌هایی دارند؟ و چرا همۀ والدین می‌کوشند تا فرزندشان در یکی از این مدارس پذیرفته شود؟


در این مطلب به بررسی معیارهای مهم و موثر که والدین باید هنگام انتخاب مدرسه مد نظر داشته باشند پرداختیم که می‌تواند راهنمایی خوب برای انتخاب مدرسه مناسب فرزندان باشد.

 3 معیار مهم برای انتخابی آینده‌ساز

1. معلمان خلاق، فعال و باتجربه

در بهترین مدارس ، با حضور معلم‌ها و کادر آموزشی باتجربه و آموزش‌دیده، بدون شک پیشرفت عزیزان شما در اولویت قرار خواهد گرفت. نکته بعدی این موضوع است که دانش‌آموز در مدرسه از کادر آموزشی و هم سن وسال‌های خود بسیار تاثیر می‌پذیرد؛ بنابراین انتخاب مدرسه‌ای با کادر مدیریتی و آموزشی حرفه‌ای موجب می‌شود دانش‌آموز آثار مثبتی از این محیط داشته‌ باشد. همچنین زمانی که والدین، فرزندشان را در مدرسه‌ای با دبیران حرفه‌ای و مجرب ثبت نام می‌کنند، کمتر نگران وضعیت تحصیلی و یادگیری‌های فرزند خواهند بود.

2. فضای آموزشی مناسب و تکنولوژی‌های روز دنیا

ازجمله معیارهایی که مدارس برتر به آن اهمیت می‌دهند، فضای آموزشی مناسب و فراهم کردن امکانات لازم برای پیشرفت و یادگیری بهتر دانش‌آموزان است. فضای آموزشی باید فضایی ایمن و جذاب و در عین حال پرورش‌دهندۀ خلاقیت افراد باشد. در بهترین مدارس کادر مدیریت در تلاش هستند، با فراهم کردن فضای مناسب، خلاقیت کودکان را ارتقا داده و با تهیۀ بهترین ابزارهای آموزشی و امکانات روز دنیا (کلاس‌های هوشمند، کتابخانه، ابزارهای بازی هوشمند) آن‌ها را برای کسب مهارت‌های بیشتر آماده کنند.

3. سیستم ارزشیابی:

سیستم ارزیابی در مدارس برتر، متناسب با توانایی‌ها وعملکرد دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است. سیستم ارزیابی می‌بایست نمونه بارزی از تلاش‌ها و نتایج کار دانش‌آموزان را برای والدین مشخص کند. از طرفی به دلیل حفظ روحیۀ دانش‌آموزان در سنین کودکی و نوجوانی، سیستم ارزشیابی باید دانش‌آموزان را به تلاش بیشتر وا دارد تا به موفقیت‌های بیشتر نائل شوند نه اینکه باعث شود از درس خواندن زده شوند و علاقه‌‌ای به ادامه تحصیل نداشته باشند.

بدون شک معیارهای دیگری مانند مسیر منزل تا مدرسه، امکانات رفاهی، برنامه‌ریزی خوب مدرسه و ... نیز در انتخاب مدرسه اهمیت دارند اما در این فرصت کوتاه تلاش کردیم تا به نکات مهم در خصوص این انتخاب اشاره کنیم.

با این توضیحات ممکن است تصور کنید مسیر سختی برای یافتن مدرسه مناسب فرزندتان در پیش دارید. بله درست است، کمی سخت و دشوار است اما سایت تیزلند در صفحۀ بهترین مدارس تهران، مشکل بسیاری از والدین را در زمینۀ انتخاب بهترین مدرسه برای فرزندشان حل کرده‌است. در این لیست مدارس، شما امکان مشاهدۀ نظرات والدین دیگر را نیز دارید.



:: برچسب‌ها: بهترین مدارس , مدارس برتر , بهترین مدارس تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

تربیت فرزند و پرورش شخصیت او از نظر والدین، یک مسئلۀ بسیار با اهمیت است. اما همچنان که کودک بزرگ می‌شود، جامعۀ بزرگتری نیز در انتظار اوست. پس از خانه، مدرسه جایی ا‌ست که کودک در آن با مفاهیم اجتماعی و علمی آشنا می‌شود و همین مسئله باعث می‌شود والدین به دنبال مدارس برتر باشند.

 

همانطور که فرزند رشد می‌کند و بزرگتر می‌شود، دغدغه‌ها و نگرانی‌های پدر و مادر نیز بیشتر می‌شود. فرزند از کودکی تحت مراقبت و نظارت مستقیم والدین بوده و حالا پس از اینکه به سن ۶ سالگی می‌رسد باید برای یادگیری و تحصیل به مدرسه برود بنابراین مادر و پدر باید فرزندشان را در یکی از پیش دبستانی‌ها ثبت‌نام کنند تا آمادگی خود را برای ورود به جامعه‌ای بزرگتر بدست آورد.


شاید مقطع پیش دبستانی به نظر کم اهمیت باشد، اما حضور فرزند شما در پیش دبستانی باعث می‌شود، فرزند در مقاطع بعدی تحصیلی بهتر عمل کند، در واقع پیش زمینۀ خوبی برای سال‌های بعد بدست آورد.

اما دقیقا در انتخاب بهترین مدارس، چه معیارهایی را باید در نظر داشته باشیم؟ چگونه می‌توان با اطمینان این مدرسه را انتخاب کرد؟
1. آموزش خوب و کادر علمی قوی در هر مدرسه‌ای باعث می‌شود آن مدرسه جزو بهترین مدارس قرار بگیرد. نباید فراموش کرد که هدف اصلی مدرسه، آموزش است؛ پس زمانی که یک مدرسه بتواند به بهترین نحو دانش‌آموزان را آموزش دهد، می‌توان گفت یکی از اصلی‌ترین معیارهای یک مدرسه خوب را دارد البته معیارهای مهم دیگری نیز وجود دارند که محیط آموزشی مناسبی را فراهم می‌کنند.


2. رفتار مناسب معلمان و کادر مدیریتی و آموزشی مدرسه، به خصوص در مقطع دبستان، که کودک آشنایی زیادی با محیط جدید مدرسه ندارد، باعث ایجاد انگیزه برای یادگیری بهتر و توجه بیشتر در کلاس درس می‌گردد. اصولاً در یک مدرسه خوب با شرایط مساعد، کادر آموزشی رفتار مناسب و خوبی با دانش‌آموز دارند که باعث علاقۀ دانش‌آموز به مدرسه و معلم‌ها و تحصیل می‌شود.


3. مشارکت کودکان در برنامه‌های جنبی مدرسه، از جمله نکات مهمی است که والدین باید به آن توجه کنند چرا که می‌تواند یکی از معیارهای مدارس برتر باشد، کلاس‌هایی مانند رباتیک، آموزش کامپیوتر و نرم‌افزارها، زبان انگلیسی و...
     

وجود اینگونه کلاس‌ها باعث افزایش مهارت فرزندان می‌شود. بنابراین فرزند شما علاوه بر مهارت‌های معمول و رایج که در مدارس آموزش داده می‌شود، این مهارت‌های پرکاربرد و جدید را نیز یاد می‌گیرند. البته این‌گونه برنامههای جنبی عمدتاً در بهترین مدارس غیردولتی تهران وجود دارد ولی بسیاری از مدارس در تهران و سایر شهرها تلاش می‌کنند تا روی مهارت‌های کاربردی دانش‌آموزان کار کنند.

معیارهای والدین برای انتخاب مدرسه
هر کدام از والدین برای انتخاب یک مدرسه از میان  بهترین مدارس ، معیارهای خاص خودشان را دارند. به عنوان مثال برخی مسافت طولانی بین منزل تا مدرسه را در نظر نمی‌گیرند و فقط می‌خواهند دختر یا پسرشان در بهترین مدارس تحصیل کند. درست است که والدین باید تمام تلاش خود را در انتخاب بهترین مدرسه برای فرزندشان، انجام دهند اما در مقطع دبستان موضوع مسافت طولانی، حتی اگر مدرسه انتخابی شما جزو بهترین مدارس باشد، آسیب زننده است. چرا که یک دانش‌آموز 7 ساله انقدری تاب و تحمل مسیر طولانی ندارد و از طرفی پس از رسیدن به مدرسه خستگی باعث می‌شود نتواند از کلاس درس به اندازۀ کافی استفاده کند.


هر مقطعی از تحصیل اهمیت خاص خود را دارد و والدین باید در انتخاب مدرسه دقت کنند. به عنوان مثال انتخاب بهترین دبیرستان باعث می‌شود فرزند شما به کمک معلمان و مشاوران تحصیلی متمرکز و هدفمند برروی مباحث کار کند و با هدف رتبۀ خوب در کنکور به تحصیل بپردازد. می‌توان نتیجه گرفت که انتخاب مدرسه در مقطع دبیرستان یکی از مهم‌ترین انتخاب‌هایی است که می‌تواند در آینده فرزند ما تاثیر گذار باشد.


 امیدواریم اهمیت دوراندیشی در انتخاب مدرسه مناسب را متوجه شده باشید، شاید فرزند ما 5 ساله باشد اما باید عمیق‌تر به آیندۀ تحصیلی و کاری فرزندمان فکر کنیم چرا که انتخاب ما تأثیر مستقیمی بر آیندۀ آنها دارد.



:: برچسب‌ها: مدارس برتر , بهترین مدارس غیر دولتی تهران , بهترین مدرسه , بهترین دبیرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

انتخاب یک مدرسه مناسب و ایده آل همیشه یکی از دغدغه های مهم والدین میباشد. برای حل این موضوع کافیست این مقاله را مطالعه کنید.

 

چگونه بهترین مدرسه را برای فرزند خود انتخاب کنیم ؟

از آنجایی که یکی از دغدغه های والدین انتخاب یک مدرسه خوب و مناسب برای فرزندان است، داشتن یک لیست می تواند جستجو و تحقیق را تا حد بسیار زیادی آسان کند. همان طور که در خرید، رستوران و یا گردش به یک لیست، منو و یا کاتالوگ نیازمند هستیم، در انتخاب یک مدرسه خوب و ایده آل نیز وجود یک لیست کامل و دقیق، بسیار کارساز خواهد بود  و مسیر یافتن یک مدرسه مناسب برای شما هموارتر خواهد شد. 

یه این نکته توجه داشته باشید که مدرسه، خانه دوم هر دانش آموزی محسوب می شود. بسیاری از مدارس خوب و نمونه کشور، ممکن است در تلویزیون و یا سایر رسانه ها تبلیغات پررنگی نداشته باشند. این مدارس معمولاَ به دور از رسانه مشغول به کار هستند و به بازدهی و موفقیت بیشتر دانش آموزانشان فکر می کنند. 

شناسایی تمام این مدارس موفق با امکانات خوب و کادر آموزشی فرهیخته، کار بسیار زمان بری خواهد بود. بنابراین یک لیست کامل از مدارس تهران می تواند والدین هر دانش آموزی را از استرس و نگرانی دور کند. 

لیست مدارس غیرانتفاعی تهران، لیستی پرطرفدار و ضروری!

امروزه بسیاری از والدین دوست دارند تا فرزندشان را در مدارس غیرانتفاعی ثبت نام کنند. این والدین برای این تصمیم عقاید خاص به خود را دارند. اما شاید یکی از دلایل این تصمیم این باشد که مدارس دولتی به محل زندگی دانش آموز نزدیک نیستند و یا والدین احساس می کنند که مدارس غیر انتفاعی امکانات بیشتری نسبت به مدارس دولتی خواهند داشت. 

بنابراین لیست یکپارچه ای از مدارس در بین خانواده ها بسیار ضروری خواهد بود. با وجود این لیست، والدینی که کلا دور مدارس دولتی را خط کشیده اند، بدون نیاز به جستجوی لیست مدارس تهران، تنها به لیست مدارس غیرانتفاعی تهران مراجعه خواهند کرد تا انتخاب خود را در محدوده کوچک تری انجام دهند. 

لیست بهترین مدارس تهران، لیستی که همه والدین تهرانی به آن نیاز دارند!

ازآنجایی که همه به دنبال بهترین مدرسه برای ثبت نام فرزندشان می گردند، مرجع مدارس تهران می تواند مرجع خوبی برای خانواده ها باشد تا مسیر یافتن مدرسه خوب را به سرعت طی کنند. مخصوصا والدینی که فرزند دبیرستانی دارند، دوست دارند که فرزندشان در سال های دبیرستان از بهترین امکانات تحصیلی بهره مند شود؛

زیرا آنها باید برای آزمون سرنوشت ساز کنکور آماده شوند. بنابراین اگر فرزند پسری دارند، ممکن است دنبال لیست دبیرستان های نمونه دولتی پسرانه تهران بگردند و یا اگر فرزندشان دختر باشد، به دنبال لیست دبیرستان های دخترانه باشند. 

در این میان شاید افرادی مدارس استعداد درخشان را بهترین مدرسه بدانند، شاید مدارس دولتی و یا مدارس غیر دولتی برایشان در اولویت باشد. بنابراین از لیست مدارس برتر تهران، می توان به شاخه های کوچک تر و نزدیک به هدف رسید. 

بنابراین باید قبل از هر چیز مدرسه هدف را مشخص کنید. مدرسه دخترانه یا پسرانه؟ ابتدایی یا دبیرستان؟ دولتی یا غیر دولتی؟ نمونه دولتی یا معمولی؟ ... و بعد از لیست مدارس برتر تهران، به زیرمجموعه هایی که به هدف شما نزدیک ترند بروید. درنهایت به بهترین انتخاب خواهید رسید. 

آسان و بی دردسر لیست مدارس تهران را رصد کنید

سایت  تیزلند، لیست بهترین مدارس تهران را آماده کرده است. دیگر لازم نیست در شهر تهران سرگردان یافتن بهترین مدرسه برای فرزندتان باشید. حتی نیازی به مراجعه به ادارات آموزش وپرورش یا سایر ادارات و نهادهای دیگر هم ندارید. 

فقط کافی است که لیست مورد نظر خود را در این سایت انتخاب کنید. بدین ترتیب خیلی راحت تر و سریع تر به اهداف خود خواهید رسید. اگر به دنبال مدارس استعداد درخشان هستید، لیست مدارس استعدادهای درخشان را نگاه کنید. اگر به دنبال مدارس نمونه دولتی هستید، لیست مدارس نمونه دولتی را چک کنید. تیزلند برای هر مقطعی، چه دختر و چه پسر، با هر شرایطی یک لیست کامل برای شما قرار داده است. همچنین می توانید در قسمت نظرات، نظرات و تجربیات سایر والدین را نیز مطالعه کنید. مطمئن باشید خیلی سریع و بدون هیچ دردسری، مناسب ترین انتخاب را خواهید داشت. 



:: برچسب‌ها: مدارس برتر تهران،مدارس برتر،مرجع مدارس تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()