نوشته شده توسط : سهیل

به گزارش خبرگزاری مهر مدارس برتر  به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش  بهترین دبستان پسرانه تهران استان کرمان، احمد اسکندری نسب در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان با اشاره به مصوبه ستاد بهترین دبیرستان دخترانه تهران ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس در مناطق آبی و زرد تصریح کرد: آموزش‌های حضوری شامل  بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی، دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از ۵۰ نفر (بر اساس آمار ثبت نامی در سناد) در وضعیت آبی و هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در خوشه دروس شایستگی‌های فنی و استاندارد آموزش مهارت و کارآموزی و کارورزی در وضعیت زرد و آبی می‌باشد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در بازگشایی مدارس تصریح کرد: حداکثر ۱۰ دانش آموز می‌توانند در کلاس حضور داشته باشند، در کلاس‌های درس دارای بیش از ۱۰ دانش آموز، با مدیریت شورای مدرسه دانش آموزان گروه بندی و در ایام هفته توزیع خواهند شد تا همه دانش آموزان بتوانند از آموزش‌های حضوری بهره مند شوند، هر دانش آموز حداکثر دو روز در هفته در کلاس‌های درس حضوری شرکت خواهد نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه با وجود بازگشایی مدارس در برخی مناطق و پایه‌های تحصیلی، آموزش‌های مجازی همچنان استمرار خواهند داشت گفت: در صورت غیبت دانش آموزان، کادر اجرایی مدارس موظف به پیگیری روند استمرار فرآیند آموزش آنها می‌باشند لیکن سخت گیری برای حضور دانش آموزان در مدرسه انجام نخواهد شد.

احمد اسکندری نسب با بیان اینکه در سطح استان حدود ۲ هزار و ۲۳۸ مدرسه کمتر از ۵۰ دانش آموز داریم که غالباً در مناطق روستایی و عشایری هستند.

وی با بیان به اینکه با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است اظهار داشت: توصیه ما به خانواده‌ها و به ویژه اولیا دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی و هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش همکاری به منظور برگزاری حضوری کلاس‌های درسی است.

اسکندری نسب با بیان اینکه زحمات و تلاش‌های همکاران ما در ایام شیوع ویروس کرونا دو چندان شده است، اظهار داشت: برگزاری حضوری کلاس‌های درس در نهایت آرامش و با اطمینان خاطر دادن به خانواده‌ها در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی دغدغه دستگاه تعلیم و تربیت استان می‌باشد چرا که تعداد زیادی از دانش آموزان به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های لازم به آموزش‌های مجازی با کیفیت دسترسی ندارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه حفظ سلامت جسمی و روانی دانش آموزان و همکاران اولویت اصلی آموزش و پرورش است گفت: میانگین درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدارس استان در دوره قبل بازگشایی مدارس بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی بالای ۹۰ درصد بوده است.

احمد اسکندری نسب با اشاره به اینکه در مناطق قرمز و نارنجی هیچ کلاس درس حضوری برگزار نخواهد شد و آموزش به طور کامل در بستر سامانه شاد جریان خواهد داشت گفت: خوداظهاری مدیران مدارس، بازدید کارشناسان بهداشت و ارزیابی عملکرد ادارات آموزش و پرورش و همچنین بازدید کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی سه شاخص نظارتی بررسی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس است.

احمد اسکندری نسب با اشاره به حضور حدود ۱۴ میلیون دانش آموز و یک میلیون و ۸۰۰ هزار معلم در شبکه شاد اظهار داشت: ایرادات این شبکه روز به روز رفع شده است و در حال حاضر به لحاظ زیرساختی مشکلی ندارد، در برخی مناطق با ضعف و یا دیگر مشکلات زیرساختی اینترنت مواجهیم که با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات استان درصدد رفع آن هستیم.

احمد اسکندری نسب با بیان اینکه مادامی که دانش آموزان و همکاران ما در بستر سامانه شاد فعالیت می‌کنند هزینه اینترنت رایگان محاسبه خواهد شد.
منبع:خبر گزاری مهر 
https://www.mehrnews.com/news/5126241/جزئیات-بازگشایی-مدارس-کرمان-در-شرایط-کرونایی



:: برچسب‌ها: مدارس برتر , بهترین دبستان پسرانه تهران , بهترین دبیرستان دخترانه تهران , بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی تهران,بهترین مدرسه ابتدایی دخترانه تهران,بهترین مدرسه ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی دخترانه تهران, ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

به گزارش خبرنگار مهر،  بهترین مدارس ابتدایی دخترانه تهران حسن همتی ظهر دوشنبه بهترین مدارس راهنمایی پسرانه تهران  در جلسه شورای شورای آموزش و پرورش شهرستان سپیدان با بیان اینکه بازگشایی مدارس بر اساس  بهترین مدارس راهنمایی دخترانه تهران تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده است و شورای آموزش و پرورش سپیدان نیز تابع این تصمیمات است، تاکید کرد: دغدغه و نگرانی مردم و مسئولین شهرستان سپیدان  بهترین مدارس متوسطه اول پسرانه تهران در خصوص بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی جمع آوری و به ستاد ملی و استانی کرونا اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهرستان سپیدان برخی از دانش آموزان در مناطق صعب العبور زندگی می‌کنند که در این مناطق دسترسی به اینترنت ندارند لذا مدارس با جمعیت زیر ۵۰ نفر در این مناطق در صورت بازگشایی براساس تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طبق زمان بندی و گروه بندی اعلام شده از سوی آموزش و پرورش شهرستان باز خواهد شد.

همتی در خصوص بازگشایی در سایر شهرها و روستاهای شهرستان نیز افزود: مدراس در مقاطع اول و دوم ابتدایی و همچنین بخش مهارت فنی دانش آموزان هنرستانی طبق زمان بندی و گروه بندی که توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان به مدارس اعلام خواهد شد فعالیت خود را از اول بهمن ماه آغاز خواهند کرد.

رئیس شورای آموزش و پروش شهرستان سپیدان همچنین خاطر نشان کرد: دغدغه و نگرانی مردم و مسئولین شهرستان سپیدان در خصوص بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی جمع آوری و به ستاد ملی و استانی کرونا اعلام خواهد شد.
منبع:خبرگزاری مهر
https://www.mehrnews.com/news/5124719/مردم-و-مسئولین-شهرستان-سپیدان-از-بازگشایی-مدارس-نگران-هستند 



:: برچسب‌ها: مدارس برتر , بهترین دبستان پسرانه تهران , بهترین دبیرستان دخترانه تهران , بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی تهران,بهترین مدرسه ابتدایی دخترانه تهران,بهترین مدرسه ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی دخترانه تهران, ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مدارس برتر  رحمتی شامگاه گذشته در گفتگوی ویژه خبری اظهار کرد: اولویت ما بهترین دبستان پسرانه تهران جلب مشارکت همه دستگاه‌ها، اندیشمندان و نخبگان و اولیای دانش آموزان برای توسعه  آموزش و برون رفت از چالش‌های موجود است.

وی با بیان اینکه شورای آموزش بهترین دبیرستان دخترانه تهران  و پرورش عالی‌ترین مرجع تصمیم گیری در حوزه آموزش در هر نقطه‌ای است افزود: در سال گذشته ۲۴۸ جلسه شورای آموزش و پرورش برگزار بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران شد که ۹۱ درصد مصوبات این جلسات نیز محقق شده و بنای ما استفاده از نظرات و توانمندی اولیای دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به در معرض خطر بودن سلامت دانش آموزان همزمان با شیوع کرونا، اضافه کرد: گیلان در اجرای طرح «کوچ» که مربوط به کنترل چاقی دانش آموزان است، جز استان‌های برتر شد.

وی با اشاره به اجرای ۹۸ درصدی طرح «کوچ» در استان گیلان، گفت: هم اکنون در مرحله مداخله هستیم یعنی به والدین دانش آموزان شیوه تغذیه و تحرکات مناسب را آموزش می‌دهیم و اگر دانش آموزی موفق به کاهش وزن شود، به او نهال سلامت اعطا می‌شود.

رحمتی با بیان اینکه گیلان در زمینه چاقی جز استان‌های اول کشور است، تصریح کرد: همکاری خانواده‌ها در خصوص کنترل وزن دانش‌آموزان با آموزش و پرورش خوب است و این طرح نیز به صورت ادامه دار انجام می‌شود.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس در برخی مناطق از ابتدای بهمن ماه نیز گفت: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا، مدارس زیر ۵۰ نفر که اکثراً در روستاها واقع شده‌اند، در مناطقی که وضعیت کرونایی آنها آبی باشد بازگشایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه بازگشایی تدریجی مدارس در دستور کار است، اظهار کرد: مدارس پایه ابتدایی و متوسطه در مناطق آبی و زرد به تدریج و با حفظ اصول بهداشتی بازگشایی می‌شود.
منبع:خبرگزاری مهر
https://www.mehrnews.com/news/5120974/بازگشایی-مدارس-مناطق-آبی-استان-گیلان-از-ابتدای-بهمن-ماه



:: برچسب‌ها: مدارس برتر , بهترین دبستان پسرانه تهران , بهترین دبیرستان دخترانه تهران , بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی تهران,بهترین مدرسه ابتدایی دخترانه تهران,بهترین مدرسه ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی دخترانه تهران, ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

سید جواد حسینی روز سه  شنبه  بهترین مدارس ابتدایی دخترانه تهران در نشست مشترک با معصومه  ابتکار  بهترین مدارس راهنمایی پسرانه تهران معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده برای طرح توجیهی نهضت ملی هدایت افزود: آموزش در دوران کرونا تعطیل نشد و با راه‌اندازی شبکه شاد شاهد تداوم آموزش دانش آموزان بودیم.

وی ادامه داد: کارکرد مهم تر تامین تبلت به این  بهترین مدارس راهنمایی دخترانه تهران دلیل است که بسیاری از دانش آموزان بخصوص دانش‌آموزان دختر به دلیل نداشتن وسایل هوشمند ترک تحصیل می کنند. از  این‌رو جلوه آشکار عینی از نابرابری در آموزش بدون دسترسی به ابزار هوشمند نمایان می‌شود.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: وزیر آموزش بهترین مدارس متوسطه اول پسرانه تهران  و پرورش در شرایط کرونا بنده را مامور استفاده از ظرفیت‌های دولتی و بسیج عمومی برای تهیه ابزار هوشمند مانند تبلت و موبایل برای دانش‌آموزان کرد تا از ظرفیت‌های موجود برای آموزش دانش آموزان استفاده شود.

حسینی همچنین در خصوص ظرفیت وزارت ارتباطات برای تهیه تبلت اظهار داشت: قرار است تبلت دانش‌آموزی از خارج از کشور خریداری و به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تشریح طرح هدایت یادآور شد: طرح هدایت به دنبال شناسایی تمامی دانش‌آموزان محروم از وسایل هوشمند، بسیج منابع دولتی و مردمی، اطلاع‌رسانی به آحاد جامعه، تسهیل مکانیسم‌های واردات وسایل ارتباطی، شناسایی شرکت‌های توانمند در عرصه تولید و واردات این تجهیزات و اهدای تجهیزات ارتباطی هوشمند به دانش‌آموزان نیازمند است.

تهیه ۱۵۰ هزار تبلت و وسایل هوشمند برای دانش آموزان نیازمند 

حسینی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار تبلت و وسایل هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه شده است، گفت: کمیته امداد حضرت امام (ره) تاکنون ۵۰ هزار تبلت در اختیار دانش‌آموزان قرار داده است و تهیه ۵۰۰ هزار تبلت دیگر نیز در دستور کار این کمیته قرار دارد.

وی افزود: اهدای ۱۵ هزار تبلت توسط مرکز آمار ایران، مشارکت شوراهای شهر در تهیه تبلت، اهدای ۱۲ هزار تبلت توسط بنیاد برکت، مشارکت بانک‌ها با اهدای ۲ هزار تبلت، پرداخت تسهیلات بدون بهره توسط بانک‌ها، مشارکت نهادهای بین‌المللی برای تهیه تبلت دانش‌آموزان اتباع و مشارکت اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور بخشی از مشارکت‌ها در طرح هدایت است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت ۶۰۰ هزار کامپیوتر بلااستفاده مدارس برای دانش‌آموزان در گروه‌های سه‌نفره، انعقاد تفاهم‌نامه با استانداری‌ها برای تأمین نیمی از اعتبارات خرید تجهیزات هوشمند دانش‌آموزان نیازمند، استفاده از وسایل هوشمند ارتباطی مازاد سایر دستگاه‌ها و تلاش برای قرار گرفتن ردیف اختصاصی بودجه خرید تجهیزات هوشمند در بودجه سال آینده بخشی از فعالیت‌های انجام شده در طرح هدایت است.

حسینی با اشاره به ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی در طرح هدایت گفت: با راه‌اندازی پویش نذر هوشمند توسط بسیج دانش‌آموزی تاکنون اعتبار خرید بیش از ۲۲ هزار تبلت تأمین شده است و ۱۳ هزار انجمن اسلامی طرح هر انجمن حداقل سه تبلت را کلید زده‌اند تا از این طریق ۳۹ هزار تبلت تهیه و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گیرد.

وی گفت: هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران نیز با ایجاد پویش هوشمند از ظرفیت این سازمان مردمی برای کمک به طرح هدایت استفاده خواهد کرد.

حسینی درباره طرح پویش "من حاضرم" اظهار داشت: این پویش با همت سازمان دانش‌آموزی و به شکل ملی و با استفاده از ظرفیت سازمان دانش‌آموزی در سراسر کشور با هدف بسیج همه خیرین و خیرخواهان جامعه برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند راه‌اندازی شده است.

وی افزود این پویش به دنبال این است تا تمام دانش‌آموزانی را که به دلیل نداشتن وسایل هوشمند ارتباطی در کلاس درس غایب هستند، در کلاس حاضر کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مؤسسه خیریه بوتراب اهدای ۲ هزار تبلت به دانش‌آموزان یتیم را برعهده گرفته است، گفت: استفاده از ظرفیت ۳۰ هزار خیریه در کشور و بیش از ۱۵۰ شبکه نیکوکاری و استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز برای تأمین تبلت مدارس خیرساز از جمله برنامه‌های طرح هدایت در راستای استفاده از ظرفیت خیرین است.

حسینی در پایان گفت: شیوه‌نامه طرح حامی هوشمند نیز به‌زودی تدوین و با امضای معاون رییس‌جمهوری در امور بانوان به سراسر کشور ارسال خواهد شد.

در طرح هدایت با شعار «هر دانش آموز یک تبلت، هر تبلت یک کلاس مدرسه»، با استفاده از امکانات اداره کل آموزش و پرورش استان ها، مشارکت خیّران و کمک‌های دولتی، ابزارهای کمک آموزشی هوشمند نظیر تبلت و گوشی همراه خریداری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار می‌گیرد.

منبع:خبرگزاری ایرنا
https://www.irna.ir/news/84183086/ابزار-هوشمند-در-دوران-کرونا-کارکرد-مدرسه-را-دارد



:: برچسب‌ها: مدارس برتر , بهترین دبستان پسرانه تهران , بهترین دبیرستان دخترانه تهران , بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی تهران,بهترین مدرسه ابتدایی دخترانه تهران,بهترین مدرسه ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی دخترانه تهران, ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

به گزارش گروه  پارلمانی خبرگزاری تسنیم،علیرضا  بهترین دبستانهای دخترانه تهران منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تشریح نشست امروز(یکشنبه 21 دی) این کمیسیون، گفت: در نشست امروز طرح رایگان شدن اینترنت بهترین دبیرستان دخترانه تهران  برای دانش آموزان، معلمان و مدارس و هم‌چنین طرح رتبه بندی فرهنگیان در دستور کار مجلس قرار گرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را  بهترین دبیرستان غیرانتفاعی دخترانه تهران  در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی تصریح کرد: بر این اساس پس از پیشنهادات  مطروحه از جانب بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران  نمایندگان، طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش آموزان، معلمان و مدارس به تصویب رسید و مقرر شد پیشنهادات نمایندگان در نشست آتی مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: بر اساس این طرح، دولت موظف است در طول سال تحصیلی 1399 - 1400 استفاده دانش آموزان، معلمان و مدارس از شبکه آموزش (شاد) را بصورت رایگان در اختیار قرار دهد، ضمنا نرم‌‌افزارهای پشتیبان جهت سرعت استفاده خدمات اینترنتی در اختیار قرار گیرد.

وی ادامه داد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف است با توجه به منابع بودجه سال 1399، حداکثر تا پایان مهرماه سال 1399 تعداد یک میلیون دستگاه تبلت دانش آموزی بصورت رایگان توسط واحدهای آموزشی به دانش آموزان تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی و مناطق محروم و حاشیه شهرها قرار دهد.

نماینده تبریز در مجلس دستور کار بعدی کمیسیون را بررسی طرح رتبه بندی فرهنگیان برشمرد و ادامه داد: دولت در این طرح مکلف است ظرف 6 ماه آینده لایحه رتبه بندی معلمان را به مجلس ارائه کند. در ماده 63 قانون برنامه ششم دولت موظف است نسبت به اجرای نظام رتبه بندی اقدام کند.

منادی سفیدان عنوان کرد: همچنین آقای ترکمن معاون وزیر آموزش و پرورش در نشست امروز از اتمام بررسی لایحه رتبه‌بندی در کمیسیون علمی و اجتماعی هیأت دولت خبر داد و گفت: به همین دلیل این طرح به کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش ارجاع شد تا لایحه دولت طی روزهای آتی ارسال شود.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: هدف کمیسیون از این اقدام پیش بینی اعتبارات لایحه رتبه بندی در بودجه 1400 است.
منبع:خبرگزاری تسنیم
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/10/21/2430051/مصوبه-کمیسیون-آموزش-مجلس-درباره-رایگان-شدن-اینترنت-دانش-آموزان



:: برچسب‌ها: مدارس برتر , بهترین دبستان پسرانه تهران , بهترین دبیرستان دخترانه تهران , بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی تهران,بهترین مدرسه ابتدایی دخترانه تهران,بهترین مدرسه ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی دخترانه تهران, ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

به گزارش گروه پارلمانی بهترین دبستانهای دخترانه تهران  خبرگزاری تسنیم،علیرضا منادی سفیدان رئیس  کمیسیون بهترین دبیرستان دخترانه تهران  آموزش و تحقیقات مجلس در تشریح نشست بهترین دبیرستان غیرانتفاعی دخترانه تهران  امروز(یکشنبه 21 دی)  این کمیسیون، گفت: در نشست امروز طرح رایگان شدن اینترنت  برای دانش آموزان، معلمان و مدارس و هم‌چنین طرح رتبه بندی فرهنگیان در دستور کار مجلس قرار گرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های  ایران و بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران  جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی تصریح کرد: بر این اساس پس از پیشنهادات مطروحه از جانب نمایندگان، طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش آموزان، معلمان و مدارس به تصویب رسید و مقرر شد پیشنهادات نمایندگان در نشست آتی مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: بر اساس این طرح، دولت موظف است در طول سال تحصیلی 1399 - 1400 استفاده دانش آموزان، معلمان و مدارس از شبکه آموزش (شاد) را بصورت رایگان در اختیار قرار دهد، ضمنا نرم‌‌افزارهای پشتیبان جهت سرعت استفاده خدمات اینترنتی در اختیار قرار گیرد. 

وی ادامه داد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف است با توجه به منابع بودجه سال 1399، حداکثر تا پایان مهرماه سال 1399 تعداد یک میلیون دستگاه تبلت دانش آموزی بصورت رایگان توسط واحدهای آموزشی به دانش آموزان تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی و مناطق محروم و حاشیه شهرها قرار دهد.

نماینده تبریز در مجلس دستور کار بعدی کمیسیون را بررسی طرح رتبه بندی فرهنگیان برشمرد و ادامه داد: دولت در این طرح مکلف است ظرف 6 ماه آینده لایحه رتبه بندی معلمان را به مجلس ارائه کند. در ماده 63 قانون برنامه ششم دولت موظف است نسبت به اجرای نظام رتبه بندی اقدام کند.

منادی سفیدان عنوان کرد: همچنین آقای ترکمن معاون وزیر آموزش و پرورش در نشست امروز از اتمام بررسی لایحه رتبه‌بندی در کمیسیون علمی و اجتماعی هیأت دولت خبر داد و گفت: به همین دلیل این طرح به کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش ارجاع شد تا لایحه دولت طی روزهای آتی ارسال شود.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: هدف کمیسیون از این اقدام پیش بینی اعتبارات لایحه رتبه بندی در بودجه 1400 است.
منبع:خبرگزاری تسنیم
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/10/21/2430051/مصوبه-کمیسیون-آموزش-مجلس-درباره-رایگان-شدن-اینترنت-دانش-آموزان



:: برچسب‌ها: مدارس برتر , بهترین دبستان پسرانه تهران , بهترین دبیرستان دخترانه تهران , بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی تهران,بهترین مدرسه ابتدایی دخترانه تهران,بهترین مدرسه ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی دخترانه تهران, ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

به گزارش گروه پارلمانی بهترین دبستانهای دخترانه تهران  خبرگزاری تسنیم،علیرضا منادی سفیدان رئیس  کمیسیون بهترین دبیرستان دخترانه تهران  آموزش و تحقیقات مجلس در تشریح نشست بهترین دبیرستان غیرانتفاعی دخترانه تهران  امروز(یکشنبه 21 دی)  این کمیسیون، گفت: در نشست امروز طرح رایگان شدن اینترنت  برای دانش آموزان، معلمان و مدارس و هم‌چنین طرح رتبه بندی فرهنگیان در دستور کار مجلس قرار گرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های  ایران و بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران  جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی تصریح کرد: بر این اساس پس از پیشنهادات مطروحه از جانب نمایندگان، طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش آموزان، معلمان و مدارس به تصویب رسید و مقرر شد پیشنهادات نمایندگان در نشست آتی مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: بر اساس این طرح، دولت موظف است در طول سال تحصیلی 1399 - 1400 استفاده دانش آموزان، معلمان و مدارس از شبکه آموزش (شاد) را بصورت رایگان در اختیار قرار دهد، ضمنا نرم‌‌افزارهای پشتیبان جهت سرعت استفاده خدمات اینترنتی در اختیار قرار گیرد. 

وی ادامه داد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف است با توجه به منابع بودجه سال 1399، حداکثر تا پایان مهرماه سال 1399 تعداد یک میلیون دستگاه تبلت دانش آموزی بصورت رایگان توسط واحدهای آموزشی به دانش آموزان تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی و مناطق محروم و حاشیه شهرها قرار دهد.

نماینده تبریز در مجلس دستور کار بعدی کمیسیون را بررسی طرح رتبه بندی فرهنگیان برشمرد و ادامه داد: دولت در این طرح مکلف است ظرف 6 ماه آینده لایحه رتبه بندی معلمان را به مجلس ارائه کند. در ماده 63 قانون برنامه ششم دولت موظف است نسبت به اجرای نظام رتبه بندی اقدام کند.

منادی سفیدان عنوان کرد: همچنین آقای ترکمن معاون وزیر آموزش و پرورش در نشست امروز از اتمام بررسی لایحه رتبه‌بندی در کمیسیون علمی و اجتماعی هیأت دولت خبر داد و گفت: به همین دلیل این طرح به کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش ارجاع شد تا لایحه دولت طی روزهای آتی ارسال شود.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: هدف کمیسیون از این اقدام پیش بینی اعتبارات لایحه رتبه بندی در بودجه 1400 است.
منبع:خبرگزاری تسنیم
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/10/21/2430051/مصوبه-کمیسیون-آموزش-مجلس-درباره-رایگان-شدن-اینترنت-دانش-آموزان



:: برچسب‌ها: مدارس برتر , بهترین دبستان پسرانه تهران , بهترین دبیرستان دخترانه تهران , بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی تهران,بهترین مدرسه ابتدایی دخترانه تهران,بهترین مدرسه ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی دخترانه تهران, ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

به گزارش گروه پارلمانی بهترین دبستانهای دخترانه تهران  خبرگزاری تسنیم،علیرضا منادی سفیدان رئیس  کمیسیون بهترین دبیرستان دخترانه تهران  آموزش و تحقیقات مجلس در تشریح نشست بهترین دبیرستان غیرانتفاعی دخترانه تهران  امروز(یکشنبه 21 دی)  این کمیسیون، گفت: در نشست امروز طرح رایگان شدن اینترنت  برای دانش آموزان، معلمان و مدارس و هم‌چنین طرح رتبه بندی فرهنگیان در دستور کار مجلس قرار گرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های  ایران و بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران  جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی تصریح کرد: بر این اساس پس از پیشنهادات مطروحه از جانب نمایندگان، طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش آموزان، معلمان و مدارس به تصویب رسید و مقرر شد پیشنهادات نمایندگان در نشست آتی مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: بر اساس این طرح، دولت موظف است در طول سال تحصیلی 1399 - 1400 استفاده دانش آموزان، معلمان و مدارس از شبکه آموزش (شاد) را بصورت رایگان در اختیار قرار دهد، ضمنا نرم‌‌افزارهای پشتیبان جهت سرعت استفاده خدمات اینترنتی در اختیار قرار گیرد. 

وی ادامه داد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف است با توجه به منابع بودجه سال 1399، حداکثر تا پایان مهرماه سال 1399 تعداد یک میلیون دستگاه تبلت دانش آموزی بصورت رایگان توسط واحدهای آموزشی به دانش آموزان تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی و مناطق محروم و حاشیه شهرها قرار دهد.

نماینده تبریز در مجلس دستور کار بعدی کمیسیون را بررسی طرح رتبه بندی فرهنگیان برشمرد و ادامه داد: دولت در این طرح مکلف است ظرف 6 ماه آینده لایحه رتبه بندی معلمان را به مجلس ارائه کند. در ماده 63 قانون برنامه ششم دولت موظف است نسبت به اجرای نظام رتبه بندی اقدام کند.

منادی سفیدان عنوان کرد: همچنین آقای ترکمن معاون وزیر آموزش و پرورش در نشست امروز از اتمام بررسی لایحه رتبه‌بندی در کمیسیون علمی و اجتماعی هیأت دولت خبر داد و گفت: به همین دلیل این طرح به کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش ارجاع شد تا لایحه دولت طی روزهای آتی ارسال شود.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: هدف کمیسیون از این اقدام پیش بینی اعتبارات لایحه رتبه بندی در بودجه 1400 است.
منبع:خبرگزاری تسنیم
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/10/21/2430051/مصوبه-کمیسیون-آموزش-مجلس-درباره-رایگان-شدن-اینترنت-دانش-آموزان



:: برچسب‌ها: مدارس برتر , بهترین دبستان پسرانه تهران , بهترین دبیرستان دخترانه تهران , بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی تهران,بهترین مدرسه ابتدایی دخترانه تهران,بهترین مدرسه ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی دخترانه تهران, ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

به گزارش  بهترین دبستانهای دخترانه تهران خبرگزاری مهر، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو ستاد ملی مقابله با کرونا امروز (شنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، گفت: گزارشی بهترین دبیرستان دخترانه تهران  که وزارت بهداشت از آخرین وضعیت کرونا در کشور ارائه کرد نشان دهنده وضعیت ناپایدار در شمال کشور است که به نظر می‌رسد تیم‌های اضطراری که قبلاً گفته‌شده باید با قوت و سرعت بیشتری عمل کنند وگرنه ممکن است کرونا به کل کشور سرایت پیدا کند.

وی در مورد برنامه واکسیناسیونن بهترین دبیرستان غیرانتفاعی دخترانه تهران  نیز گفت: در مورد پلتفرم‌هایی که وجود دارد، چه تولیدات خارجی و چه تولیدات داخلی و چه تولید مشترک و اینکه به چه نحوی برای گروه‌های اجتماعی واکسیناسیون انجام شود پیشنهادم ای است که با توجه به کمبود تعداد واکسن، آن‌هایی که سابقه بیماری کرونا دارند و سطح ایمنی مناسب دارند، باید در اولویت بعدی قرار بگیرند و در اولویت اول باید بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران  به آن افراد پرخطری که بیماری را نگرفتند، واکسن بزنیم تا به ‌اندازه افرادی که این بیماری را گرفته‌اند سطح ایمنی آنها نیز افزایش پیدا کند و بعد کل جمعیت را واکسیناسیون کنیم.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد طول مدت تولید واکسن، اظهار داشت: مسئله مهم این است که با این حجم تولید واکسنی که پیش‌بینی می‌کنند، ممکن است ۱۵ ماه طول بکشد که دوره طولانی است و باید این روند تسریع داده شود و به افزایش حجم تولید داخل کمک کنیم تا در یک دوره دوسه‌ماهه و حداکثر چهارپنج‌ماهه این حجم از واکسن تولید و تزریق شود.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه باید بیش از پیش به تولید واکسن ایرانی کرونا توجه شود، اظهار داشت: همه دستگاه های تحقیقاتی و اجرایی کشور باید همه امکانات خود را بسیج کنند تا بتوانیم در روند تولید اولیه و تولید انبوه واکسن کرونا شتاب بدهیم؛ ما هم در مجلس به عنوان نهاد نظارتی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی در خصوص بازگشایی مدارس نیز اظهار داشت: در این جلسه قرار شد در مناطق آبی که مناطق کم‌خطر است، مدارس با جمعیت کم شروع به فعالیت کنند و در مناطق زرد و آبی، پایه اول و دوم ابتدایی و همچنین دروس کارگاهی و عملی شروع به کار کنند، اتفاق خوبی است و امیدوارم پروتکل‌ها رعایت شود و باعث خیزش دوباره بیماری کرونا و موارد انگلیسی و اروپایی در کشور نباشیم تا دوباره ما را به آن فاز نامناسب نبرد.

نایب‌ رئیس اول مجلس با اشاره به گله‌مند بودن وزارت بهداشت از تجمعات و عدم رعایت پروتکل‌ها توسط برخی از مسئولین گفت: توجه داشته باشیم که رعایت قانون در همه امور و دستوراتی که مقام معظم رهبری می‌دهند باید باشد وگرنه نمی‌توان گفت که فقط در حوزه بهداشت قانون‌مدار باشیم و در سایر موارد قانون‌مدار نباشیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: عالی‌ترین کسی که باید قانون را رعایت کند و مجری قانون اساسی است، رئیس‌جمهور است. رئیس‌جمهور و دولت باید در رأس پاسداری از قانون باشند که بعد سایرین هم در امور پاسداری کنند.

وی تاکید کرد: وقتی‌که در موارد مختلفی که دستورات صریح قانونی هست مقاومت می‌بینیم و بخش‌نامه‌ها طوری تنظیم می‌شود که خلاف قانون است یا اجرا نمی‌شود و یا جاهایی که دستورات مقام معظم رهبری اجرا نمی‌شود، ما نمی‌توانیم بگوییم فقط دستورات مقام معظم رهبری در حوزه بهداشت و کرونا مقدس است و اجرا کنیم و در سایر حوزه‌ها مانند اقتصاد و سیاست خارجی اجرا نمی‌کنیم. این را کسی از ما نمی‌پذیرد.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: وقتی مقام عالی دولت رفتارش این‌گونه باشد، نمی‌شود از دیگران رعایت قانون را توقع داشت. این نحو رفتار، رفتار نادرستی است، یعنی استفاده موردی از قانون و در جایی که ما صلاح می‌دانیم، باعث میشود که دیگران هم زیر بار نمی‌روند و بعد نتیجه کلی‌اش این می‌شود که هیچ‌کس هیچ قانونی را رعایت نمی کند.
منبع:خبرگزاری مهر
https://www.mehrnews.com/news/5117855/مدارس-با-جمعیت-کم-در-مناطق-آبی-بازگشایی-می-شود



:: برچسب‌ها: مدارس برتر , بهترین دبستان پسرانه تهران , بهترین دبیرستان دخترانه تهران , بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی تهران,بهترین مدرسه ابتدایی دخترانه تهران,بهترین مدرسه ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی دخترانه تهران, ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مدارس برتر  امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو ستاد ملی مقابله با کرونا امروز (شنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، گفت: گزارشی که وزارت بهداشت از آخرین وضعیت کرونا در کشور ارائه کرد نشان دهنده بهترین پیش دبستانی های تهران  وضعیت ناپایدار در شمال کشور است که به نظر می‌رسد تیم‌های اضطراری که قبلاً گفته‌شده باید با قوت و سرعت بیشتری عمل بهترین دبستان پسرانه تهران  کنند وگرنه ممکن است کرونا به کل کشور سرایت پیدا کند.

وی در مورد برنامه واکسیناسیون نیز گفت: بهترین دبستان های پسرانه تهران در مورد پلتفرم‌هایی که وجود دارد، چه تولیدات خارجی و چه تولیدات داخلی و چه تولید مشترک و اینکه به چه نحوی برای گروه‌های اجتماعی واکسیناسیون انجام شود پیشنهادم این است که با توجه به کمبود تعداد واکسن، آن‌هایی که سابقه بیماری کرونا دارند و سطح ایمنی مناسب دارند، باید در اولویت بعدی قرار بگیرند و در اولویت اول باید به آن افراد پرخطری که بیماری را نگرفتند، واکسن بزنیم تا به ‌اندازه افرادی که این بیماری را گرفته‌اند سطح ایمنی آنها نیز افزایش پیدا کند و بعد کل جمعیت را واکسیناسیون کنیم.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد طول مدت تولید واکسن، اظهار داشت: مسئله مهم این است که با این حجم تولید واکسنی که پیش‌بینی می‌کنند، ممکن است ۱۵ ماه طول بکشد که دوره طولانی است و باید این روند تسریع داده شود و به افزایش حجم تولید داخل کمک کنیم تا در یک دوره دوسه‌ماهه و حداکثر چهارپنج‌ماهه این حجم از واکسن تولید و تزریق شود.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه باید بیش از پیش به تولید واکسن ایرانی کرونا توجه شود، اظهار داشت: همه دستگاه های تحقیقاتی و اجرایی کشور باید همه امکانات خود را بسیج کنند تا بتوانیم در روند تولید اولیه و تولید انبوه واکسن کرونا شتاب بدهیم؛ ما هم در مجلس به عنوان نهاد نظارتی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی در خصوص بازگشایی مدارس نیز اظهار داشت: در این جلسه قرار شد در مناطق آبی که مناطق کم‌خطر است، مدارس با جمعیت کم شروع به فعالیت کنند و در مناطق زرد و آبی، پایه اول و دوم ابتدایی و همچنین دروس کارگاهی و عملی شروع به کار کنند، اتفاق خوبی است و امیدوارم پروتکل‌ها رعایت شود و باعث خیزش دوباره بیماری کرونا و موارد انگلیسی و اروپایی در کشور نباشیم تا دوباره ما را به آن فاز نامناسب نبرد.

نایب‌ رئیس اول مجلس با اشاره به گله‌مند بودن وزارت بهداشت از تجمعات و عدم رعایت پروتکل‌ها توسط برخی از مسئولین گفت: توجه داشته باشیم که رعایت قانون در همه امور و دستوراتی که مقام معظم رهبری می‌دهند باید باشد وگرنه نمی‌توان گفت که فقط در حوزه بهداشت قانون‌مدار باشیم و در سایر موارد قانون‌مدار نباشیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: عالی‌ترین کسی که باید قانون را رعایت کند و مجری قانون اساسی است، رئیس‌جمهور است. رئیس‌جمهور و دولت باید در رأس پاسداری از قانون باشند که بعد سایرین هم در امور پاسداری کنند.

وی تاکید کرد: وقتی‌که در موارد مختلفی که دستورات صریح قانونی هست مقاومت می‌بینیم و بخش‌نامه‌ها طوری تنظیم می‌شود که خلاف قانون است یا اجرا نمی‌شود و یا جاهایی که دستورات مقام معظم رهبری اجرا نمی‌شود، ما نمی‌توانیم بگوییم فقط دستورات مقام معظم رهبری در حوزه بهداشت و کرونا مقدس است و اجرا کنیم و در سایر حوزه‌ها مانند اقتصاد و سیاست خارجی اجرا نمی‌کنیم. این را کسی از ما نمی‌پذیرد.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: وقتی مقام عالی دولت رفتارش این‌گونه باشد، نمی‌شود از دیگران رعایت قانون را توقع داشت. این نحو رفتار، رفتار نادرستی است، یعنی استفاده موردی از قانون و در جایی که ما صلاح می‌دانیم، باعث میشود که دیگران هم زیر بار نمی‌روند و بعد نتیجه کلی‌اش این می‌شود که هیچ‌کس هیچ قانونی را رعایت نمی کند.
منبع:خبرگزاری مهر
https://www.mehrnews.com/news/5117855/مدارس-با-جمعیت-کم-در-مناطق-آبی-بازگشایی-می-شود



:: برچسب‌ها: مدارس برتر , بهترین دبستان پسرانه تهران , بهترین دبیرستان دخترانه تهران , بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی تهران,بهترین مدرسه ابتدایی دخترانه تهران,بهترین مدرسه ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی دخترانه تهران, ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()