نوشته شده توسط : سهیل

میام بریم تو کوچه بازی کنیم، میگن کرونا!

میایم بریم مدرسه، چیزی یاد بگیریم، با دوستامون بازی کنیم، میگن کرونا!

میایم بریم بیرون یه کتابی، بازی‌ای چیزی بخریم، میگن کرونا!

تو شرایطی که در جواب هر چی می‌گیم، فقط کرونا می‌شنویم، خرید اینترنتی کتاب و بازی فکری نعمته.

کتاب‌هاتون رو اینترنتی از سایت کتابم‌کو سفارش بدین و درب منزل‌تون بدون هیچ دغدغه‌ای تحویل بگیرین.

فروشگاه اینترنتی کتابم‌کو از امروز سفارشات مشتریان عزیز در شهر تهران رو در کمترین زمان ممکن و به صورت رایگان به درب منزلتون خواهد رسوند تا از این طریق ضمن خدمت رسانی شایسته در رفع سریع نیازهای مردم و کاهش هزینه‌ها، ایفای نقش داشته باشه.

همچنین می‌تونید برای رعایت نکات بهداشتی به جای پرداخت وجه نقد و استفاده از دستگاه پوز، نوع پرداخت خودتون رو از طریق درگاه یا عملیات کارت به کارت انجام دهید.

 



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی،فروشگاه اینترنتی کتابم کو ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

به گزارش تیزلند، به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در شبکه یک سیما با تبریک هفته امور تربیتی به مربیان و معاونان پرورشی و تربیتی اظهار کرد: امیدوارم سیستم‌ آموزشی ما هر روز پویاتر باشد و بتواند در جهت پاسخگویی به نیازهای دانش‌آموزان حرکت کند.

وی ادامه داد: روزهای خوبی خواهد آمد و کرونا هم سپری خواهد شد و روزهای سخت گفته می‌شود هیچ وقت دوام نمی‌آورند اما آدم های سخت می‌ایستند و ایستادگی می‌کنند هر روز هم آغاز یک زندگی خوب و شیرین و فرصت خوب برای آموختن و یاد گرفتن است.

کمرئی اضافه کرد: خانواده‌ها امید داشته باشند که بچه هایشان در یک فضای یادگیری خوب قرار دارند و می توانند از موقعیت‌های یادگیری استفاده کنند و دانش‌آموزان با نشاط برای یادگیری اقدام کنند.

وی تصریح کرد: به هر حال مدرسه تنها جایی نیست که از آن یاد می‌گیریم و امروز هرجا که فرصت یادگیری در آن باشد، مدرسه است؛ چه بسا مدرسه ای باشد که در آن یادگیری و تربیت اتفاق نیفتد و نتوانیم اسم آن را مدرسه بگذاریم اما محیط هایی باشند که بیش از مدرسه به ما یاد دهند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: موقعیت‌های خوبی فراهم است و به ما کمک می‌کند برای آنکه جبران آن چه که در اختیار نداریم راداشته باشیم.



:: برچسب‌ها: آموزش مجازی،مدرسه مجازی،آموزش از راه دور ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

ثبت نام آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی از روز شنبه 10 اسفندماه 1398 و از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آغاز خواهد شد و در پایان روز سه شنبه 20 اسفندماه 1398 به پایان می رسد.

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری ایسنا، وزارت آموزش‌و پرورش در راستای اجرای بندهای (6 و 7) بخشنامه شماره 160150/700، آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر (دو نفر و بالاتر) قبل از سال 1392 نهضت سوادآموزی را برگزار می‌کند.

به استناد بند (2) قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش‌وپرورش مصوب 13 شهریور 97 و ماده (5) آئین‌نامه اجرایی شماره 79795/ت 56610 مورخ 30 شهریور 98 هیئت وزیران و بند (2/3) شیوه‌نامه شماره 160150/700 مورخ 2 آذرماه 98 وزارت آموزش‌وپرورش، ثبت‌نام این آزمون از فردا 10 اسفندماه 1398 و از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرسwww.hrtc.ir آغاز خواهد شد و در پایان روز سه‌شنبه 20اسفندماه 1398خاتمه خواهد یافت.

داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در این آزمون، توجه داشته باشند که مهلت ثبت‌نام تمدید نخواهد شد و ثبت‌نام در سایت مربوطه پس از اتمام مهلت یاد شده، غیرفعال خواهد شد. متقاضیان ثبت‌نام می‌توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به این آزمون به دفترچه راهنمای آن‌که از روز پنجشنبه 8 اسفند 98بر روی سایت اینترنتیwww.hrtc.ir قرار خواهد گرفت، مراجعه کنند.

بر اساس این اطلاعیه، زمان آزمون مذکور در روز جمعه، 22 فروردین 99برگزار می‌شود. همچنین کلیه فرآیندهای مربوط به ثبت‌نام، دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان تا اعلام نتیجه نهایی، انحصاراً از طریق سایت اینترنتی www.hrtc.ir انجام می‌شود و به مراجعات حضوری و تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

الهیار ترکمن، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش نیز با بیان اینکه در حوزه امور اداری و تشکیلات، ساماندهی نیروی انسانی سال تحصیلی 1400- 1399 را در دستور کار داریم گفت: اجرای قانون استخدام حق‌التدریس نیز در دستور کار است. در این طرح آموزشیار نهضت سواد آموزی، مربیان مهد کودک و حق‌التدریس تحت شرایطی تبدیل وضعیت می‌شوند. در این راستا نمایندگان مجلس نیز استفساریه‌ای را به قانون استخدامی این نیروها اضافه کرد که مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفت.

وی با اشاره به شرایط اختصاصی برای استخدام حق التدریس‌ها اظهارکرد: تمهیدات لازم برای انجام آزمون استخدامی حق‌التدریسی‌ها صورت گرفته است؛ لذا10 اسفند ثبت نام و22 فروردین آزمون برای حق التدریسی‌ها برگزار می‌شود که اگر افراد نتوانند در این آزمون موفق شوند به خدمت آن‌ها در آموزش و پرورش پایان می‌دهیم.



:: برچسب‌ها: آغاز ثبت نام حق التدریسی ها, وزارت آموزش و پرورش, آزمون داخلی آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری مهر، سازمان سنجش اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1398 وزارت آموزش و پرورش را اعلام کرد.

در اطلاعیه‌ای در این باره آمده است:

«با توجه به برگزاری آزمون استخدام پیمانی سال 98 وزارت آموزش و پرورش در خصوص نتایج یک برابر ظرفیت آزمون مذکور؛ پذیرفته‌شدگان مکلفند به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت آموزی) به شرح ذیل اقدام کنند:

اعلام زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت

معلمان حق‌التدریس با رعایت این "2 شرط" استخدام می‌شوند

1. داوطلبانی که در خصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می‌توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.orgاقدام کنند.

2. قبول شدگان یک برابر ظرفیت جهت پیگیری امور مربوط به استخدام خود به ادارات امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

3. پذیرفته شدگان قبل از مراجعه به هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان محل استخدام سهمیه خدمتی اقدامات ذیل را به عمل آورند:

در صورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله مصاحبه استخدامی ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش به نشانی www.gozinesh.medu.ir نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی (حداکثر به مدت 48 ساعت از تاریخ انتشار اسامی)، به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته‌های گزینش استان محل خدمت خود، ارسال یا به صورت حضوری تحویل دهند. لذا در تکمیل فرم اطلاعات فردی دقت کافی معمول شود. بدیهی است مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود.

عدم تکمیل فرم مربوط و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت، به منزله انصراف از استخدام تلقی می‌شود.

4. معاینات پزشکی (تکمیلی) آزمایشات پاراکلینیکی و تشکیل پرونده استخدامی افراد واجد شرایط معرفی شده به اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت همزمان با بررسی صلاحیت‌های عمومی صورت می‌پذیرد. بر این اساس داوطلب واجد شرایط پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ضمن حضور در امور اداری ادارات کل آموزش‌وپرورش استان سهمیه خدمتی، نسبت به اخذ معرفی‌نامه جهت گواهی عدم سوءپیشینه و… به منظور تشکیل پرونده استخدامی با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط در زمان مقرر اقدام کنند.

چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تائید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوءپیشینه هیچ‌گونه حقی برای استخدام فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.

5. در صورت تایید صلاحیت‌های عمومی، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی و… پذیرفته شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره مهارت آموزی به اطلاعیه‌ای که به همین منظور حداقل یک ماه پس از انتشار اسامی، در پرتال وزارت آموزش وپرورش به نشانی www.medu.ir درج خواهد شد مراجعه کنند.

6. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و زمان بندی پیش‌بینی شده، دوره مهارت آموزی آزمون مذکور، پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌های عمومی (گزینش) به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید. لذا شایسته است داوطلبان پذیرفته شده آمادگی‌های لازم جهت ثبت نام و حضور در دوره یاد شده را داشته باشند.»



:: برچسب‌ها: اسامی نهایی پذیرفته شدگان, آزمون استخدامی, آموزش و پرورش, داوطلبان آزمون استخدامی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

جدول پخش تلویزیونی دروس دوره تحصیلی ابتدایی در هفته آینده اعلام شد.

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مدارس کشور در هفته گذشته تعطیل بود و در هفته آینده نیز فعلا تا دوشنبه تعطیل هستند.

بر این اساس، وزارت آموزش و پرورش برنامه‌های آموزشی را پیش‌بینی کرده است که از طریق تلویزیون و فضای مجازی به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد.

جدول پخش تلویزیونی دروس دوره تحصیلی ابتدایی برای هفته آینده که از شبکه آموزش پخش خواهد شد، اعلام شد.



:: برچسب‌ها: آموزش و پرورش+آموزش از راه دور + تدریس دروس ابتدایی+جدول پخش آموزش دروس ,
:: بازدید از این مطلب : 22

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس در مناطقی که توسط ستاد مبارزه با کرونا گرفته شده است، برنامه های درسی دانش آموزان در شبکه آموزش و از طریق معلمان با تجربه ارائه خواهد شد.


به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری ایسنا، به دلیل شیوع ویروس کرونا درکشور وتعطیلی مدارس در مناطقی که توسط ستاد ملی مدیریت کرونا گرفته شده است، برای جبران برنامه درسی دانش آموزان، درس‌های آنان در شبکه آموزش و با تدریس معلمان با تجربه ارایه خواهد شد. برنامه تلویزیونی آموزش مکمل برای مقاطع مختلف تحصیلی که ازطریق شبکه آموزش (شبکه7) به طور زنده پخش می‌شود مطابق جدول اعلان است:

شنبه دهم اسفندماه:

٨:٠٠ ریاضی هفتم متوسطه اول

٨:٣٠. ریاضی هشتم متوسطه اول

١٠:٣٠ فارسی اول ابتدایی

١٠:٥٠ علوم سوم ابتدایی

١١:١٠ فارسی پنجم ابتدایی

١١:٣٠ شیمی ٣ (پایه١٢متوسطه)

١٥:٠٠ عربی ٢(پایه ١١ علوم انسانی)

١٥:٣٠ عربی ٣ (پایه ١٢ علوم انسانی)

١٦:٠٠ درس اخلاق حرفه‌ای (هنرستان‌های فنی حرفه ای وکار دانش)

١٦:٢٥ کارگاه نوآوری و کارآفرینی(پایه ١١ هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار دانش)

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، برنامه سایر روزهای هفته پس از تهیه لیست نهایی دروس اعلام خواهد شد.



:: برچسب‌ها: تعطیلی مدارس, آموزش از راه دور, برنامه درسی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

مدیر شبکه آموزش از پخش زنده تدریس دروس در سه مقطع تحصیلی از روز شنبه و در برنامه های صبحگاهی، ظهر و عصرگاهی این شبکه خبر داد.
به گزارش تیزلند، به نقل ازخبرگزاری مهر، مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش در برنامه خبری گفت: از شنبه با یک کار فشرده و سنگین در چند بخش در طول روز برنامه‌های کلاسی را به صورت مکمل در این شبکه دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: بیش از 70 درصد برنامه‌های مدارس و سرفصل‌ها تدریس شده و ما کار مکمل انجام خواهیم داد.

به گفته وی بخش صبحگاهی در چند بخش مختص آموزش دروس ابتدایی، چند بخش در ظهر مختص تدریس دروس مقطع متوسطه اول و چند بخش عصرگاهی مختص تدریس دروس متوسطه دوم خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر مجموعه‌ای از کارشناسان آموزش و پرورش در معاونت‌های مختلف کار جدی می‌کنند تا دبیران آشناتر به گفتار رسانه‌ای را برای تدریس دروس انتخاب کنند و جدول پخش فردا شب نهایی می‌شود و از شنبه برنامه‌ها به صورت زنده روی آنتن می‌رود.



:: برچسب‌ها: آموزش از راه دور, آموزش و پرورش, آموزش دروس ابتدایی, تدریس ذروس متوسطه دوم ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

نحوه اجرای طرح «عید و داستان» برای دانش آموزان ابتدایی در قالب اطلاعیه ای مشخص و در آن تاکید شد که دانش آموزان می توانند به انتخاب خودشان فقط یکی از فعالیت های سه گانه داستان خوانی، داستان نویسی و یا داستان گویی را انجام دهند و آموزگاران باید از اجبار دانش آموزان برای انتخاب فعالیت خودداری کنند.
به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری ایسنا، برای سومین سال تحصیلی است که آموزش و پرورش تکالیف و پیک‌های نوروزی را در مدارس ابتدایی ممنوع و داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی را جایگزین آن کرده است.

حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش نیز اخیرا اعلام کرد که امسال پیک نوروزی نداریم و اگر هر تکلیفی تحت عنوان عیدانه و غیره چاپ و هزینه از خانواده اخذ شود غیرقانونی است. نوروز 99 نیز طرح داستان و کتابخوانی و... دنبال می‌شود. ممنوعیت ورود کتب کمک درسی نیز همچنان برقرار است.

در اطلاعیه ابلاغی معاونت آموزش ابتدایی به استان‌ها آمده است که در راستای اجرای برنامه‌های تحولی معاونت آموزش ابتدایی و اهتمام در اجرای فعالیت یادگیری ایام نوروز (عید و داستان) در سال گذشته و ضرورت استمرار آن موارد زیر جهت اطلاع و اقدام لازم ارسال می شود:

نحوه اجرای طرح عید و داستان

«دانش آموزان می‌توانند به انتخاب خودشان فقط یکی از فعالیت‌های سه گانه داستان‌خوانی، داستان‌نویسی و یا داستان‌گویی را انجام دهند. آموزگاران از اجبار دانش‌آموزان برای انتخاب فعالیت خودداری کنند.

آموزگاران بر اساس چارچوب این فعالیت توضیحات لازم را برای دانش آموزان و اولیاء ارائه کرده و اطلاعات مربوط به فعالیت‌های انجام شده دانش آموزان خود را به صورت دستی و یا تایپی تکمیل و برابر نمون برگ‌های ارائه شده تا 30 فروردین99 تحویل مدیر مدرسه کنند تا وی پس از جمع بندی و تکمیل آن جهت اقدامات بعدی به مناطق و یا نواحی آموزش وپرورش ارسال کند تا امکان جمع بندی نهایی آن در ادارات کل استان فراهم شود.

دانش آموزان و خانواده‌های آنها بر اساس چارچوب اعلام شده در انتخاب کتاب مناسب با سن دانش آموزان و دارای مجوزهای قانونی آزادی عمل داشته و در صورت انتخاب فعالیت داستان خوانی به هیچ عنوان نباید مجبور به خرید کتاب خاصی شوند.

بدیهی است آموزگاران و مدیران می‌توانند در انتخاب کتاب مناسب فقط راهنمایی لازم را داشته باشند.

اقدامات تبیینی و پشتیبانی

مدیران مدارس و روسای مناطق می‌توانند از ظرفیت سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها و خصوصا کانون‌های پرورش فکری کودکان ونوجوانان، کتابخانه مساجد، مراکز شهرداری‌ها و یا افراد خیر با رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه، برای تامین کتاب‌های مناسب به صورت رایگان برای دانش آموزان در مناطق کمتر برخوردار استفاده کنند.

بر اساس شیوه نامه طرح عید وداستان و نکات اصلاحی مورد اشاره فوق، اقدامات لازم به منظور آگاه سازی خانواده‌ها و معلمان از اهداف و نحوه اجرای طرح با روش‌های مناسب از جمله استفاده از رسانه‌های محلی انجام پذیرد.

معاونت ابتدایی استان پس از دریافت اطلاعات مناطق، خلاصه و جمع بندی نهایی اطلاعات را برابر نمون برگ ارائه شده تکمیل و تا 15 اردیبهشت 99 از طریق ایمیل به نشانی pri.g.amozeshi@medu.ir ارسال کنند.

توصیه‌هایی برای استفاده بهتر از دستاوردهای طرح

همه دانش آموزان باید به خاطر اجرای فعالیت‌های عید و داستان مورد توجه قرار گرفته و به فعالیت آن‌ها بازخورد مناسب شامل تشویق برای انجام فعالیت، ارائه نقاط قوت و نقاط قابل بهبود ارائه شود.

در کلاس‌های درس و در فعالیت‌های فوق برنامه و در برنامه‌های ویژه مدرسه فعالیت‌های انجام شده دانش آموزان ارائه شود.

در هفته بزرگداشت مقام معلم در هر مدرسه نمایشگاهی از فعالیت‌های دانش آموزان در طرح عید و داستان برگزار شود و از خانواده ها، مسئولان و مقامات محلی سایر دستگاه‌ها برای بازدید دعوت به عمل آید.

از ایجاد هرگونه فضای رقابتی و رتبه بندی آثار جدا خودداری شود.

به منظور شناسایی استعدادهای برتر، معلمان در صورت مشاهده استعداد برتر در زمینه داستان نویسی بدون ایجاد حساسیت یک اثر از فعالیت دانش آموزان کلاس را به مدرسه معرفی تا به مناطق آموزش و پرورش برای بررسی‌های تخصصی و هدایت استعداد تحویل کنند.

لازم است نسبت به اختصاص فضا به منظور ارائه فعالیت‌های دانش آموزان در طرح عید وداستان در نمایشگاه‌های جشنواره جابربن حیان و فرصت‌های متنوع یادگیری اقدام و نمونه هایی از آثار در معرض بازدید همگانی قرار گیرد.

نحوه انجام فعالیت توسط دانش آموزان

داستان خوانی: دانش آموز می‌تواند به انتخاب خود، خانواده و یا کمک معلم یک کتاب داستان را بخواند و خلاصه آن را با دستخط خود بنویسد. مشخصات کتاب حتما در صفحه اول گزارش دانش آموز نوشته شود. دانش آموزان می‌توانند از کتابخانه یا دوستان خود کتاب را به امانت بگیرند.

داستان نویسی: دانش آموز می‌تواند با توجه به علاقه و رغبت خود در هر موضوع دلخواه داستانی را با دستخط خود بنویسد و در صورت علاقه و متناسب با آن نقاشی هایی را هم ترسیم کند.

همچنین دانش آموز می‌تواند گزارش سفر عید خود را به صورت مصور یا غیر مصور با دستخط خود بنویسد.

دانش آموز می‌تواند پای قصه مادر بزرگ‌ها و پدر بزرگ‌ها و یا سایر افراد بنشیند و ضمن شنیدن قصه آن را با دستخط خودش در قالب کتاب داستان باز آفرینی کند.

داستان گویی: دانش آموز می‌تواند داستانی را با تخیل خود و یا از روی متن روایت کند و در صورت تمایل صدا و تصویر خود را در هنگام روایت داستان یا نمایش ضبط کند.

تذکرهای مهم

معلمان از ارائه هرگونه تکلیف، تکمیل جزوه و یا پیک آموزشی و... به دانش آموزان خودداری کرده و صرفا در چارچوب تعیین شده دانش آموزان را در یکی از سه محور داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی در ایام عید راهنمایی کنند. بدیهی است مدیران و عوامل نظارتی استان‌ها و مناطق تابعه بر حسن اجرای این فعالیت نظارت خواهند کرد.

نمونه‌هایی از آثار برتر دانش آموزان پس از ارزیابی (حداقل 20 اثر در دوره اول و دوم ) با ذکر مشخصات کامل آن در محل دبیرخانه استان‌ها به منظور پیگیری‌های بعدی نگهداری شده و تا هفته دوم اردیبهشت 1399 به نشانی : pri.g.amozeshi@medu.ir ارسال شود».

 

 



:: برچسب‌ها: فعالیت های نوروزی, پیک آموزشی, آموزش و پرورش, پیک نوروزی, مدارس ابتدایی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مهلت ثبت نام در آزمون مدارس استعدادهای درخشان را تمدید کرد.

به گزارش تیزلند، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، مهلت ثبت نام در آزمون مدارس استعدادهای درخشان تا ساعت 24 چهارشنبه 7 اسفندماه 98 تمدید شد.

این اداره از متقاضیان خواست ثبت نام را به ساعات آخر مهلت ثبت نام موکول نکنند.

 

**دانلود دستور العمل آزمون ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان 1400-1399**

 

توضیحات تکمیلی:

ثبت‌نام داوطلبان سنجش پایه هفتم سمپاد و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی azmoon.medu.ir انجام می‌شود.

تمام فرایند ثبت‌نام به صورت اینترنتی توسط داوطلبان انجام خواهد شد و مدارس محل تحصیل داوطلبان، صرفاً متعهد به ارائه رمز همگام به دانش‌آموزان هستند.

سنجش پایه هفتم تیزهوشان دانش‌آموزان داخل و خارج از کشور، راس ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخ چهارم اردیبهشت 1399 به صورت همزمان و نیز آزمون ورودی پایه دهم تیزهوشان برای دانش‌آموزان داخل و خارج از کشور، راس ساعت 14 بعد از ظهر روز پنج شنبه مورخ 4 اردیبهشت 1399 به صورت همزمان برگزار می‌شود.



:: برچسب‌ها: سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان+ثبت نام در آزمون استعدادهای درخشان+استعدادهای درخشان+پایه هفتم+مدارس استعدادهای درخشان+مهلت ثبت نام ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()