آغاز سال تحصیلی غنچه‌ها و شکوفه‌ها در دبستان پسرانه تشیع
نوشته شده توسط : سهیل

سال تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی با عنوان غنچه ها و شکوفه ها امروز یکشنبه ٣١ شهریور در دبستان پسرانه تشیع آغاز شد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، بهترین مدارس ابتدایی دخترانه تهران  در این مراسم که محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش حضور داشت، دانش آموزان پسر این دبستان با شور و شوق فراوانی به استقبال سال تحصیلی جدید رفتند.
براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش ١۴ میلیون و ۶٠٠ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید سال  بهترین مدارس راهنمایی پسرانه تهران تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.
همچنین بیش از هشت میلیون نفر از دانش آموزان در مقطع ابتدایی درس خواهند خواند امروز یک میلیون و ۴۶۱ هزار کلاس اولی و حدود ۴۸۵ هزار و ۸۸۱ نوآموز پیش دبستانی در سراسر کشور تحصیل خود را در ۶۵ هزار و ۳۸۸ مدرسه ابتدایی که ۳۹ هزار و ۸۷۲ مورد آن روستایی بهترین مدارس راهنمایی دخترانه تهران  هستند شروع می‌کنند و برای اولین بار در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.
عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش تهران در این مراسم گفت: این فرزندان ما نونهالان سرمایه های آینده کشور هستند و همه ما موظفیم در قبال توسعه و رشد و پرورش استعدادهای این دانش آموزان کوشا باشیم تا به وظیفه خودمان عمل کنیم.
وی تصریح کرد: در تهران ١٠۴ هزار دانش آموز کلاس اولی در ٢٠ هزار کلاس درس سال تحصیلی خود را آغاز می کنند.
فولادوند ادامه داد: حوزه آموزش ابتدایی تحول خوبی را آغاز کرده است و فرزندان این سرزمین ۶ ساعت در مدرسه بهترین مدارس متوسطه اول پسرانه تهران  هستند و تداوم تعلیم و تربیت باید در خانه باشد و اگر ارتباط خوب با مدرسه داشته باشد تداوم این تعامل را خواهیم داشت
منبع:ایرنا
https://www.irna.ir/photo/83485477/آغاز-سال-تحصیلی-غنچه-ها-و-شکوفه-ها-در-دبستان-پسرانه-تشیع





:: برچسب‌ها: انتخاب مدرسه , انتخاب مدرسه مناسب , انتخاب مدرسه خوب , بهترین مدارس ابتدایی دخترانه تهران , مدارس برتر , بهترین مدارس متوسطه اول پسرانه تهران , بهترین مدارس راهنمایی دخترانه تهران , بهترین مدارس راهنمایی پسرانه تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: