۳۱۱ دانش آموز با نیازهای ویژه در کنکور سراسری قبول شدند
نوشته شده توسط : سهیل

به گزارش عصر سه شنبه سازمان آموزش و پرورش استثنایی، مدارس برتر  سید جواد حسینی افزود: ۲۱ نفر از دانش آموزان با نیازهای ویژه در کنکور سال جاری رتبه های سه رقمی را کسب کرده اند و برخی از آنان نیز رتبه های زیر صد را کسب کرده اند.

وی تصریح کرد: ۱۲۶ نفر از این دانش آموزان پسر و ۱۸۵ نفر یعنی ۶۰‌ درصد بهترین دبستان پسرانه تهران  قبول شدگان نیز دختر هستند.

معاون وزیر با ارائه آماری از پذیرفته شدگان کنکور سراسری به تفکیک گروه های تحت پوشش بهترین دبیرستان دخترانه تهران  سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد: ۷۱ نفر از این تعداد از گروه جسمی حرکتی، ۱۲۵ نفر از گروه با آسیب بینایی، ۱۱۰ نفر نیز از گروه با آسیب شنوایی و بقیه نیز از دیگر گروه ها هستند.

حسینی با اشاره به برخی از رتبه های زیر صد اظهار کرد: بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران نازنین اسد زاده از دانش آموزان با نیازهای ویژه است که رتبه ۶ کشوری در گروه هنر را کسب کرده است و هم اکنون در رشته هنرهای تجسمی مشغول به تحصیل است.

وی افزود: الهام احمدی نیز رتبه ۲۴ کشوری گروه هنر را کسب کرده است و در رشته هنرهای تجسمی مشغول به تحصیل است.

حسینی گفت: فاطمه چطری رتبه ۱۹ و پذیرش در رشته ادبیات دانشگاه تهران، علی کرد رتبه ۵ و پدرش در رشته کامپیوتر، بهاره جودی رتبه ۹۱ و پذیرش در رشته حقوق دانشگاه شهید بهشتی، علیرضا شجاعی رتبه ۳۴ و پذیرش در رشته کامپیوتر و احمد رضا صمصار پذیرفته شده در رشته پزشکی دانشگاه شیراز از دیگر دانش آموزان نخبه با نیازهای ویژه هستند.

معاون وزیر با اشاره به گستردگی رشته های پذیرفته شدگان گفت: بیشترین فراوانی قبول شدگان در رشته های عکاسی، مهندسی پزشکی، روانشناسی، علوم تربیتی، مهندسی مکانیک، طراحی دوخت، مهندسی شیمی، پزشکی، حسابداری، کامپیوتر و هنر است.
منبع:ایرنا
https://www.irna.ir/news/84131627/۳۱۱-دانش-آموز-با-نیازهای-ویژه-در-کنکور-سراسری-قبول-شدند





:: برچسب‌ها: مدارس برتر , بهترین دبستان پسرانه تهران , بهترین دبیرستان دخترانه تهران , بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران , بهترین مدارس نمونه دولتی تهران , بهترین مدرسه ابتدایی دخترانه تهران , بهترین مدرسه ابتدایی پسرانه تهران , بهترین مدارس نمونه دولتی دخترانه تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: