مدارس تخریبی دغدغه اصلی آموزش و پرورش تنگستان است
نوشته شده توسط : سهیل

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن  مدارس برتر رفیعی پور عصر  دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش تنگستان به وضعیت کرونا در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد ملی بهترین دبستان پسرانه تهران  کرونا تمامی آزمون‌های مدارس به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار خواهد شد.

وی از مشارکت در تعلیم و تربیت به عنوان بهترین دبیرستان دخترانه تهران  یکی از اهداف مهم تشکیل شوراهای آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: آموزش و پرورش وظیفه و رسالت حساس و مهمی در جامعه دارد و همه  بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران باید به این نهاد در پیشبرد امور کمک کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان تنگستان خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل نشست شورای آموزش و پرورش، تسریع و تسهیل فعالیت‌های آموزش و پرورش، رفع موانع و جایگاه تحقق آیه شریفه «وَأَمرُهُم شوریٰ بَینَهُم» است.

وی با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌ها برای اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش گفت: جهت تحقق این امر همه مسئولین موظف به همکاری و هماهنگی با آموزش و پرورش هستند.

رفیعی‌پور ادامه داد: مدارس تخریبی و مدارس فاقد فضای آموزشی یکی از دغدغه‌های اساسی آموزش و پرورش است و بایستی اقدامات اساسی در راستای تخریب و بازسازی این مدارس با مشارکت خیرین انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای آموزشی بیان داشت: با همراهی نوسازی مدارس و خیرین ۱۵ مدرسه در حال احداث بوده که چهار مدرسه در دهه فجر افتتاح و بقیه آنها تا نیمه اول سال آینده تکمیل می‌شوند.

فرماندار شهرستان تنگستان اضافه کرد: با فعالیت خیرین مدرسه‌ساز تنگستان امیدواریم احداث مدارس خیرساز جدید در بنه گز، اشکالی و رسالت محمد احمدی نیز به زودی وارد فاز اجرایی شود.
منبع:مهر
https://www.mehrnews.com/news/5107215/مدارس-تخریبی-دغدغه-اصلی-آموزش-و-پرورش-تنگستان-است





:: برچسب‌ها: مدارس برتر , بهترین دبستان پسرانه تهران , بهترین دبیرستان دخترانه تهران , بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی تهران,بهترین مدرسه ابتدایی دخترانه تهران,بهترین مدرسه ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی دخترانه تهران, ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: