دسترسی بیش از ۹۰ درصدی خانوارهای گلستانی به پوشش ارتباطات
نوشته شده توسط : سهیل

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احمدی بهترین دبستانهای دخترانه تهران اظهارکرد:  در راستای توسعه ارتباطات روستایی و کاهش شکاف دیجیتالی ۹۰ درصد روستاهای استان دارای ارتباط هستند.

وی ادامه داد: این در حالی است که طبق برنامه ششم  بهترین دبیرستان دخترانه تهران توسعه باید تا پایان  سال ۱۴۰۰ حدود ۸۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند و از این حیث از برنامه جلوتر هستیم و در صورت تامین اعتبار و تجهیزات تا پایان سال تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهند داشت.

رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ادامه داد: در  بهترین دبیرستان غیرانتفاعی دخترانه تهران حال حاضر پیگیر تامین سایت های جدید برای تکمیل پوشش اینترنت در روستاهای فاقد ارتباط هستیم تا بتوانیم دسترسی کلیه روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات را برقرار کنیم.

وی در خصوص مشکلات تحصیل دانش آموزان در روستاهای بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران   دارای مشکل ارتباطی گفت: تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید، حدود دو هزار مدرسه شهری و روستایی در استان به اینترنت پرسرعت رایگان مجهز شدند که از این تعداد، بیش از یک هزار و ۴۰۰ مدرسه در مناطق روستایی استان از طریق اینترنت ثابت، نصب تجهیزات و مودوم سیار به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند و درحال حاضر تمامی مدارس استان به شبکه ملی اطلاعات دسترسی دارند که با برنامه ریزی آموزش و پرورش می توانند از تا تکمیل پوشش ارتباطی از اینترنت مدارس استفاده کنند.

احمدی در ادامه در خصوص وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در جاده‌های استان هم بیان کرد: تعریف پوشش جاده اصلی بر اساس استاندارد وزارت راه و شهرسازی؛ بررسی وضعیت پوشش جاده‌های اصلی استان که در بین دو فرمانداری قرار دارند، تعریف می شود که بالغ بر ۹۰ درصد دارای پوشش آنتن هستند.
منبع:مهر
https://www.mehrnews.com/search?q=مدارس





:: برچسب‌ها: مدارس برتر , بهترین دبستان پسرانه تهران , بهترین دبیرستان دخترانه تهران , بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی تهران,بهترین مدرسه ابتدایی دخترانه تهران,بهترین مدرسه ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی دخترانه تهران, ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: