تربیت مدیران سالم و صالح برای آینده کشور برعهده آموزش و پرورش است
نوشته شده توسط : سهیل

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام  مدارس برتر والمسلمین رضا نوری ظهر امروز در آئین کلنگ زنی متمرکز احداث ۳۵ باب نمازخانه و کتابخانه در سطح بهترین پیش دبستانی های تهران مدارس خراسان شمالی از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان، اظهار کرد: در ابتدای تأسیس استان در سال ۸۳ امکانات  اندکی داشتیم و در زمینه‌های مختلف از متوسط کشوری عقب بودیم؛ اما بهترین دبستان پسرانه تهران   رهبر معظم انقلاب به‌عنوان دیده‌بان نظام و انقلاب متوجه این موضوع بودند و وقتی در سال ۹۱ به استان سفر کردند کمک‌های زیادی برای توسعه بخش‌های مختلف استان در نظر گرفتند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی  با  بهترین دبستان های پسرانه تهرانبیان اینکه سفر معظم له به خراسان شمالی برکات خوبی برای استان داشت، اضافه کرد: اگر سفر مقام معظم رهبری نبود اکنون مشکلات استان در بخش‌های مختلف بسیار بیشتر بود.

وی افزود: بخش دیگر برکات سفر رهبری به خراسان شمالی مباحثی بود که در جریان این سفر مطرح کردند ازجمله سبک زندگی اسلامی، ضرورت افزایش نسل و … که در دیدارهای مختلف مطرح می‌شد.

حجت الاسلام نوری اضافه کرد: اکنون سبک زندگی اسلامی بحث مهم و ویژه‌ای در کل کشور شده و ما در استان باید در این زمینه کارهای خوب و مهمی انجام دهیم.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه برکات معنوی و مادی سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی همچنان ادامه دارد، افزود: از محل اعتبارات این سفر ۳۵ باب نمازخانه در مدارس استان احداث می‌شود که کار بزرگ و پسندیده‌ای است و بر اساس برنامه اول مهرماه سال آتی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: طرح ساخت این نمازخانه‌ها به‌گونه‌ای تعریف شده که در کنار آن‌ها کتابخانه هم دیده شود تا در غیر اوقات نماز هم برای دانش آموزان قابل‌استفاده باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در مکتب اسلام، با بیان اینکه نماز نشانه و علامت مسلمانی است، گفت: در کشورهای غیرمسلمان، اگر نماز و حجاب در یک نفر دیده شود دیگران او را مسلمان می‌دانند؛ ازاین‌رو باید گفت نماز و حجاب نشانه مسلمانی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه نماز از بین برنده منیت ها و اوج تواضع در برابر خداوند است، گفت: بهترین حالتی که خداوند برای بنده‌اش دوست می‌دارد حالت سجده است که نمازخانه و مسجد محل این اقدام بزرگ است.

وی در انتها بیان داشت: فردای ایران اسلامی متعلق به دانش آموزان فعلی است؛ بنابراین اگر می‌خواهیم در آینده مدیرانی سالم، صالح، حساس نسبت به بیت‌المال، دغدغه مند نسبت به مردم و برخوردار از روحیه دینی و جهادی و انقلابی داشته باشیم باید اکنون دانش آموزان و فرزندان خود را به‌خوبی تربیت کنیم؛ چراکه آینده نظام اسلامی بستگی به کیفیت پرورش و تعلیم و تربیت ما دارد که بر عهده آموزش و پرورش است.
منبع:خبرگزاری مهر
https://www.mehrnews.com/news/5114794/تربیت-مدیران-سالم-و-صالح-برای-آینده-کشور-برعهده-آموزش-و-پرورش





:: برچسب‌ها: مدارس برتر , بهترین دبستان پسرانه تهران , بهترین دبیرستان دخترانه تهران , بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی تهران,بهترین مدرسه ابتدایی دخترانه تهران,بهترین مدرسه ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی دخترانه تهران, ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: