مردم و مسئولین شهرستان سپیدان از بازگشایی مدارس نگران هستند
نوشته شده توسط : سهیل

به گزارش خبرنگار مهر،  بهترین مدارس ابتدایی دخترانه تهران حسن همتی ظهر دوشنبه بهترین مدارس راهنمایی پسرانه تهران  در جلسه شورای شورای آموزش و پرورش شهرستان سپیدان با بیان اینکه بازگشایی مدارس بر اساس  بهترین مدارس راهنمایی دخترانه تهران تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده است و شورای آموزش و پرورش سپیدان نیز تابع این تصمیمات است، تاکید کرد: دغدغه و نگرانی مردم و مسئولین شهرستان سپیدان  بهترین مدارس متوسطه اول پسرانه تهران در خصوص بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی جمع آوری و به ستاد ملی و استانی کرونا اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهرستان سپیدان برخی از دانش آموزان در مناطق صعب العبور زندگی می‌کنند که در این مناطق دسترسی به اینترنت ندارند لذا مدارس با جمعیت زیر ۵۰ نفر در این مناطق در صورت بازگشایی براساس تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طبق زمان بندی و گروه بندی اعلام شده از سوی آموزش و پرورش شهرستان باز خواهد شد.

همتی در خصوص بازگشایی در سایر شهرها و روستاهای شهرستان نیز افزود: مدراس در مقاطع اول و دوم ابتدایی و همچنین بخش مهارت فنی دانش آموزان هنرستانی طبق زمان بندی و گروه بندی که توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان به مدارس اعلام خواهد شد فعالیت خود را از اول بهمن ماه آغاز خواهند کرد.

رئیس شورای آموزش و پروش شهرستان سپیدان همچنین خاطر نشان کرد: دغدغه و نگرانی مردم و مسئولین شهرستان سپیدان در خصوص بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی جمع آوری و به ستاد ملی و استانی کرونا اعلام خواهد شد.
منبع:خبرگزاری مهر
https://www.mehrnews.com/news/5124719/مردم-و-مسئولین-شهرستان-سپیدان-از-بازگشایی-مدارس-نگران-هستند 





:: برچسب‌ها: مدارس برتر , بهترین دبستان پسرانه تهران , بهترین دبیرستان دخترانه تهران , بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی تهران,بهترین مدرسه ابتدایی دخترانه تهران,بهترین مدرسه ابتدایی پسرانه تهران,بهترین مدارس نمونه دولتی دخترانه تهران, ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: