آغاز ثبت نام آزمون داخلی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی از فردا
نوشته شده توسط : سهیل

ثبت نام آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی از روز شنبه 10 اسفندماه 1398 و از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آغاز خواهد شد و در پایان روز سه شنبه 20 اسفندماه 1398 به پایان می رسد.

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری ایسنا، وزارت آموزش‌و پرورش در راستای اجرای بندهای (6 و 7) بخشنامه شماره 160150/700، آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر (دو نفر و بالاتر) قبل از سال 1392 نهضت سوادآموزی را برگزار می‌کند.

به استناد بند (2) قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش‌وپرورش مصوب 13 شهریور 97 و ماده (5) آئین‌نامه اجرایی شماره 79795/ت 56610 مورخ 30 شهریور 98 هیئت وزیران و بند (2/3) شیوه‌نامه شماره 160150/700 مورخ 2 آذرماه 98 وزارت آموزش‌وپرورش، ثبت‌نام این آزمون از فردا 10 اسفندماه 1398 و از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرسwww.hrtc.ir آغاز خواهد شد و در پایان روز سه‌شنبه 20اسفندماه 1398خاتمه خواهد یافت.

داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در این آزمون، توجه داشته باشند که مهلت ثبت‌نام تمدید نخواهد شد و ثبت‌نام در سایت مربوطه پس از اتمام مهلت یاد شده، غیرفعال خواهد شد. متقاضیان ثبت‌نام می‌توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به این آزمون به دفترچه راهنمای آن‌که از روز پنجشنبه 8 اسفند 98بر روی سایت اینترنتیwww.hrtc.ir قرار خواهد گرفت، مراجعه کنند.

بر اساس این اطلاعیه، زمان آزمون مذکور در روز جمعه، 22 فروردین 99برگزار می‌شود. همچنین کلیه فرآیندهای مربوط به ثبت‌نام، دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان تا اعلام نتیجه نهایی، انحصاراً از طریق سایت اینترنتی www.hrtc.ir انجام می‌شود و به مراجعات حضوری و تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

الهیار ترکمن، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش نیز با بیان اینکه در حوزه امور اداری و تشکیلات، ساماندهی نیروی انسانی سال تحصیلی 1400- 1399 را در دستور کار داریم گفت: اجرای قانون استخدام حق‌التدریس نیز در دستور کار است. در این طرح آموزشیار نهضت سواد آموزی، مربیان مهد کودک و حق‌التدریس تحت شرایطی تبدیل وضعیت می‌شوند. در این راستا نمایندگان مجلس نیز استفساریه‌ای را به قانون استخدامی این نیروها اضافه کرد که مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفت.

وی با اشاره به شرایط اختصاصی برای استخدام حق التدریس‌ها اظهارکرد: تمهیدات لازم برای انجام آزمون استخدامی حق‌التدریسی‌ها صورت گرفته است؛ لذا10 اسفند ثبت نام و22 فروردین آزمون برای حق التدریسی‌ها برگزار می‌شود که اگر افراد نتوانند در این آزمون موفق شوند به خدمت آن‌ها در آموزش و پرورش پایان می‌دهیم.





:: برچسب‌ها: آغاز ثبت نام حق التدریسی ها, وزارت آموزش و پرورش, آزمون داخلی آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: