ایجاد مدرسه مجازی در چند روز آینده
نوشته شده توسط : سهیل

به گزارش تیزلند، به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در شبکه یک سیما با تبریک هفته امور تربیتی به مربیان و معاونان پرورشی و تربیتی اظهار کرد: امیدوارم سیستم‌ آموزشی ما هر روز پویاتر باشد و بتواند در جهت پاسخگویی به نیازهای دانش‌آموزان حرکت کند.

وی ادامه داد: روزهای خوبی خواهد آمد و کرونا هم سپری خواهد شد و روزهای سخت گفته می‌شود هیچ وقت دوام نمی‌آورند اما آدم های سخت می‌ایستند و ایستادگی می‌کنند هر روز هم آغاز یک زندگی خوب و شیرین و فرصت خوب برای آموختن و یاد گرفتن است.

کمرئی اضافه کرد: خانواده‌ها امید داشته باشند که بچه هایشان در یک فضای یادگیری خوب قرار دارند و می توانند از موقعیت‌های یادگیری استفاده کنند و دانش‌آموزان با نشاط برای یادگیری اقدام کنند.

وی تصریح کرد: به هر حال مدرسه تنها جایی نیست که از آن یاد می‌گیریم و امروز هرجا که فرصت یادگیری در آن باشد، مدرسه است؛ چه بسا مدرسه ای باشد که در آن یادگیری و تربیت اتفاق نیفتد و نتوانیم اسم آن را مدرسه بگذاریم اما محیط هایی باشند که بیش از مدرسه به ما یاد دهند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: موقعیت‌های خوبی فراهم است و به ما کمک می‌کند برای آنکه جبران آن چه که در اختیار نداریم راداشته باشیم.





:: برچسب‌ها: آموزش مجازی،مدرسه مجازی،آموزش از راه دور ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: