نوشته شده توسط : سهیل

به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس در مناطقی که توسط ستاد مبارزه با کرونا گرفته شده است، برنامه های درسی دانش آموزان در شبکه آموزش و از طریق معلمان با تجربه ارائه خواهد شد.


به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری ایسنا، به دلیل شیوع ویروس کرونا درکشور وتعطیلی مدارس در مناطقی که توسط ستاد ملی مدیریت کرونا گرفته شده است، برای جبران برنامه درسی دانش آموزان، درس‌های آنان در شبکه آموزش و با تدریس معلمان با تجربه ارایه خواهد شد. برنامه تلویزیونی آموزش مکمل برای مقاطع مختلف تحصیلی که ازطریق شبکه آموزش (شبکه7) به طور زنده پخش می‌شود مطابق جدول اعلان است:

شنبه دهم اسفندماه:

٨:٠٠ ریاضی هفتم متوسطه اول

٨:٣٠. ریاضی هشتم متوسطه اول

١٠:٣٠ فارسی اول ابتدایی

١٠:٥٠ علوم سوم ابتدایی

١١:١٠ فارسی پنجم ابتدایی

١١:٣٠ شیمی ٣ (پایه١٢متوسطه)

١٥:٠٠ عربی ٢(پایه ١١ علوم انسانی)

١٥:٣٠ عربی ٣ (پایه ١٢ علوم انسانی)

١٦:٠٠ درس اخلاق حرفه‌ای (هنرستان‌های فنی حرفه ای وکار دانش)

١٦:٢٥ کارگاه نوآوری و کارآفرینی(پایه ١١ هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار دانش)

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، برنامه سایر روزهای هفته پس از تهیه لیست نهایی دروس اعلام خواهد شد.



:: برچسب‌ها: تعطیلی مدارس, آموزش از راه دور, برنامه درسی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

مدیر شبکه آموزش از پخش زنده تدریس دروس در سه مقطع تحصیلی از روز شنبه و در برنامه های صبحگاهی، ظهر و عصرگاهی این شبکه خبر داد.
به گزارش تیزلند، به نقل ازخبرگزاری مهر، مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش در برنامه خبری گفت: از شنبه با یک کار فشرده و سنگین در چند بخش در طول روز برنامه‌های کلاسی را به صورت مکمل در این شبکه دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: بیش از 70 درصد برنامه‌های مدارس و سرفصل‌ها تدریس شده و ما کار مکمل انجام خواهیم داد.

به گفته وی بخش صبحگاهی در چند بخش مختص آموزش دروس ابتدایی، چند بخش در ظهر مختص تدریس دروس مقطع متوسطه اول و چند بخش عصرگاهی مختص تدریس دروس متوسطه دوم خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر مجموعه‌ای از کارشناسان آموزش و پرورش در معاونت‌های مختلف کار جدی می‌کنند تا دبیران آشناتر به گفتار رسانه‌ای را برای تدریس دروس انتخاب کنند و جدول پخش فردا شب نهایی می‌شود و از شنبه برنامه‌ها به صورت زنده روی آنتن می‌رود.



:: برچسب‌ها: آموزش از راه دور, آموزش و پرورش, آموزش دروس ابتدایی, تدریس ذروس متوسطه دوم ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

نحوه اجرای طرح «عید و داستان» برای دانش آموزان ابتدایی در قالب اطلاعیه ای مشخص و در آن تاکید شد که دانش آموزان می توانند به انتخاب خودشان فقط یکی از فعالیت های سه گانه داستان خوانی، داستان نویسی و یا داستان گویی را انجام دهند و آموزگاران باید از اجبار دانش آموزان برای انتخاب فعالیت خودداری کنند.
به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری ایسنا، برای سومین سال تحصیلی است که آموزش و پرورش تکالیف و پیک‌های نوروزی را در مدارس ابتدایی ممنوع و داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی را جایگزین آن کرده است.

حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش نیز اخیرا اعلام کرد که امسال پیک نوروزی نداریم و اگر هر تکلیفی تحت عنوان عیدانه و غیره چاپ و هزینه از خانواده اخذ شود غیرقانونی است. نوروز 99 نیز طرح داستان و کتابخوانی و... دنبال می‌شود. ممنوعیت ورود کتب کمک درسی نیز همچنان برقرار است.

در اطلاعیه ابلاغی معاونت آموزش ابتدایی به استان‌ها آمده است که در راستای اجرای برنامه‌های تحولی معاونت آموزش ابتدایی و اهتمام در اجرای فعالیت یادگیری ایام نوروز (عید و داستان) در سال گذشته و ضرورت استمرار آن موارد زیر جهت اطلاع و اقدام لازم ارسال می شود:

نحوه اجرای طرح عید و داستان

«دانش آموزان می‌توانند به انتخاب خودشان فقط یکی از فعالیت‌های سه گانه داستان‌خوانی، داستان‌نویسی و یا داستان‌گویی را انجام دهند. آموزگاران از اجبار دانش‌آموزان برای انتخاب فعالیت خودداری کنند.

آموزگاران بر اساس چارچوب این فعالیت توضیحات لازم را برای دانش آموزان و اولیاء ارائه کرده و اطلاعات مربوط به فعالیت‌های انجام شده دانش آموزان خود را به صورت دستی و یا تایپی تکمیل و برابر نمون برگ‌های ارائه شده تا 30 فروردین99 تحویل مدیر مدرسه کنند تا وی پس از جمع بندی و تکمیل آن جهت اقدامات بعدی به مناطق و یا نواحی آموزش وپرورش ارسال کند تا امکان جمع بندی نهایی آن در ادارات کل استان فراهم شود.

دانش آموزان و خانواده‌های آنها بر اساس چارچوب اعلام شده در انتخاب کتاب مناسب با سن دانش آموزان و دارای مجوزهای قانونی آزادی عمل داشته و در صورت انتخاب فعالیت داستان خوانی به هیچ عنوان نباید مجبور به خرید کتاب خاصی شوند.

بدیهی است آموزگاران و مدیران می‌توانند در انتخاب کتاب مناسب فقط راهنمایی لازم را داشته باشند.

اقدامات تبیینی و پشتیبانی

مدیران مدارس و روسای مناطق می‌توانند از ظرفیت سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها و خصوصا کانون‌های پرورش فکری کودکان ونوجوانان، کتابخانه مساجد، مراکز شهرداری‌ها و یا افراد خیر با رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه، برای تامین کتاب‌های مناسب به صورت رایگان برای دانش آموزان در مناطق کمتر برخوردار استفاده کنند.

بر اساس شیوه نامه طرح عید وداستان و نکات اصلاحی مورد اشاره فوق، اقدامات لازم به منظور آگاه سازی خانواده‌ها و معلمان از اهداف و نحوه اجرای طرح با روش‌های مناسب از جمله استفاده از رسانه‌های محلی انجام پذیرد.

معاونت ابتدایی استان پس از دریافت اطلاعات مناطق، خلاصه و جمع بندی نهایی اطلاعات را برابر نمون برگ ارائه شده تکمیل و تا 15 اردیبهشت 99 از طریق ایمیل به نشانی pri.g.amozeshi@medu.ir ارسال کنند.

توصیه‌هایی برای استفاده بهتر از دستاوردهای طرح

همه دانش آموزان باید به خاطر اجرای فعالیت‌های عید و داستان مورد توجه قرار گرفته و به فعالیت آن‌ها بازخورد مناسب شامل تشویق برای انجام فعالیت، ارائه نقاط قوت و نقاط قابل بهبود ارائه شود.

در کلاس‌های درس و در فعالیت‌های فوق برنامه و در برنامه‌های ویژه مدرسه فعالیت‌های انجام شده دانش آموزان ارائه شود.

در هفته بزرگداشت مقام معلم در هر مدرسه نمایشگاهی از فعالیت‌های دانش آموزان در طرح عید و داستان برگزار شود و از خانواده ها، مسئولان و مقامات محلی سایر دستگاه‌ها برای بازدید دعوت به عمل آید.

از ایجاد هرگونه فضای رقابتی و رتبه بندی آثار جدا خودداری شود.

به منظور شناسایی استعدادهای برتر، معلمان در صورت مشاهده استعداد برتر در زمینه داستان نویسی بدون ایجاد حساسیت یک اثر از فعالیت دانش آموزان کلاس را به مدرسه معرفی تا به مناطق آموزش و پرورش برای بررسی‌های تخصصی و هدایت استعداد تحویل کنند.

لازم است نسبت به اختصاص فضا به منظور ارائه فعالیت‌های دانش آموزان در طرح عید وداستان در نمایشگاه‌های جشنواره جابربن حیان و فرصت‌های متنوع یادگیری اقدام و نمونه هایی از آثار در معرض بازدید همگانی قرار گیرد.

نحوه انجام فعالیت توسط دانش آموزان

داستان خوانی: دانش آموز می‌تواند به انتخاب خود، خانواده و یا کمک معلم یک کتاب داستان را بخواند و خلاصه آن را با دستخط خود بنویسد. مشخصات کتاب حتما در صفحه اول گزارش دانش آموز نوشته شود. دانش آموزان می‌توانند از کتابخانه یا دوستان خود کتاب را به امانت بگیرند.

داستان نویسی: دانش آموز می‌تواند با توجه به علاقه و رغبت خود در هر موضوع دلخواه داستانی را با دستخط خود بنویسد و در صورت علاقه و متناسب با آن نقاشی هایی را هم ترسیم کند.

همچنین دانش آموز می‌تواند گزارش سفر عید خود را به صورت مصور یا غیر مصور با دستخط خود بنویسد.

دانش آموز می‌تواند پای قصه مادر بزرگ‌ها و پدر بزرگ‌ها و یا سایر افراد بنشیند و ضمن شنیدن قصه آن را با دستخط خودش در قالب کتاب داستان باز آفرینی کند.

داستان گویی: دانش آموز می‌تواند داستانی را با تخیل خود و یا از روی متن روایت کند و در صورت تمایل صدا و تصویر خود را در هنگام روایت داستان یا نمایش ضبط کند.

تذکرهای مهم

معلمان از ارائه هرگونه تکلیف، تکمیل جزوه و یا پیک آموزشی و... به دانش آموزان خودداری کرده و صرفا در چارچوب تعیین شده دانش آموزان را در یکی از سه محور داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی در ایام عید راهنمایی کنند. بدیهی است مدیران و عوامل نظارتی استان‌ها و مناطق تابعه بر حسن اجرای این فعالیت نظارت خواهند کرد.

نمونه‌هایی از آثار برتر دانش آموزان پس از ارزیابی (حداقل 20 اثر در دوره اول و دوم ) با ذکر مشخصات کامل آن در محل دبیرخانه استان‌ها به منظور پیگیری‌های بعدی نگهداری شده و تا هفته دوم اردیبهشت 1399 به نشانی : pri.g.amozeshi@medu.ir ارسال شود».

 

 



:: برچسب‌ها: فعالیت های نوروزی, پیک آموزشی, آموزش و پرورش, پیک نوروزی, مدارس ابتدایی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مهلت ثبت نام در آزمون مدارس استعدادهای درخشان را تمدید کرد.

به گزارش تیزلند، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، مهلت ثبت نام در آزمون مدارس استعدادهای درخشان تا ساعت 24 چهارشنبه 7 اسفندماه 98 تمدید شد.

این اداره از متقاضیان خواست ثبت نام را به ساعات آخر مهلت ثبت نام موکول نکنند.

 

**دانلود دستور العمل آزمون ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان 1400-1399**

 

توضیحات تکمیلی:

ثبت‌نام داوطلبان سنجش پایه هفتم سمپاد و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی azmoon.medu.ir انجام می‌شود.

تمام فرایند ثبت‌نام به صورت اینترنتی توسط داوطلبان انجام خواهد شد و مدارس محل تحصیل داوطلبان، صرفاً متعهد به ارائه رمز همگام به دانش‌آموزان هستند.

سنجش پایه هفتم تیزهوشان دانش‌آموزان داخل و خارج از کشور، راس ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخ چهارم اردیبهشت 1399 به صورت همزمان و نیز آزمون ورودی پایه دهم تیزهوشان برای دانش‌آموزان داخل و خارج از کشور، راس ساعت 14 بعد از ظهر روز پنج شنبه مورخ 4 اردیبهشت 1399 به صورت همزمان برگزار می‌شود.



:: برچسب‌ها: سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان+ثبت نام در آزمون استعدادهای درخشان+استعدادهای درخشان+پایه هفتم+مدارس استعدادهای درخشان+مهلت ثبت نام ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

منابع ، تعداد و ضرایب سوالات آزمون ورودی پایه دهم دوره دوم متوسطه سال تحصیلی 1400ـ1399


1- محتوای آزمون مشتمل بر دو دسته سوالات « استعداد تحلیلی» و « استعداد تحصیلی» است. 50 % امتیاز آزمون مربوط به سوالات « استعداد تحلیلی» و 50% آن مربوط به سوالات « استعداد تحصیلی » است. (امتیاز آزمون، از طریق وزن دهی به نمرۀ کل استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی به نسبت 50% و 50% محاسبه و به صورت یک عدد بین 333 ، 33- و 100،000 بیان می شود).

2- منابع، تعداد و ضرایب سوالات آزمون و مدت زمان پاسخ گویی به آنها، به شرح جداول زیر است:

 3- سوالات استعداد تحلیلی به شیوه چهارگزینه ای (فقط با یک پاسخ درست ) به منظور ارزیابی توانایی تحلیل، ریشه یابی، طبقه بندی، و سازمان دهی مطالب و مباحث گوناگون طراحی م یشود. طراحی این سوالات صرفا مبتنی بر محتوای کتب درسی نخواهد بود.

4- سوالات استعداد تحصیلی، به شیوه چهارگزینه ای ( فقط یا یک پاسخ درست ) در سطح محتوای کتاب های درسی، با تاکید بر سطوح بالای شناختی، تلفیق دانش، مفاهیم و مهارت های دو یا چند ماده درسی در برخی از سوالات، طراحی می شود.

5- سوالات در «قرآن و معارف اسلامی» از محتوای مشترک داوطلبان اهل تشیع و تسنن طراحی می شود. اما داوطلبان اقلیت های دینی رسمی کشور ( مسیحیان ، کلیمیان و زرتشتیان)، به سوالات مشترک اقلیت های دینی ( براساس محتوای کتاب تعلیمات ادیان الهی و اخلاق ویژه اقلیت های دینی با کد 119/2 پایه هشتم  چاپ سال 1397 و کد 920 پایه نهم چاپ سال 1398) پاسخ خواهند داد.

6- به ازای هر پاسخ صحیح ، 3 امتیاز مثبت و به ازای هر پاسخ غلط، 1 امتیازمنفی برای دواطلب منظور می شود. برای سوالات بدون پاسخ، امتیازی در نظر گرفته نخواهد شد.

تبصره: چنان چه دواطلب در سوالی بیش از یک گزینه را علامت زده باشد، 1 امتیاز منفی برای او منظور خواهد شد.

 

**دانلود دستور العمل آزمون ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان 1400-1399**



:: برچسب‌ها: موادامتحانی+سوالات آزمون سمپاد+آزمون ورودی پایه دهم دوره دوم متوسطه+استعدادهای درخشان+آزمون ورودی مدارس دوره اول و دوم ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

دستورالعمل آزمون ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان ابلاغ شد و بر اساس آن، ثبت نام این آزمون، 26 بهمن آغاز می شود.

ثبت نام داوطلبان سنجش پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از روز شنبه 1398/11/26 تا روز شنبه 1398/12/03 (به مدت 4 روز) از طریق سامانه ثبت نام به نشانی azmoon. medu . ir انجام می‌شود.

 

**دانلود دستور العمل آزمون ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان 1400-1399**

 

توجه: تمامی فرآیند ثبت نام به صورت اینترنتی توسط داوطلبان انجام خواهد شد و مدارس محل تحصیل داوطلبان، صرفا متعهد به ارائه رمزهمگام به دانش آموزان می باشند. کارت ورود به جلسه ( شامل: نام، نام خانوادگی و سایر مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدارس استعدادهای درخشان انتخاب شده به ترتیب اولویت و نشانی دقیق حوزه)، پنج روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون، از طریق سامانه ثبت نام به نشانی azmoon. medu . ir دراختیار داوطلبان قرار می گیرد.

توجه: شرکت داوطلبان در جلسه سنجش، بدون ارائه کارت ورود به جلسه، ممنوع است.

سنجش پایه هفتم دانش آموزان داخل و خارج از کشور ، راس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه مورخ 1399/02/04 به صورت همزمان و نیز آزمون ورودی پایه دهم برای دانش آموزان داخل و خارج از کشور و راس ساعت 14 بعد از ظهر روز پنجشنبه مورخ 1399/02/04 به صورت همزمان برگزار می شود.



:: برچسب‌ها: سمپاد , وزارت آموزش و پرورش , مدارس دولتی , دانش آموزان مدارس استعداد های درخشان , اساسنامه سمپاد , اعلام نتایج کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

وزیر آموزش و پرورش، دستورالعمل سنجش و پذیرش دانش آموزان در مدارس استعدادهای درخشان را به استان ها ابلاغ کرد.
به گزارش تیزلند، به نقل از گروه آموزش‌ و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش دستورالعمل سنجش و پذیرش دانش‌آموزان دبیرستان‌های دوره اول متوسطه و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت دبیرستان‌های دوره دوم متوسطه استعدادهای درخشان در سال تحصیلی 1400-1399 که توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی و دیگر حوزه‌های مرتبط تدوین شده است را به استان‌ها و همچنین مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، ابلاغ کرد.



:: برچسب‌ها: استعدادهای درخشان , وزارت آموزش و پرورش , دستورالعمل سنجش و پذیرش دانش آموزان , مدارس استعدادهای درخشان ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

در بازی بومزی، سرعت عمل، توجه و تمرکز خود را به کار بگیرید و زیستگاه حیوانات را بدون اشتباه و سریع تر از بازیکنان دیگر بازسازی کنید و امتیاز بگیرید.

اگر فقط می خواهید یک بازی بخرید، شما به چیزی نیاز دارید که بارها با آن بازی کنید بدون اینکه برایتان تکراری شود یا با گذشت زمان جذابیتش را از دست دهد و شما همه فوت و فن های برنده شدن در آن را یاد گرفته باشید.بهترین بازی بری شما بازی فکری بومزی است.

در بازی فکری بومزی همه به دنبال سریع ترین راه برای بازسازی محیط زیست حیواناتی هستند که در اثر استفاده نا به جا از منابع طبیعی، ساخت و سازهای مخرب و گرمایش زمین آسیب دیده است.حیوانات، دیگر محل زندگی خود را نمی شناسند و از هم دور افتاده اند. باید به فکر چاره بود.

بازی‌های فکری و رومیزی نه تنها برای کودکان، بلکه برای بزرگسالان یک بازی لذت بخش و جذاب به حساب می آید.

بازی‌های فکری و رومیزی همیشه فرصت خوبی رو برای یه دورهمی گرم، صمیمی و دوستانه فراهم میکند. برای خرید بازی‌ فکری بومزی از نشر هوپا، به فروشگاه اینترنتی کتابم‌کو مراجعه کنید.

 

** این بازی به زودی در فروشگاه اینترنتی کتابم‌کو قابل عرضه می باشد.**

 

شما می توانید جهت اطلاع از زمان توزیع بازی‌ فکری‌ بومزی به صورت اینترنتی به سایت www.ketabamkoo.com مراجعه کنید.

(021-88996316-17) - داخلی (528)

 



:: برچسب‌ها: بازی فکری , بازی رومیزی , بازی فکری بومزی , انتشارات هوپا , فروشگاه اینترنتی کتابم کو ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

سوالات متداول مطرح شده توسط دانش‌آموزان که در این ویدئو توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری پاسخ داده شده است.
سوال شماره 11: وقتی به جلسه امتحان می‌روم، تقریبا آرامش دارم، اما بعد از گرفتن برگه امتحان و پاسخ دادن به چند سوال، اضطراب زیادی به سراغم می‌آید تا جایی که دیگر نمی‌توانم امتحان را ادمه دهم ! در چنین مواقعی باید چه کار کنم؟

سوال شماره 12: در مواقع امتحانی، افکاری به ذهنم خطور می‌کند که باعث وحشت و اضطرابم می‌گردد و برخی از این افکار باعث می‌شود که امتحاناتم خراب شود، برای رهایی از این افکار چه کنم؟

آنچه در این فایل تصویری مشاهده می‌کنید:

آمادگی برای امتحانات

تمرین تنفسی 2-4-2
پاسخ به سوالات آسان و تعریفی
عدم توجه به نتیجه پایانی
تمرین آزمون در منزل
تمارین تلقین تجسمی
خودگویی مثبت
استراتژی مشخص
تعیین هدف کوتاه مدت

 



:: برچسب‌ها: اضطراب , امتحانات , تمارین تلقین تجسمی , خودگویی مثبت ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سهیل

اگر وقت کمی برای درس خواندن تا امتحانات دارید، نگرانی و استرس نداشته باشید با این تکینک ها می توانید در کمترین زمان به نحوه صحیح درس بخوانید و موفق شوید.

برای موفقیت در تحصیل باید مطالعه کردن اولویت اول زندگی‌تان باشد.

سوالات متداول مطرح شده توسط دانش‌آموزان که در این ویدئو توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری پاسخ داده شده است.
سوال شماره 13: من حافظه خیلی بدی دارم، زیرا بعضی از درس‌ها را زیاد می‌خوانم، اما در زمان جواب دادن و امتحان، مطالب را به خاطر نمی‌آورم باید چه کار کنم؟

سوال شماره 14: معمولا برای مطالعه بیش از اندازه وقت صرف کنم، اما نتیجۀ امتحاناتم خوب نمی‌شود، آیا من از نظر هوشی مشکل دارم؟

آنچه در این فایل تصویری مشاهده می‌کنید:

آمادگی برای امتحانات

بد حافظگی!
عدم علاقه به مطالعه ندارم = تصویر ذهنی مثبت
تکرار و مرور وجود ندارد
حل تمارین و مثالهای متنوع
معیار تعیین میزان هوش تنها نتیجه امتحان نیست!!!
وسواس مطالعاتی !
اصول مطالعه را بلد نیستید
حاشیه‌ها و مسائل محیطی



:: برچسب‌ها: بدحافظگی , وسواس مطالعاتی , هوش , سنجش هوش ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()